|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-06-2013, 20:36 | #11 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 06-02-2010
Skąd: Kielce
Model: Escort
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1995
Postów: 21
|
Odp: Pompa wspomagania układu kierowniczego
Kurcze szkoda...
Jutro jadę na szrot i myślałem, że uzyskam jakieś informacje na temat sprawdzenia "na sucho". Ciekaw jestem czy powinna się kręcić normalnie czy z dużymi oporami. |
09-06-2013, 21:43 | #12 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: ŁDZ
Model: Mazda 323F/ były 3xEssi 1xFiesta
Silnik: Duży
Rocznik: 2021
Postów: 656
|
Odp: Pompa wspomagania układu kierowniczego
Krecic na kole pasowym powinna sie normalnie, bez jakichs oporow.
Tak samo lekki luz wzdluzny na osi kola pasowego powinien byc. Bez zamontowania w aucie nie wybadasz.
__________________
Z pozdrowieniami, Sobolewicz |