Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-09-2012, 10:45   #31
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy dalej pali olej

Coś długo kolega GALAS imiennik się nie odzywa, jestem ciekawy co dalej z pomiarami i ew naprawami, napisz.

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-09-2012, 14:54   #32
Emmm
ford::expert
 
Avatar Emmm
 
Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
Domyślnie Odp: Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy dalej pali olej

Pewnie wymienił silnik i ma problem z głowy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam
__________________
Emmm
Emmm jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-09-2012, 16:21   #33
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy dalej pali olej

To mógłby zakończyć temat, i byłoby po sprawie.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-05-2013, 09:43   #34
bearsport
ford::amateur
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 06-05-2013
Skąd: Szczecin
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,0 benzyna 146 KM
Rocznik: 2001
Postów: 3
Domyślnie Odp: Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy dalej pali olej

Witam posiadam Mondeo MK3 i okazało się ze bral olej . Postanowiałem wymienić pierscienie uszczelniacze zaworowe uszczelke pod głowica oraz zplanować glowicę.
Po wymianie przejechałem 600 km i jak silnik odpalan nie dymi może jakiś leciutenki dymek raz na jakiś czas jak się rozgrzeje to nie dymi na wolnych obrotach ale czasami jak stoje i mu przygazuje troszkę to zaczyna dymić. I mam jedno jeszcze pytanie maiłem problem bo okazuje się ze popychacze zaworowe zostały pozmienianae i nie są na swoich miejscach bo mechanik powiedział że to sa hydro sztosy i sa luz się zlikwiduje. A okazalo się że nie jest tak tylko Szklanki regulują u mnie luz zaworowy a juz zrobiłem 150 tyś na gazie. I mam tytanie czy jak szklanki mi klepią i żle podają mieszankę raz za mało raz za dużo to może wtedy jak dodam gazy wydobywac się dym i slysze lekkie wybuchy w kolektorze jak by dopalał mieszanke jeszcze tam. I po jakim czasie pierścienie się ułoża i dotrą. czy jeszcze po 600 km może troszkę brać oleju. a i jeszce mechanik mi powiedził że olej zalegający w kolektorze musi się wypalić i będzie dymił przez około 2-3 tyś km. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
bearsport jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:47.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.