|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-07-2013, 16:29 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-11-2007
Skąd: Lublin
Model: MkIII
Silnik: 2.2TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 223
|
2.2TDCI Nie da się odpalić - kręci nierówno max. 2sek. i gaśnie :-(
Dziś rano mój owy nabytek zostawił mnie na lodzie :-(
Odpalił jak codzień, bez najmniejszego problemu, ale za szybko chciałem ruszyć i za gwałtownie puściłem sprzęgło i go zgasiłem. Od tej pory nie daje się uruchomić. Rozrusznik kręci, silnik łapie na max. 1.5 - 2 s bardzo nierówne i bardzo niskie obroty i od razu gaśnie. Z wydechu lecą wielkie kłęby białego dymu. Wcześniej żadnych objawów, codziennie palił "na dotyk", nie świeciły żadne kontrolki, żadnych niepokojących objawów w pracy silnika. Jakieś pomysły co może być przyczyną? 2007 2.2TDCI kombi Z góry dzięki Ostatnio edytowane przez YatzeK ; 05-07-2013 o 17:15 |
05-07-2013, 16:48 | #2 |
ford::average
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 19-06-2012
Skąd: Gostyń
Model: sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 182
|
Odp: dziwny problem z odpaleniem :-(
jak bialy to woda wiec zerknij moze ile masz wody od chlodnicy moze uszczelka poszla?
|
05-07-2013, 17:16 | #3 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-11-2007
Skąd: Lublin
Model: MkIII
Silnik: 2.2TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 223
|
Odp: dziwny problem z odpaleniem :-(
Cytat:
|
|
05-07-2013, 18:15 | #4 | |
ford::professional
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,663
|
Odp: dziwny problem z odpaleniem :-(
Cytat:
Niestety to może być przyczyna, ale oczywiście nie musi. Luknij w zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego, czy nie bulgocze lub nie czuć spalin. |
|
05-07-2013, 18:18 | #5 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 26-08-2012
Model: Subaru Impreza
Silnik: EJ20G
Rocznik: 1995
Postów: 59
|
Odp: 2.2TDCI Nie da się odpalić - kręci nierówno max. 2sek. i gaśnie :-(
Biały dym może oznaczać spalony olej, jeśli jest dymu dużo to może on świadczyć o usterce turbiny.
Nie odpalaj już auta przed odstawieniem do warsztatu bo olej spalany razem z paliwem może doprowadzić do rozpędzenia silnika do bardzo wysokich obrotów co uszkodzi silnik. |
05-07-2013, 18:19 | #6 |
ford::average
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 19-06-2012
Skąd: Gostyń
Model: sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 182
|
Odp: 2.2TDCI Nie da się odpalić - kręci nierówno max. 2sek. i gaśnie :-(
to jest mondeo wszystko mozliwe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jak pali olej to kolor szary badz czarny , plaiwo niebieski, woda bialy
|
05-07-2013, 19:10 | #7 | |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 26-08-2012
Model: Subaru Impreza
Silnik: EJ20G
Rocznik: 1995
Postów: 59
|
Odp: 2.2TDCI Nie da się odpalić - kręci nierówno max. 2sek. i gaśnie :-(
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Zależy jeszcze od postrzegania kolorów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Problem z uszczelką to lekki biały dymek. Mocny, gęsty dym to spalony olej (w dużych ilościach). |
|
05-07-2013, 19:19 | #8 |
ford::average
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 19-06-2012
Skąd: Gostyń
Model: sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 182
|
Odp: 2.2TDCI Nie da się odpalić - kręci nierówno max. 2sek. i gaśnie :-(
jak kto woli ja mialem problem z uszczelka i wiem jakie sa objawyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a kolor to tez zalezyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
05-07-2013, 21:31 | #9 | |||
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-11-2007
Skąd: Lublin
Model: MkIII
Silnik: 2.2TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 223
|
Odp: 2.2TDCI Nie da się odpalić - kręci nierówno max. 2sek. i gaśnie :-(
Cytat:
Cytat:
Cytat:
I na koniec - czy to może być po prostu zapowietrzony układ paliwowy? |
|||
05-07-2013, 21:49 | #10 | |
ford::professional
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,663
|
Odp: 2.2TDCI Nie da się odpalić - kręci nierówno max. 2sek. i gaśnie :-(
Cytat:
|
|