Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-06-2013, 00:19   #41
avix
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-04-2011
Skąd: katowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2003
Postów: 117
Domyślnie Odp: Mondeo Mk3 2.0 TDCI 130 KM Brak mocy, ogromnie kopci,szarpie

Cytat:
Napisał wojtekjanus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Więc współpracujące powierzchnie zaworków nie mogą być... czarne, muszą być metalicznie lustrzane...
Nie zgodzę się, ja kupowałem na fakturę w chwalonym serwisie (Adamczyk w piekarach śląskich) i dostałem właśnie te "prawie że czarne" z komentarzem że one są utwardzone i ceramiczne jak dobrze pamiętam. dodatkowo sam grzybek delikatnie się różnił od spodu od starszych delphi.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

identyczny jak ten z aukcji
tu zdjecie
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]


Ostatnio edytowane przez avix ; 07-06-2013 o 00:39 Powód: usunięte zdjecie zamienione na link
avix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-06-2013, 10:01   #42
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: Mondeo Mk3 2.0 TDCI 130 KM Brak mocy, ogromnie kopci,szarpie

Cytat:
Napisał avix Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie zgodzę się, ja kupowałem na fakturę w chwalonym serwisie (Adamczyk w piekarach śląskich) i dostałem właśnie te "prawie że czarne"
Hm... Nie znałem tej wersji zaworka Delphi... Ale ja pisałem, że:
Cytat:
Napisał wojtekjanus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
współpracujące powierzchnie zaworków nie mogą być... czarne, muszą być metalicznie lustrzane...
I w tej wersji powierzchnia pracująca grzybka zaworu, czyli decydująca o jakości pracy zaworu sterującego, jest metaliczna (szlifowana i polerowana), natomiast - faktycznie, przyznaję - korpus zaworu z kanalikami dolotowymi jest nieruszany po obróbce powierzchniowej i jest czarny.
Nie znałem tej wersji zaworka, wydaje mi się, że korpus ze względów technologicznych nie jest oczyszczany po obróbce powierzchniowej - bo to i tak nic nie robi... Tylko ten okrągły metaliczny element w środku czarnego korpusu pracuje sterowany elektromagnetycznie. Czarny korpus zaworka przylega mocno do obudowy cewki sterującej, skręcony potężną śrubą korpusu wtryskiwacza. Ciekawe czy czarne są wewnętrzne powierzchnie współpracujące z grzybkiem...
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 06-06-2013 o 10:16
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-06-2013, 10:01   #43
bas202
ford::beginner
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: RZESZÓW
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 TCDI 130 Automat
Rocznik: 2007
Postów: 18
Domyślnie Odp: Mondeo Mk3 2.0 TDCI 130 KM Brak mocy, ogromnie kopci,szarpie

ooo i dokładnie tak moje też wyglądały Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Słuchajcie dzwoniłem do paru serwisów i mówiłem o mojej sytuacji i każdy z nich powiedział że końcówki mimo że są zamienniki a przeszły testy na EPS moją pracować poprawnie w samochodzie. Więc co z tym moim dymieniem...????

Ostatnio edytowane przez bas202 ; 06-06-2013 o 10:07
bas202 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-06-2013, 13:55   #44
Tvvardy
ford::professional
 
Avatar Tvvardy
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,772
Domyślnie Odp: Mondeo Mk3 2.0 TDCI 130 KM Brak mocy, ogromnie kopci,szarpie

Identyczne wkładałem ponad pół roku temu, a tak wyglądają stare: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A podróby można poznać m.in. po tym, że nie ma tego ślepego otworku na samym środku tylko są jednolite.
Tvvardy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-06-2013, 00:45   #45
avix
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-04-2011
Skąd: katowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2003
Postów: 117
Domyślnie Odp: Mondeo Mk3 2.0 TDCI 130 KM Brak mocy, ogromnie kopci,szarpie

Cytat:
Napisał wojtekjanus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ale ja pisałem, że:
spoko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. widocznie się rozpędziłem jak zobaczyłem że piszesz iż niema czarnych Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


co do problemu bo nie pamiętam... może ty nie miałeś na maszynie delphi nadanych nowych kodów wtrysków i twoje wtryski chodzą bez dawek pilotujących (przed wtrysków)
jest opcja samoadaptacji którą możesz sam przeprowadzić.

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
avix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-08-2013, 05:24   #46
massiwo
ford::average
 
Avatar massiwo
 
Zarejestrowany: 25-10-2007
Skąd: Miasto Boga
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 145KM
Rocznik: 2008
Postów: 180
Domyślnie Odp: Mondeo Mk3 2.0 TDCI 130 KM Brak mocy, ogromnie kopci,szarpie

koledzy, czy rury w układzie dolotowym, psują sie w tym samym okresie czasu?

jeszcze pół roku temu, mialem problem z kopceniem (pisalem o tym, w tym temacie)
wymiana rury dochdzacej do zaworu egr'a zalatwila temat, a teraz...

hm... generalnie znow zaczal kopcic i co ciekawe, przy meczeniu sie np podjazdy pod wzniesienia, potrafi sie przydlawic, takze wspomagam sie troche sprzeglem, bo inaczej to by zgasl :/

jeszcze nie patrzylem pod mache, zrobie to po 15ej, na co stawiacie!?
massiwo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-10-2013, 01:21   #47
avix
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-04-2011
Skąd: katowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2003
Postów: 117
Domyślnie Odp: Mondeo Mk3 2.0 TDCI 130 KM Brak mocy, ogromnie kopci,szarpie

Cytat:
Napisał massiwo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
koledzy, czy rury w układzie dolotowym, psują sie w tym samym okresie czasu?
to raczej oczywiste że jak jedna rura padła a w układzie jest ich z 4 (wysoko ciśnieniowe) to ta reszta z tych samych materiałów też będzie bliska końcowi, oczywiście jedna ma cieplej na inną leci olej więc nie zepsują się w idealnym czasie ale jednak...
avix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2014, 07:09   #48
steff9512
ford::amateur
 
Imię: Seb
Zarejestrowany: 28-08-2014
Skąd: ChoRzów
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 1
Domyślnie Odp: Brak mocy, ogromnie kopci,szarpie

Witajcie Panowie.mam problem taki jak w artykule. Moze napisze co zrobilem czyszczenie egr a takze zaslepilem egr. Wymiana filtra pow. Czyszczenie przeplywomierza. Sprawdzanie rury gumowej co idzie w dol kolo egr a rakze jak kolegavdawal gazu to jie byla twarda. Chce zaznaczyc ze nie mam gaeazu ani kanalu zeby sprawdzic cos wiecej. MOZE MACIE jakiego mechanika w poblizu co moze to zdiagnozowac. Juz nir mam sil. POMOCY
steff9512 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:25.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.