Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 27-08-2013, 20:43   #31
JohnLenin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 20-08-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Focus MK3
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2011
Postów: 320
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca ciepłego silnika, po postoju

Bump:
Cytat:
Napisał mjprzem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
hmm..no to dziwne..
jezeli sie zatrzymasz i silnik pracuje na wolnych to jest ok...

jezeli sie zatrzymasz i zgasisz silnik i go po chwili zapalisz to jest zle?

zaslepiales egra calkowicie?
masz dodatkowa przepustnice u siebie do sterowania przeplywem powietrza i egra?
lub moze sie paliwo gdzies zapowietrza, i jak zgasisz i po chwili odpalisz to wiecej powietrza zbiera sie w pompie CR i robi taki problem.

bledow od silnika niema?

turbina jest non stop na maksa odchylona na wolnych obrotach?
-Dokładnie, po jeździe, jak odstoi to silnik zaczyna utykać
-Zaślepiałem egr-a całkowicie, jak i zaślepkę z trzema otworkami, dawałem też oryginalną uszczelkę z pełnym przelotem i bez zmian praca silnika.
-Co do dodatkowej przepustnicy, to nie wiem czy jest w FF2 1.8tdci. Egr jest zespolony z kolektorem.
-Błędów brak
-Turbo jest sterowane elektronicznie, nie wiem jak tam z wychyleniem.
Chyba skapituluję i na początek odstawię auto do pompiarza, bo brak mi pomysłów, a mechanikiem nie jestem, zresztą "zwykli" mechanicy poddali się. Dzięki, za próbę pomocy!


Ostatnio edytowane przez JohnLenin ; 28-08-2013 o 06:58
JohnLenin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-09-2013, 19:36   #32
JohnLenin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 20-08-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Focus MK3
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2011
Postów: 320
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca ciepłego silnika, po postoju

Odświeżam. Na razie, sam próbuję czegoś dojść z autem i dodałem do zbiornika Diesel System Super Clean PROTEC, przejechałem prawie zbiornik z tym dodatkiem i bez zmian. Zauważyłem, jeszcze jedną ciekawostkę w aucie, odpalam silnik gdy źle pracuję, ruszam, rozpędzam autko, a następnie puszczam na luz i do momentu, kiedy się nie zatrzyma pracuje prawidłowo, jak tylko stanie, np przyhamuję przed rondem, od razu źle pracuje. Zrobiłem też test, na wolnym placu czekając, aż foca się zatrzyma, bez hamowania i ten sam efekt. Wygląda to tak, jakby pęd powietrza powodował normalną pracę, a jak się zatrzymam to koniec.
JohnLenin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-09-2013, 20:27   #33
JohnLenin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 20-08-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Focus MK3
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2011
Postów: 320
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca ciepłego silnika, po postoju

Witam. Znajomy mechanik sprawdził, jak przedstawia się spr. przelewów, a problem w mojej foce. Nie wiem, czy warto było robić takie sprawdzenie, bo podobno we wtryskach Siemensa może to nic nie znaczyć, ale... Auto było testowane na przelewach w tym momencie, kiedy źle pracuje. Silnik pracował do chwili(ok 10-15min) gdy po jednej z menzurek było widać, że jest o wiele więcej ropy. Wyszło tak, od strony rozrządu, 1- 55ml. 2- 80ml. 3-40ml. 4-40ml. Według mechanika 2 wtrysk wyraźnie przelewa i wygląda, że to właśnie on powoduje złą pracę silnika. Jak sądzicie, można targnąć się po takim sprawdzeniu, na wymianę wtrysku drugiego?
JohnLenin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2013, 12:40   #34
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca ciepłego silnika, po postoju

no moim zdaniem pewniejsze jest sprawdzenie kiedy silnik rowno pracuje bo przy nierownej pracy silnika dawki takze moga byc cyklicznie-nierowno podawane , wiec takie sprawdzenie moze sie okazac wrecz mylne. ja bym sie do tego nie odnosił.
mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2013, 18:49   #35
JohnLenin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 20-08-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Focus MK3
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2011
Postów: 320
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca ciepłego silnika, po postoju

Obdzwoniłem kilku fachowców i sprzedawców mających styczność z tymi wtryskami i z tym systemem, usłyszałem, że ciężko określić czy rzeczywiście jest to problem z drugim wtryskiem, ale jest duże prawdopodobieństwo, że tak. Podobno nawet w czasie testów na maszynie może wyjść, że wtrysk Siemensa jest ok, a na aucie kuleje i raczej nie warto testować ich na maszynie. Najlepiej wypada sposób z podmianą elementów(wtryskiwaczy)
JohnLenin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-09-2013, 08:50   #36
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca ciepłego silnika, po postoju

to chyba niemasz wyjscia i musisz w slepo wtryski zmienic, bo od czegos cza zaczac..jak chcesz to zrobic.
mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-09-2013, 09:26   #37
JohnLenin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 20-08-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Focus MK3
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2011
Postów: 320
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca ciepłego silnika, po postoju

Tak też zrobię, zobaczy się co z tego wyjdzie.

Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 24-09-2013 o 07:55 Powód: Zbędne cytowanie
JohnLenin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-09-2013, 09:45   #38
wojte
ford::beginner
 
Avatar wojte
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 18-06-2012
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: Diesel 2.0 tdci 140KM DPF
Rocznik: 2012
Postów: 35
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca ciepłego silnika, po postoju

Kiedyś o tym pisałem na forum. W moim Mondeo, słynny silnik 2TDCi-130KM, tak zaczynały padać wtryski. Pierwszy po 60kkm! Odpalałem auto rano - OK, krótki przejazd, zgaszenie i ponowne odpalanie - jak traktor, cały dygotał, jakby chodził na 3 cylindrach. Zacierał się tłoczek jednego wtrysku. Delikatne dodanie gazu zwykle poruszało tłoczek i już pracował poprawnie. Jak wóz był na gwarancji to w serwisie milczeli (ale co mieli robić - trzeba było przeczekać gwarancję) - raz tylko wgrali nowy soft (niby na tą dolegliwość). Dowiedziałem się później, że zwiększyli ciśnienie wtrysku ... i tłoczek już się nie zacierał ... aż do ok 100kkm. Wtedy zrobiłem regenerację. Wcześniej robione próby przelewu nie wykazywały nic niepokojącego - tłoczek stawał dęba raz dziennie (czasem nie) i tylko na chwilę.
wojte jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-09-2013, 18:57   #39
JohnLenin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 20-08-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Focus MK3
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2011
Postów: 320
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca ciepłego silnika, po postoju

Cytat:
Napisał mjprzem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
to chyba niemasz wyjscia i musisz w slepo wtryski zmienic, bo od czegos cza zaczac..jak chcesz to zrobic.
Niestety podmiana wtrysku, który przelewał w czasie testu przelewowego nic nie dała. Zamierzam jeszcze spr. czy z zaworami silnika wszystko jest ok, tak polecił mi znajomy mechanik(może któryś się zaciera), który słyszał, że z wydechu słychać takie jak by pukania, chyba że te pukania z wydechu spowodowane są przez zaślepiony egr.

Ostatnio edytowane przez JohnLenin ; 22-09-2013 o 13:22
JohnLenin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-09-2013, 15:03   #40
kkkl4
ford::amateur
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 22-09-2013
Skąd: Olsztyn
Model: Ford Mondeo MK2
Silnik: 2,5 V6
Rocznik: 1998
Postów: 2
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca ciepłego silnika, po postoju

Witam, mam troche inny problem z moim Mk 2 V6 mianowicie po urochumieniu silnika "buczy" gdy na dworzu jest chlodniej, po nacisnieciu gazu ustepuje, nastepnie gdy przytrzymam go dluzej do wysokich obrotów to znow zaczyna "buczec", jakby go cos dławilo. Wydaje mi sie ze buczenie slychac w lewym przednim blotniku. Dodam jeszcze ze gdy przytrzymam go na jedynce badz dwojce zaczyna brakowac mu mocy, w pewnym momencie jakby mial jakies odciecie. Gdy mu odpuszcze "moc" wraca ale nie na dlugo.
Co moze sie znajdowac w lewym przednim blotniku?
kkkl4 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:44.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.