|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-03-2013, 08:36 | #11 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-12-2009
Skąd: małopolska
Model: escort mkVII Ghia
Silnik: 1,8 td 70KM
Rocznik: 97
Postów: 755
|
Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?
Cytat:
A no właśnie u mnie niestety miska olejowa wisi niżej niż zderzak. A sprężarka klimy jeszcze niżej niż miska olejowa. Miska olejowa jest bliżej kół wiec zdąży się unieść nad przeszkodą zanim zaryje (choć parę razy mi się zdarzyło - dobrze, że żeliwna), ale sprężarka jest wysunięta do przodu i wisi nisko. Jak pisałem - dojeżdżam do krawężnika, zderzak przechodzi bezproblemowo, a koło sprężarki zaczyna zdzierać pasek o betonGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Podejrzewałem, że coś ze sprężynami jest nie tak i fordziowi brzuch za nisko wisi, ale zmieniłem sprężyny i dalej taka sama gleba jestGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Szukałem kiedyś jakiś tulei lub innych patentów, aby auto podnieść. Do Skody można było dokupić taki zestaw, który podnosił auto o bodajże 2cm. Ale nic nie znalazłem. Chyba będę musiał kiedyś ten temat rozgryźć, założyć nowy wątek i porobić zdjęcia. Może mi ktoś coś doradzi - np. dłuższe sprężyny od innego pojazdu, albo cóś...
__________________
Mój samochód jest prawie jak skarbonka. Różnica jest taka, że jak się rozbije to nie wysypią się pieniądze, które w niego włożyłem... |
|
28-03-2013, 09:18 | #12 |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?
Ja też mogę zrobić zdjęcia i pokazać jak jest u mnie - jak będę w garażu i nie zapomnę.
Ale u mnie na pewno zderzak jest niżej.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
18-04-2013, 07:48 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-01-2013
Model: Escort 1.8D
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1996
Postów: 171
|
Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?
ministerq i simson mieli racje..pasek naciągnięty i obrotomierz działa od pierwszego zaskoku silnika...piwko dla nichGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
18-04-2013, 18:50 | #14 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-11-2007
Skąd: W-wa
Model: MK7 Escort kombi GHiA
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1995
Postów: 261
|
Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?
dzięki za piwko - jest tylko mały problem u mnie jest to samo a strasznie nie chce mi się kłaść pod auto i tak jeżdżę
Pozdrawiam Simson |
18-04-2013, 18:55 | #15 | |
Zablokowany
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 09-02-2012
Skąd: Łódź
Model: Escort MK7 cabrio | Focus MKI kombi
Silnik: 1.6i | 1.8i
Rocznik: 1995 | 2000
Postów: 368
|
Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?
Cytat:
|
|
18-04-2013, 20:34 | #16 | |
ford::average
Zarejestrowany: 14-01-2013
Model: Escort 1.8D
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1996
Postów: 171
|
Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?
Cytat:
|
|
19-04-2013, 10:57 | #17 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-12-2009
Skąd: małopolska
Model: escort mkVII Ghia
Silnik: 1,8 td 70KM
Rocznik: 97
Postów: 755
|
Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?
Cytat:
__________________
Mój samochód jest prawie jak skarbonka. Różnica jest taka, że jak się rozbije to nie wysypią się pieniądze, które w niego włożyłem... |
|
08-05-2013, 18:48 | #18 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-01-2013
Model: Escort 1.8D
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1996
Postów: 171
|
Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?
Rozwiązaliśmy problem paska alternatora i obrotomierzaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Teraz mam pytanie odnośnie kontrolki świec. Jak ona jest podłączona z przekaźnikiem? U mnie gasnie po kilku sekundach ale świece grzeją i dopiero ,,pyk'' przekaźnika informuje o ich wyłączeniu. Chciałbym włączyć kontrolkę bezpośrednio do zasilania świec żeby wskazywała faktyczny czas grzania. Na przekaźniku 2 grube czerwone przewody to zasilanie-wiadomo...ale który przewód idzie na kontrolkę bo na 2-ch jest napięcie i nie gaśnie ani z kontrolką ani z pyknięciem przekaźnika..na dwóch pozostałych napięcia brak w stosunku do masy. A może jest jeszcze przekaźnik nie związany z tamtym przekaźnikiem zależny od temp. silnika, sterujący kontrolką i sugerujący,że już można odpalać. Chcę to przerobić bo odpala idealnie po pyknięciu przekaźnika a po zgaśnięciu samej kontrolki trzeba kręcić ok. 4 sek. |