|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-05-2013, 13:23 | #61 | |
ford::average
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 29-10-2007
Skąd: lubelskie
Model: Mk3 - sedan
Silnik: 2,0 TDCi - 130 KM
Rocznik: 2003
Postów: 145
|
Odp: Cieknąca pompa wspomagania
Cytat:
|
|
29-05-2013, 14:23 | #62 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-06-2006
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2002
Postów: 11
|
Odp: Cieknąca pompa wspomagania
Cały czas lekko, płyn nie spieniony.
Bump: Cytat:
|
|
29-05-2013, 17:29 | #63 | |
ford::average
Zarejestrowany: 10-06-2010
Skąd: Zielona Góra
Model: Mondeo MK3 Kombi Ghia STARDUST SILVER
Silnik: 2.0 TDDi 115KM stała geometria turbiny, bez przepływki
Rocznik: VI.2002
Postów: 110
|
Odp: Cieknąca pompa wspomagania
pompa wspomagania na bank jeżeli dźwięk pojawia się przy kręceniu kierownicą. Sprawdź czy nigdzie nie cieknie - jak nie to na Twoim miejscu zacząłbym od wymiany płynu. Najlepiej kupić 2litry. Pierwszym litrem przepłukać układ, drugim zalać układ - jak to zrobić opisałem kilka wątków wcześniej:
Cytat:
|
|
29-05-2013, 17:39 | #64 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-06-2006
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2002
Postów: 11
|
Odp: Cieknąca pompa wspomagania
Właśnie doczytałem w innym wątku z wymiana płynu może pomóc. Jak wymienię to dam znać czy pomogło.
|
31-07-2013, 12:02 | #65 |
FCP member
Zarejestrowany: 10-11-2007
Skąd: Sosnowiec
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 661
|
Odp: Cieknąca pompa wspomagania
Wymieniłem pompę, na zimnym silniku jest wszystko ok. Natomiast na ciepłym pompa zaczyna być słyszalna i zaczyna się pienić płyn.
Płyn nowy, pompa po regeneracji. Co może być powodem, wycieków nie widać? Edit Wygląda na to że układ gdzieś łapie powietrze. Na wolnych obrotach jest wszystko dobrze, a gdy obroty rosną zaczyna się zapowietrzać. Nikt nie trafił na taki problem ?
__________________
Bądź NIEBIESKI - zarejestruj się CB President Johnny II ASC + ML 145 Midland Transit 2011r 2.2 TDCI 140 T300 BUS ( służbowy ) Było Escort MKVII 95r 1.6 16V + Gaz WYŚCIGI-wejdź, zobacz i zagraj Ostatnio edytowane przez szperaczz ; 01-08-2013 o 12:41 |
18-08-2013, 10:14 | #66 |
ford::average
Imię: Radek
Zarejestrowany: 09-03-2012
Skąd: Ostrzeszów
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDCI 130km
Rocznik: 2002
Postów: 86
|
Odp: Cieknąca pompa wspomagania
Witam panowie wczoraj tez zregenerowalem swoją pompę kosztowalo mnie to 15zł dwa uszczelniacze i lozysko i teraz jest super
Uszczelniacze -15x24x7 6zl sztuka Lozysko -6202DU 3zl mowil ze dobre polskie lozysko Ostatnio edytowane przez Radmon ; 22-08-2013 o 13:02 |
19-08-2013, 22:57 | #67 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
Odp: Cieknąca pompa wspomagania
Kolego, ale w mk1 czy mk3, no i podaj rozmiary tych uszczelniaczy oraz symbol łożyska, wówczas Twój post będzie wartościowy.
Pozdrawiam
__________________
Emmm |
25-08-2013, 12:13 | #68 |
ford::amateur
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 25-08-2013
Skąd: Stargard Szczec/Dublin
Model: Mondeo MKIII
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 1
|
Odp: Cieknąca pompa wspomagania
Witam, u mnie na wolnych obrotach wspomaganie jest baaaardzo słabe, dopiero jak dodam gazu mogę spokojnie kręcić... Przekładnia po regeneracji, płyn nowy i teraz pytanie, czy pomoże regeneracja pompy z łożyskiem i simeringami (pompa jest cichutka i brak wycieków)?
|
28-08-2013, 21:55 | #69 | |
ford::amateur
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 21-01-2012
Skąd: Świebodzice
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 6
|
Odp: Cieknąca pompa wspomagania
Cytat:
czym uszczelniłeś pompę wspomagania, jaka uszczelka? czy sam wycinałeś czy też znalazłeś inne rozwiązanie ? |
|
31-08-2013, 19:28 | #70 |
ford::amateur
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 21-01-2012
Skąd: Świebodzice
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 6
|
Odp: Cieknąca pompa wspomagania
Witam ponownie, dzisiaj zabrałem się za moją pompę wspomagania, zdjąłem aku wraz z obudową, zdjąłem rurę od EGR aby zrobić sobie więcej miejsca, w związku z tym że nie miałem info odnośnie pompy wodnej, zabrałem się również za ten element, czyli spuściłem wodę, zdjąłem węże po lewej stronie od pompy i odkręciłem tą plastikowa kopułę, moje spostrzeżenie, jeżeli nie ma problemów s pompą wodną w ogóle nie trzeba ruszać tego elementu, dla mnie była to cenna lekcja gdyż straciłem przy tym sporo cennego czasu, niestety niepotrzebnie.
Przy problemach z pompą wspomagania, wystarczyło wyjąć aku, zdjąć pasek, rurę od EGR, spuścić płyn od wspomagania, wykręcić tą śrubę o której koledzy piszą wcześniej, u mnie wyszła bez problemu, 5 śrub i gotowe. rozebrałem pompę, wyprasowałem z wałka element po którym chodzi pasek, wymieniłem łożysko, w obudowie wymieniłem dwa simeringi, wyciąłem uszczelkę z grubego elastycznego materiału do uszczelek i złożyłem pompę, tu uwaga na to aby rozbierać pompę delikatnie, we wnętrzu pompy jest sporo małych tulejek i mały klin Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. złożyłem, zalałem płyny i odpalenie silnika, najpierw masakra, wydawało mi się że zrobiłem coś nie tak gdyż kierownica chodziła baardzo ciężko, ale po chwili olej zaciągnął do układu i wszystko zaczęło pracować poprawnie i przede wszystkich cicho. teraz pozostało obserwować czy nigdzie nie ma wycieków (wiadomo, coś mogło pójśc nie tak) i cieszyć się z jazdy. pozdr Andrzej |
|
|
|