|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-07-2013, 09:12 | #1401 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
I przy pierwszej regeneracj też ? Fiu, fiu,.. musieli mieć świadomość, że coś spieprzyli ( albo nie założyli ) bo części oryginalne są podobno bardzo dobrej jakości i tak same z siebie raczej nie padają.
|
05-07-2013, 21:09 | #1402 | |
ford::amateur
Imię: Ania
Zarejestrowany: 24-09-2012
Skąd: Oleśnica
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2001
Postów: 2
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
|
|
17-07-2013, 11:07 | #1403 |
ford::amateur
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 30-05-2012
Skąd: Bydgoszcz
Model: Ford Focus mk1
Silnik: 1.8tdci 115
Rocznik: 2001
Postów: 1
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Witam, od pewnego czasu borykałem się z problemem "sprężynki". Wstępna diagnoza w moim przypadku to za małe ciśnienie paliwa jakie wytwarzała pompa wysokiego ciśnienia. Po wymianie pompy na inną używaną problem całkowicie zniknął.
|
24-08-2013, 19:37 | #1404 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 02-08-2013
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 3
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Witam kolegów od kilku dni mam problem z zapalającą się spiralą. Otóż na wyższych obrotach zaczynam słyszeć dziwne trzeszczenie - rzegotanie jakby z prawej strony.
Byłem u znajomego zaufanego mechanika na interface OBD i wywaliło 2 błędy - błąd czujnika listwy - błąd dawkowania paliwa. Czym może być to spowodowane? |
24-08-2013, 19:53 | #1405 |
ford::professional
Zarejestrowany: 29-10-2006
Skąd: byl HH jest B
Model: ZB
Silnik: 1.9
Rocznik: too old
Postów: 1,069
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
może pompa paliwa WC się zarzyna ?
__________________
Regulamin $23 Reklama poza działem 'Ogłoszenia' bez wiedzy i zgody Administratorów jest zabroniona... - i niech mi kto powie w jaki sposób go złamałem... ps. To chyba $22 a nie $23... |
01-09-2013, 20:00 | #1406 |
ford::amateur
Imię: Ania
Zarejestrowany: 24-09-2012
Skąd: Oleśnica
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2001
Postów: 2
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
No i wróciłam ...
Auto podróż zniosło świetnie żadnych najmniejszych objawów przeleciał jak burza ... na miejscu też sobie super radził droga powrotna tez przebiegała bez najmniejszych problemów niestety na jakieś 40km od domu na trasie korek (wypadek jakiś czy coś) koło 20 minut jazdy "ruszaj-stój" zniósł dobrze, ale potem podczas stania pojawiło się falowanie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dodał sobie gazu przestał ... za chwile ponownie, nauczona doświadczeniem zjechałam od razu na pobocze i zgasiłam silnik ... po ok. 15 minutach odpaliłam go z powrotem i zawróciłam wybierając trasę alternatywną i bez problemu wracając do domu. Tym razem oprócz "fali" nie było innych objawów, nie było sprężynki, nie zgasł, nie zamulił jedyne co zauważyłam po ponownym odpaleniu to pojawienie się "chrypki" nie wiem jak to nazwać ale silnik chodzi nie tyle co głośniej ile własnie z taką "chrypką" ... Nie wiem kurcze co dalej ... kasy i tak nie mam na kolejne naprawy w tygodniu spróbuję go chociaż pod kompa podpiąć, ale jak nic nie pokaże to na wiosnę przyjdzie nam się rozstać ... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. edit: na kompie brak błędów ... do falowania doszedł kolejny objaw auto zmuliło się kompletnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ... Ostatnio edytowane przez spartek ; 17-09-2013 o 19:07 |
10-10-2013, 20:02 | #1407 |
ford::amateur
Imię: Michal
Zarejestrowany: 04-03-2007
Skąd: Katowice
Model: Focus
Silnik: Diesel 1.8 TDCI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 3
|
W czasie pracy zolta lampka/spiralka
Witam,
Przejrzalem sporo tematow na forum i niestety nie znalalzlem odpowiedzi dlatego chce wznawic watek, Mam problem i prosze o pomoc, Podczas jazdy zapala sie zolta lampka ze spiralka i zaczyna mrugac, Auto zaczyna nierowno pracowac, i niekiedy po zatrzymaniu sie np na swiatlach gasnie (czasami nie). Chodzi tak jakby nie na wszsytkich cylindrach, skokow, jakby nie dostawal paliwa. Wylacznie/Zapalenie kasuje problem. Problem pojawia sie nieruglarnie, trudno go wywolac. Bylem u mechanika od diesli. Po podlaczeniu komputera mowi ze jest blad ukladu paliwowego i cisnienia. Wtryski sprawdzil i sa ok ( 2 byly calkowicie juz u niego regenerowame). Mowi ze ciezko usunac problem jak jest nierergularny i rozklada rece.. Wymienil filtr bo najtanszy, ale dalej nic. Wiec zrezygnowalem z dalszych wymian "w ciemno". 1. Czy mozecie mi cos poradzic w tym temacie ? Co moze byc przyczyna tego ? i od czego zaczac ? 2. Czy mozecie polecic specjaliste ktory moglby rozwiazac ten problem w woj. slaskim ? (niestety dzisiaj trudno o prawdziwego specjaliste samochodwego ,. ) Dziekuje |
10-10-2013, 20:49 | #1408 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
Odp: W czasie pracy zolta lampka/spiralka
Poza tym co już zrobiłeś możesz zainteresować się zaworem regulacyjnym ciśnienia na szynie CR.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
10-10-2013, 21:18 | #1409 |
ford::amateur
Imię: Michal
Zarejestrowany: 04-03-2007
Skąd: Katowice
Model: Focus
Silnik: Diesel 1.8 TDCI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 3
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
A jest jakas metoda zeby go sprawdzic ten zawor regulacyjny cisnienia ? I ile taki koszt ewentualnej wymiany?
|
10-10-2013, 21:26 | #1410 |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,772
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
A jakie kody błędów były P0251? P1211? czy inne? Jeśli wtryskiwacze są sprawne to problemem może być pompa. W pompie jest zawór ten od regulacji ciśnienia (nie IMV) jest tam śruba na klucz imbusowy po wykręceniu jej jest sprężynka a dalej są dwa elementy zaworu które powinny luźno wyjść a oba te elementy luźno względem siebie chodzić. Na skutek opiłków ów elementy lubią się zacinać do tego stopnia, że trzeba ten co leży na zdjęciu na kodzie kreskowym wybić z tego co leży pod sprężyną.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Opiłki biorą się głównie z tych oto elementów pompy przetłaczającej [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez Tvvardy ; 10-10-2013 o 21:41 |
Tagi |
diesel , migająca sprężynka , mk3 , mondeo , nie odpala , pompa wtryskowa , tdci , wtryskiwacze |
|
|