|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-05-2013, 09:19 | #181 |
ford::amateur
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 31-10-2012
Skąd: Lublin
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 PB/LPG
Rocznik: 2008
Postów: 9
|
Odp: Komunikat: usterka silnika
Mam S-Maxa 2.0 w benzynie. Na zegarze świeci się pomarańczowa ikonka "silnika" a samochódem-silnikiem nic złego się nie dzieje. Po sprawdzeniu na kompie pojawia się błąd sondy lambda 1. Po jej wymianie nic się nie zmieniło -ikonka dalej się świeci.
Błąd był wielokrotnie kasowany ale powraca przy kolejnym uruchomieniu silnika. |
14-05-2013, 09:53 | #182 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
|
Odp: Komunikat: usterka silnika
Masz jakisbardzie szczegolowy opis tego kodu bledu?Powinno podawac jakies dane co do skladu tego na wylocie...Bank 1 to przed katalizatorem zdaje sie?
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... |
06-06-2013, 13:18 | #183 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 13-05-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 9
|
Odp: Komunikat: usterka silnika
Witam,
Ostatnio zapaliła mi się usterka silnika i jak się okazało następnego dnia przestała działać klima. Przeczytałem sporo wątków i pojechałem na komputer. Mam błąd P2121. Wymiana pedału gazu i wykasowanie błędu nie pomaga,, zaraz po odpaleniu zapala się ponownie błąd. Auto jeździ normalnie, brak tylko klimy. Na kompie brak innych błędów. Czy macie jakieś pomysły?? Ew jakieś namiary na mądrego serwisanta w Łodzi. |
06-06-2013, 15:01 | #184 |
ford::amateur
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 03-12-2011
Skąd: MMz
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 8
|
Odp: Komunikat: usterka silnika
Witam,
U mnie po wielu analizach wyszło, że się m.in. zacinała zmienna geometria, a potem już na stałe się w jednej pozycji zacieła. Ogólnie - regenracja turbo i na razie koniec komunikatu usterka silnika, awaria ESP. -- Pozdr., M. |
10-06-2013, 11:34 | #185 | |
ford::average
Imię: Lukasz
Zarejestrowany: 03-06-2010
Skąd: Szczecin/Norwegia
Model: Ford Galaxy III
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 61
|
Odp: Komunikat: usterka silnika
Cytat:
Rozwiązanie auto do serwisu Bemo motors szczecin na pomorskiej chłopaki zdiagnozowali usterkę wiązki elektrycznej która idzie do głównego sterownika od silnika znajdującego sie pod nadkolem lewym , dodam że wiązka nie nosiła żadnych zewnętrznych uszkodzeń kable przetarły sie wewnątrz, pomiędzy sobą . Ponoć błąd montażowy mniejsza o to 3 godzinki 360 zl i po kłopocie za co jestem naprawdę wdzięczny bo wykopywałem już dołek na moje Galaxy.... |
|
10-06-2013, 13:30 | #186 | |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: Komunikat: usterka silnika
Cytat:
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
|
15-06-2013, 18:34 | #187 |
ford::amateur
Imię: Adam
Zarejestrowany: 04-02-2013
Skąd: Katowice
Model: Ford Focus: mk4 i Kuga mk2
Silnik: 1.5 TDCi (107 KM) oraz 2.0 TDCi (163 KM)
Rocznik: 2016 i 2013
Postów: 9
|
Odp: Komunikat: usterka silnika
problem jw. tzn. regularny komunikat "usterka silnika", wyłączenie ESP ze stosownym symbolem i tryb awaryjny czyli muł. Wizyta u niezależnego speca, zaskutkowała diagnozą szwankujący zawór podciśnienia do turbiny. Podobno są takie dwa na przewodzie (drugi do przepustnicy ?) i są identyczne. Dlatego majster je zamienił miejscami, bo podobno pracują ze zróżnicowanym natężeniem i ten od turbo szybciej zaczyna szwankować. Udając, że rozumiem zdałem się na gościa, który dosłownie za grosze dokonał całej operacji, wykasował błąd i dał krzyżyk na drogę. Trzeci miesiąc jeżdżę i jest cisza (odpukać).
|
15-06-2013, 19:24 | #188 | |
ford::expert
Imię: Radosław
Zarejestrowany: 11-07-2012
Skąd: Lębork
Model: Mondeo MKV AWD, Peżot 308 T9 ON
Silnik: 180 + wirus
Rocznik: 2018
Postów: 2,170
|
Odp: Komunikat: usterka silnika
Cytat:
Są dwa obok siebie, z tym że jeden od turbiny, drugi od EGR. Ten od turbiny lubi sobie buczeć po jeździe, często jest powodem szarpania przy przyspieszaniu w górnym zakresie obrotów. Raczej bym zalecał wymianę, zamiana zaworów to działanie doraźne, choć praktykowane i skuteczne. |
|
15-06-2013, 21:48 | #189 |
ford::amateur
Imię: andrzej
Zarejestrowany: 12-06-2013
Skąd: leicester
Model: ford mondeo titanium x sport
Silnik: 2.2
Rocznik: 2008
Postów: 1
|
Odp: Komunikat: usterka silnika
witam ja mam problem z mondeo st 22 sport wyswietla sie usterka silnika i wlacza mi sie wentylator chlodnicy po zgaszeniu silnika chodzi jeszcze ok 5 minut a takrze dzieje sie tak samo na zimnym silniku komp nic nie wykazal choc bylem w serwisie forda w uk usterka raz sie zapala raz nie morze ktos mial taki przypadek prosze o pomoc
|
04-08-2013, 15:05 | #190 |
ford::amateur
Imię: JACEK
Zarejestrowany: 15-05-2013
Skąd: CIECHOCINEK
Model: FORD S-MAX
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2008
Postów: 1
|
Odp: Komunikat: usterka silnika
witam ,. w jaki sposob sie w s-maxie jest sygnalizowany problem z dpf?
|
|
|
|