|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-06-2013, 21:29 | #1061 |
ford::expert
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
nie mĘĘcz a nie nie mEEncz.
A te bary to mi nic nie mówią... a i o różnicy też nic nie pisali i nie 40 a 33% różnicy miedzy najlepszym a najgorszym |
12-06-2013, 21:32 | #1062 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 18-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
40% zarówno Bosch jak i Delphi.
BAR - cisnienie fajnie sprawdzaliście te wtryski jak widac Jak będzie sie czytało dalej wikipedie a potem przepisywało tekst na forum to takie kwiatki wychodzą. |
13-06-2013, 01:51 | #1063 | |
ford::average
Zarejestrowany: 17-04-2011
Skąd: katowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2003
Postów: 117
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Cytat:
U mojego kolegi miał przelewy 150 200 90 120ml i auto jeździło bez problemów, moja teoria jest taka że jak pompa jest 100% ok to nawet przy takich stratach na przelew ciśnienie będzie w normie. |
|
13-06-2013, 11:12 | #1064 |
ford::expert
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Moim zamierzeniem było sprawdzenie zaworków i przeczytałem caly ale to caly ten wątek i według tego co tutaj pisze to mopje zaworki sąjak najbardziej ok !!
Co nie znaczy ze koncówki są ok. To juz inna bajka. Ja sprawdzałem zaworki. Jak juz pisałem z wtrysku do buteleczki jak sprawdzałem wychodziło powietrze pół na pół z paliwem , i nie wiem czy tak powinno byc |
14-06-2013, 07:50 | #1065 | |||
ford::expert
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Cytat:
Cytat:
Cytat:
ogólnie powiem tak - jak cały układ jest już wypracowany to przelew 25 ml może już powodować za duży spadek ciśnienia i tryb awaryjny. obecnie u siebie mam przelewy na poziomie 35-50 ml i w niczym to nie przeszkadza, auto jedzie bezproblemowo do v-max ale wymieniałem pompę WC i regulator na pompie. Ostatnio edytowane przez jendrekmak ; 14-06-2013 o 07:54 |
|||
14-06-2013, 08:34 | #1066 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 18-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Praca nominalna to nie jest praca w pełnym zakresie. Dlatego też nazywa się to praca nominalna.
Ciśnienie przy którym następuje zapłon to 200-250bar. Niskie obrotu to tak jak pisze około 400bar. |
14-06-2013, 08:48 | #1067 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 27-05-2004
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MKIII kombi
Silnik: TDCi 115KM
Rocznik: XI 2003
Postów: 467
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Cytat:
Przy okazji - jak podajecie wartości przelewów - sprawdzał ktoś w takich padających zaworkach (pisaliście o przelewach na poziomie kilkuset ml) jakie są wartości Fuel offset przez ELM ? |
|
14-06-2013, 09:30 | #1068 |
ford::expert
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Jedrekmak u mnie jest 12 , 14 , 15 , 18 więc z tego co tu wyczytałem to jest ok. Prędkośc max przed zimą miałem 208 ( oczywiście na liczniku - wiadomo że zawyża) w zimie na zimówkach 225,45 R17 miałem 190 km/h , a teraz na letnich miałem 200 - 202 wiec jakby troszke słabiej niż przed zimą ( ciśnienie we wszystkich kołach 2.4 )
Więc coś jakby się powolutku u mnie kończyło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Z tym powietrzem to nie wiem , z 4 wtrysku prawie sama piana ale zarazem najwięcej ( 18 ml ) paliwa. Gdybym chciał szukać to bym chyba pół silnika musiał wymienic więc chyba będę jezdzil....tylko to spalanie , trasa nie mniej niż 7. W moim poprzednim mk3 było 5.2 także troszke ubolewam. Jeszcze tylko mi zostało dokładne sprawdzenie wszystkich rur gumowych tylko nie wiem ile tego jest , musze się za to zabrac. Czy każda rura którą należy sprawdzić , gdy jest pęknięta , to jest osmolona w pobliżu pękniecia?? Czy trzeba zapalic silnik gaz w podłoge i wszedzie ręce pchac?? |
14-06-2013, 10:13 | #1069 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Cytat:
|
|
14-06-2013, 10:41 | #1070 |
ford::expert
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Zaksiu tutaj wszystkich wprowadza w błąd. Albo jest wysokiej klasy ''mechanikiem'' albo próbuje komuś zrobić pod górke
|