Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-04-2013, 21:58   #981
zaksiu1985
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 18-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Cytat:
Napisał Boblo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Koledzy,.. ja myslę, że Zaksiu się po prostu z nas nabija i nas wkręca. To pewnie taki typ interntowego prowokatora, który pisze rózne bzdury, a ludzie dają się wkręcać bo myslą, że to na poważnie! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
OK, to powiedz mi tak, 4 wtryski na aucie (norma), dwa wtryski powiedzmy że są nówki sztuki i są 100%OK, (więc jaka jest ich korekcja Boblo), dwa pozostałe to trupy korekcja 4 na jednym i powiedzmy 4,5 na drugim.

Według Ciebie co to znaczy korekcja 4,5?
Proste pytanie?


A może i nie proste....

Bump:
Cytat:
Napisał Boblo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Koledzy,.. ja myslę, że Zaksiu się po prostu z nas nabija i nas wkręca. To pewnie taki typ interntowego prowokatora, który pisze rózne bzdury, a ludzie dają się wkręcać bo myslą, że to na poważnie! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Widzisz Boblo, a ja myśle żę najzwyklej w świecie nie wiesz co odpowiedzieć na moje pytanie gdyż wywróciło ono całkowicie, prawdopodobnie Twoją wiedzę o wtryskiwaczach CR (BŁEDNĄ WIEDZĘ)

Pozostało Ci się przyznać do błędu, albo moge udowodnić że w myśl Twojej teorii, to co drugi diesel by sie nadawał tylko i wyłacznie na złomowisko.

PS. Nie wiem dlaczego wszyscy, którzy mają niby po 500 postów albo więcej jadą na mnie że jestem taki siaki, czy omaki. Ja się wypowiadam tylko i wyłącznie na tematy Common Rail bo się na tym znam, posiadam zarówno wiedzę teoretyczną z książek, szkoleń i studiów, ale przede wszystkim z pracy codziennej.

Jak nie chcecie czytac moich uwag, pomysłów itd. to nie czytajcie i już.


Ostatnio edytowane przez zaksiu1985 ; 07-04-2013 o 22:33
zaksiu1985 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2013, 01:51   #982
avix
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-04-2011
Skąd: katowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2003
Postów: 117
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

kolego może i masz dużą wiedzę ale jeśli chcesz pomóc to pomagaj a ty zamiast tego wdajesz się w jakieś kłotnie kto jest mądrzejszy w common rail itd.

pisałeś kilka postów wcześniej o kodowaniu wtrysków (dlaczego czasem trzeba kodować a czasem nie) i tak czytam kilka kolejnych postów z których nic nie wynika... może wkońcu napiszesz coś? ja mam swoją teorie na ten temat ale chętnie usłyszę od ciebie jak to działa.
avix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2013, 09:19   #983
zaksiu1985
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 18-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Kolego przypomnij mi proszę o co chodziło z tym kodowaniem wtrykiwaczy, bo już nie pamiętam

Pozdrawiam
zaksiu1985 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2013, 10:37   #984
eddek
ford::specialist
 
Avatar eddek
 
Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
Domyślnie Re: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Moderator wykasował. Pisałeś o jakiejś magicznej procedurze kodowania wtrysków, ale nie chcesz powiedzieć na czym to polega. Tylko wypytujesz innych.
eddek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2013, 12:20   #985
zaksiu1985
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 18-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Wiesz co eddek fajnie się z tobą gada.
Spytałem się kolegi o co chodziło w tamtym wątku gdyż najzwyklej nie pamiętałem.
Co do ciebie eddek, no cóż od człowieka który twierdzi że ford stosuje filtry Boschowskie i to produkowane w Hiszpani, czego się mozna więcej spodziewać.
Faktycznie Bosch produkuje filtry również w Hiszpani. Pełna zgoda. Zakłądając że delphi w dziwny wspsób zgodziłby się że jego układ paliwowy jest chroniony przez filtr boschowski, to wprzypadku awari czyja jest wina Boscha czy Delphi?

Powtarzam po razk kolejny cały układ paliwa wraz z filtrami zawsze jest jednej firmy żeby potem nie było przepychanek na zasadzie wasze wtryski czy nasze filtry.

Dlaczego EDDEK niby nie są stosowane filtry Boscha made GERMANY? Wytłumacz to?

Co do tego MODERATORA w to okłamujesz tu właśnie wszystkich. Moderator faktycznie wykasował dużą część ale w INNYM WATKU od migającej sprężynce.!!!!!

Przypomnijcie mi koledzy o co tam chodziło to pogadamy.
Pozdrawiam

Ostatnio edytowane przez zaksiu1985 ; 20-04-2013 o 13:37
zaksiu1985 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2013, 16:00   #986
eddek
ford::specialist
 
Avatar eddek
 
Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
Domyślnie Re: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Fakt, to inny wątek. Mimo to nadal nie odpowiedziałeś o co Ci chodzi z tym kodowaniem.
eddek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2013, 16:18   #987
Kapsel_lg
ford::professional
 
Avatar Kapsel_lg
 
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 2008
Silnik: TDCI 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1,026
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

w MK3 filtr paliwa jest Boscha (bez jego logo). Nawet oznaczenie na filtrze jest Boscha (tylko dodana literka).

A kodowanie to kalibracja wtryskiwacza i podanie jego parametrów startowych do ECU (a później są korygowane).
__________________
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Kombi 2008 czyli White Lightning mająca prawie wszystko (jak dla mnie). Było i odeszło na wieczny spoczynek: Mondeo MKIII 2.0 TDCi Kombi 2003. Było i gdzies jest Mondeo MKI, Escort rocznik '86 i parę innych ale kto je spamięta
Kapsel_lg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2013, 16:52   #988
zaksiu1985
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 18-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Cytat:
Napisał Kapsel_lg Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
w MK3 filtr paliwa jest Boscha (bez jego logo). Nawet oznaczenie na filtrze jest Boscha (tylko dodana literka).

A kodowanie to kalibracja wtryskiwacza i podanie jego parametrów startowych do ECU (a później są korygowane).
W wersji auto prosto z fabryki?
I jaką on ma granulację?

Ostatnio edytowane przez zaksiu1985 ; 20-04-2013 o 17:00
zaksiu1985 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2013, 17:13   #989
Kapsel_lg
ford::professional
 
Avatar Kapsel_lg
 
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 2008
Silnik: TDCI 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1,026
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

nie ma już wersji prosto z fabryki i jakie ma znaczenie granulacja kupuje się filtr motorcrafta lub Boscha o tym samym oznaczeniu i przeznaczeniu. Nie warto się doktoryzować bo niby w jakim celu?
__________________
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Kombi 2008 czyli White Lightning mająca prawie wszystko (jak dla mnie). Było i odeszło na wieczny spoczynek: Mondeo MKIII 2.0 TDCi Kombi 2003. Było i gdzies jest Mondeo MKI, Escort rocznik '86 i parę innych ale kto je spamięta
Kapsel_lg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-04-2013, 18:41   #990
zaksiu1985
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 18-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Cytat:
Napisał Kapsel_lg Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nie ma już wersji prosto z fabryki i jakie ma znaczenie granulacja kupuje się filtr motorcrafta lub Boscha o tym samym oznaczeniu i przeznaczeniu. Nie warto się doktoryzować bo niby w jakim celu?
Granulacja ma znaczenie kolego gdyż filtr o dobrej granulacji się zabrudzi i auto stanie. Wymienisz filtr i auto jedzie.

Filtr o złej granulacji się nigdy nie zabrudzi a auto stanie na amen.

Dlatego też się pytałem o tą granulacje.

Filtry Delpi mają granulacje 2 albo 5 mikronów.
Z jakiegoś powody Delphi jest dużo droższy niż Bosch.
zaksiu1985 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:37.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.