|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-09-2012, 10:45 | #31 |
Postów: n/a
|
Odp: Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy dalej pali olej
Coś długo kolega GALAS imiennik się nie odzywa, jestem ciekawy co dalej z pomiarami i ew naprawami, napisz.
|
26-09-2012, 14:54 | #32 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
Odp: Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy dalej pali olej
Pewnie wymienił silnik i ma problem z głowy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam
__________________
Emmm |
26-09-2012, 16:21 | #33 |
Postów: n/a
|
Odp: Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy dalej pali olej
To mógłby zakończyć temat, i byłoby po sprawie.
|
22-05-2013, 09:43 | #34 |
ford::amateur
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 06-05-2013
Skąd: Szczecin
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,0 benzyna 146 KM
Rocznik: 2001
Postów: 3
|
Odp: Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy dalej pali olej
Witam posiadam Mondeo MK3 i okazało się ze bral olej . Postanowiałem wymienić pierscienie uszczelniacze zaworowe uszczelke pod głowica oraz zplanować glowicę.
Po wymianie przejechałem 600 km i jak silnik odpalan nie dymi może jakiś leciutenki dymek raz na jakiś czas jak się rozgrzeje to nie dymi na wolnych obrotach ale czasami jak stoje i mu przygazuje troszkę to zaczyna dymić. I mam jedno jeszcze pytanie maiłem problem bo okazuje się ze popychacze zaworowe zostały pozmienianae i nie są na swoich miejscach bo mechanik powiedział że to sa hydro sztosy i sa luz się zlikwiduje. A okazalo się że nie jest tak tylko Szklanki regulują u mnie luz zaworowy a juz zrobiłem 150 tyś na gazie. I mam tytanie czy jak szklanki mi klepią i żle podają mieszankę raz za mało raz za dużo to może wtedy jak dodam gazy wydobywac się dym i slysze lekkie wybuchy w kolektorze jak by dopalał mieszanke jeszcze tam. I po jakim czasie pierścienie się ułoża i dotrą. czy jeszcze po 600 km może troszkę brać oleju. a i jeszce mechanik mi powiedził że olej zalegający w kolektorze musi się wypalić i będzie dymił przez około 2-3 tyś km. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc. |
|
|
|