Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-03-2013, 08:36   #11
bongo
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 29-12-2009
Skąd: małopolska
Model: escort mkVII Ghia
Silnik: 1,8 td 70KM
Rocznik: 97
Postów: 755
Domyślnie Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?

Cytat:
Napisał ministerq Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeśli zrobisz osłonę z blachy - to blacha odkształci się, i odkształcona pozostaje - ryjąc potem po kole pasowym sprężarki i pasku.
Poza tym mnie się jeszcze nigdy nie zdarzyło nigdzue zaryć elementami silnika - przecież niżej jest chociażby zderzak...
Nie no, jasne, że z blachą trzeba uważać dlatego chciałbym, ją zamontować niejako na zawiasie albo długimi śrubami zdystansowanymi sprężynami - ruchomym połączeniu. Gdy zahaczy o np. krawężnik to zostanie dociśnięta do sprężarki, narobi hałasu i będę wiedział, że coś jest nie tak. Przestawię pojazd i osłona z powrotem lekko "opadnie" i nie będzie dotykać sprężarki. Choć obawiam się, że pęd powietrza podczas szybkiej jazdy mógłby mi wprowadzać to ustrojstwo w drgania i narobić dziadostwaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A no właśnie u mnie niestety miska olejowa wisi niżej niż zderzak. A sprężarka klimy jeszcze niżej niż miska olejowa. Miska olejowa jest bliżej kół wiec zdąży się unieść nad przeszkodą zanim zaryje (choć parę razy mi się zdarzyło - dobrze, że żeliwna), ale sprężarka jest wysunięta do przodu i wisi nisko. Jak pisałem - dojeżdżam do krawężnika, zderzak przechodzi bezproblemowo, a koło sprężarki zaczyna zdzierać pasek o betonGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Podejrzewałem, że coś ze sprężynami jest nie tak i fordziowi brzuch za nisko wisi, ale zmieniłem sprężyny i dalej taka sama gleba jestGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Szukałem kiedyś jakiś tulei lub innych patentów, aby auto podnieść. Do Skody można było dokupić taki zestaw, który podnosił auto o bodajże 2cm. Ale nic nie znalazłem. Chyba będę musiał kiedyś ten temat rozgryźć, założyć nowy wątek i porobić zdjęcia. Może mi ktoś coś doradzi - np. dłuższe sprężyny od innego pojazdu, albo cóś...

__________________
Mój samochód jest prawie jak skarbonka. Różnica jest taka, że jak się rozbije to nie wysypią się pieniądze, które w niego włożyłem...
bongo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2013, 09:18   #12
ministerq
ford::professional
 
Avatar ministerq
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
Domyślnie Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?

Ja też mogę zrobić zdjęcia i pokazać jak jest u mnie - jak będę w garażu i nie zapomnę.
Ale u mnie na pewno zderzak jest niżej.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
ministerq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2013, 07:48   #13
tom2125
ford::average
 
Avatar tom2125
 
Zarejestrowany: 14-01-2013
Model: Escort 1.8D
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1996
Postów: 171
Domyślnie Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?

ministerq i simson mieli racje..pasek naciągnięty i obrotomierz działa od pierwszego zaskoku silnika...piwko dla nichGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tom2125 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2013, 18:50   #14
Simson
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 02-11-2007
Skąd: W-wa
Model: MK7 Escort kombi GHiA
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1995
Postów: 261
Domyślnie Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?

dzięki za piwko - jest tylko mały problem u mnie jest to samo a strasznie nie chce mi się kłaść pod auto i tak jeżdżę

Pozdrawiam
Simson
Simson jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2013, 18:55   #15
dawid5995
Zablokowany
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 09-02-2012
Skąd: Łódź
Model: Escort MK7 cabrio | Focus MKI kombi
Silnik: 1.6i | 1.8i
Rocznik: 1995 | 2000
Postów: 368
Domyślnie Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?

Cytat:
Napisał bongo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ogólnie to na kiepską żywotność paska to chyba najwiekszy wpływ ma jego lokalizacja. Ogólnie to koło sprężarki klimy wystaje najniżej z całego podwozia. Jest niżej niż zderzak przez co dojeżdżam do krawężnika, zdeżak przechodzi nad a koło sprężarki obrywa.
Do każdego elementy poniżej zderzaka ford dawał osłony, ja mam plastikową od paska i jeszcze jakąś metalowąco idzie jeszcze niżej tylko już nie pamiętam co chroni ale jest dość nisko dlatego metalowa
dawid5995 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2013, 20:34   #16
tom2125
ford::average
 
Avatar tom2125
 
Zarejestrowany: 14-01-2013
Model: Escort 1.8D
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1996
Postów: 171
Domyślnie Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?

Cytat:
Napisał Simson Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
strasznie nie chce mi się kłaść pod auto
Też mi się nie chciało,ale wykorzystałem wczorajszy prawie upał i się położyłem..wystarczy lekko unieść prawy przód i wszystko widać..dojście do śrub jednak masakryczne przez plastikową osłonę paska.
tom2125 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-04-2013, 10:57   #17
bongo
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 29-12-2009
Skąd: małopolska
Model: escort mkVII Ghia
Silnik: 1,8 td 70KM
Rocznik: 97
Postów: 755
Domyślnie Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?

Cytat:
Napisał dawid5995 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Do każdego elementy poniżej zderzaka ford dawał osłony, ja mam plastikową od paska i jeszcze jakąś metalowąco idzie jeszcze niżej tylko już nie pamiętam co chroni ale jest dość nisko dlatego metalowa
Wiem, rozkminiałem to, ale niestety te osłony to produkt deficytowy, dlatego sam sobie stworzę osłonę. A do tego zakupiłem oponki o lekko innym rozmiarze i zyskam 1cm na wysokościGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jakoś trzeba sobie radzić.
__________________
Mój samochód jest prawie jak skarbonka. Różnica jest taka, że jak się rozbije to nie wysypią się pieniądze, które w niego włożyłem...
bongo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-05-2013, 18:48   #18
tom2125
ford::average
 
Avatar tom2125
 
Zarejestrowany: 14-01-2013
Model: Escort 1.8D
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1996
Postów: 171
Domyślnie Odp: Obrotomierz działa dopiero po,,pyknięciu''przekaźnika świec.To normalne?

Rozwiązaliśmy problem paska alternatora i obrotomierzaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Teraz mam pytanie odnośnie kontrolki świec. Jak ona jest podłączona z przekaźnikiem?
U mnie gasnie po kilku sekundach ale świece grzeją i dopiero ,,pyk'' przekaźnika informuje o ich wyłączeniu. Chciałbym włączyć kontrolkę bezpośrednio do zasilania świec żeby wskazywała faktyczny czas grzania. Na przekaźniku 2 grube czerwone przewody to zasilanie-wiadomo...ale który przewód idzie na kontrolkę bo na 2-ch jest napięcie i nie gaśnie ani z kontrolką ani z pyknięciem przekaźnika..na dwóch pozostałych napięcia brak w stosunku do masy. A może jest jeszcze przekaźnik nie związany z tamtym przekaźnikiem zależny od temp. silnika, sterujący kontrolką i sugerujący,że już można odpalać.
Chcę to przerobić bo odpala idealnie po pyknięciu przekaźnika a po zgaśnięciu samej kontrolki trzeba kręcić ok. 4 sek.
tom2125 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:57.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.