Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-06-2013, 21:04   #291
Jakub
ford::professional
 
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 14-09-2004
Skąd: Bielsko - Biała
Model: Kuga
Silnik: 1.5
Rocznik: 2020
Postów: 1,930
Domyślnie Odp: Właściciele z silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!

Wyczyścić przepustnicę, a jak się nie uspokoi -> wymianka.

Jakub jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-06-2013, 17:46   #292
Piksel
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-12-2009
Model: Ford Mondeo/Ford Fiesta
Silnik: 2.0 TDCI/1.25 16V
Rocznik: 2013/2011
Postów: 109
Domyślnie Odp: Właściciele z silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!

Sprawdź też zawór EGR, jest problematyczny w tych silnikach i dosyć drogi ok 1000 PLN
Piksel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2013, 20:48   #293
rafalrafal01
ford::average
 
Avatar rafalrafal01
 
Zarejestrowany: 10-11-2010
Skąd: Płock
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2008
Postów: 29
Domyślnie Odp: Właściciele z silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!

Przepustnica wyczyszczona ale efekt mizerny - co prada jak odpali to trzyma obroty niemniej jak ruszę na zimny to obroty lecą mocno do dołu i jak sprzęgła nie wcisnę to padaka - czy można jeszcze coś zerknąć przed otwarciem skarbonki - czy ktoś wie ile moze kosztować przepustnica?
Czy ktoś mógłby podać parametry jakie powinien trzymać po podpięciu pod komputera: obroty, sonda, zapłon itd.

Ostatnio edytowane przez rafalrafal01 ; 02-07-2013 o 20:51
rafalrafal01 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-07-2013, 08:17   #294
karloss
FCP member
 
Avatar karloss
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 19-05-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 2,019
Domyślnie Odp: Właściciele z silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!

Może przyjrzyj się jeszcze potencjometrowi przy pedale gazu.
Zrób reset komputera poprzez odpięcie akumulatora.
A jak stoi auto i próbujesz go gazować to jest ok?
Sprawdzałeś cewkę? Może to kwestia wypadającego zapłonu.
karloss jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-07-2013, 20:05   #295
rafalrafal01
ford::average
 
Avatar rafalrafal01
 
Zarejestrowany: 10-11-2010
Skąd: Płock
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2008
Postów: 29
Domyślnie Odp: Właściciele z silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!

Akumulator odpinałem - bez zmian.
Cewka? - z tego co widzę to są oddzielne na poszczególne świece.
Jak auto (ciepłe) stoi i dodaje gazu jest wszystko ok - no może trochę wolno schodzi z obrotów - ale być może to moje widzimisię.
rafalrafal01 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-08-2013, 18:19   #296
Markoo
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 26-08-2012
Model: Vectra B/Mondeo MK4
Silnik: X18XE/2.0PB LPG
Rocznik: 1997/2012
Postów: 473
Domyślnie Odp: Właściciele z silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!

Takie spostrzeżenie, co do przeglądów ASO, mocno mnie to zdziwiło, jak nie doszukałem się pozycji filtra powietrza silnika, przy przeglądzie 40kkm. Poszperałem w planach przeglądu (Etis) i faktycznie pierwsza wymiana po 60kkm.
Dla mnie to jakaś abstrakcja ! Czyli należy przypuszczać że większość aut jeździ na jednym filtrze do 60kkm, nie ładnie.
Oczywiście, filtr był wg mnie brudny na tyle że nadawał się już dawno do wymiany (37kkm) więcej, tam lubi sobie liście zaciągać, myślę że tak z 1/4 powierzchni filtra zasłaniały.
Markoo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-08-2013, 18:33   #297
ja-ck
ford::amateur
 
Imię: JACEK
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: szczecin
Model: FORD MONDEO
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 2
Smile Odp: Właściciele z silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!

witam wszystkich posiadaczy mk 4 z silnikiem 2.0 Duratec145km jestem także szczęśliwym właścicielem takiego ................pozdrawiam a tak na marginesie jakie tankujecie paliwo bo ja zacząłem ostatnio tankować shell v-power 95 co sadzicie o tym paliwie
ja-ck jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-08-2013, 18:57   #298
enjoypoznan
ford::professional
 
Avatar enjoypoznan
 
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
Domyślnie Odp: Właściciele z silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!

Do Mondków leję najzwyklejszą 95 na dużych, markowych stacjach. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Słyszałem że te paliwa premium znacznie mniej się sprzedają i czasami są "nieświeże".
__________________
CBR 1000RR + MICRON

FORD - nigdy mnie nie zawiódł.
enjoypoznan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2013, 20:44   #299
lesiux
ford::advanced
 
Avatar lesiux
 
Imię: Artur
Zarejestrowany: 25-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Mondeo MK4 Titanium X
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2008
Postów: 280
Domyślnie Odp: Właściciele z silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!

Co ile w tym silniku reguluje/sprawdza się zawory bez LPG?
lesiux jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-10-2013, 19:21   #300
stadar
ford::average
 
Imię: Motomaniak
Zarejestrowany: 26-09-2007
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo MK3 i inne Fordy
Silnik: Benz. ewent. Lpg
Rocznik: 1991-2017
Postów: 186
Domyślnie Odp: Właściciele z silnikiem 2.0 Duratec 145KM łączmy się!

Pewnie co 160tys.km Chyba że jest lpg to co 40tys.
Przymierzam się do zmiany mk3 po 6 latach na nowe mk4 silnikiem 2.0 duratec,choć też dumam przy 1.6 ecoboost.Mam kilka pytań:
1.Czy przy 150km/h na 5biegu macie 4000obr/min?
2.Przy jakim przebiegu zaczynają Wam hałasować klapki w kol.dolotowym(u mnie po 125tys.km chyba że byl kręcony albo uszkodzone przy montażu lpg)?
3.Czy mk4 biorą olej?( u mnie 1l na 1000km,ale dzięki temu może nie wypaliły się jeszcze zawory po 195000km bez regulacji)
4.Czy ma ktoś mk4 przerobione na lpg i czy nie wywala checka?
A co do szarpnięcia przy ruszaniu to u mnie też tak jest,dodatkowo jakiś efekt takiego jakby odpuszczenia hamulcy.Może to szarpnięcie to efekt wejścia do pracy w/w klapek.Ja mam obecnie odłączone.EGR czysty i nie szarpie.
stadar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:50.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.