Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-03-2013, 20:13   #21
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Nierowna praca silnika ,brak mocy

Cytat:
Napisał JulkaS Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ta rura jest plastikowa
Tak, ponieważ w niej zamontowany jest czujnik ciśnienia MAP.

__________________

668855686
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-03-2013, 08:52   #22
JulkaS
ford::average
 
Avatar JulkaS
 
Imię: Julka
Zarejestrowany: 03-03-2011
Skąd: Gdynia
Model: FORD MONDEO MKIII 2.0TDCi
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: styczeń 2002
Postów: 98
Domyślnie Odp: Nierowna praca silnika ,brak mocy

Dziś idę rozkręcić mondka. Mam jeszcze jedno pytanie.Czy między katalizatorem,a elastycznym połączeniem tłumika powinny być uszczelki?
JulkaS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-03-2013, 08:53   #23
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Nierowna praca silnika ,brak mocy

Poczekaj, sprawdzę w Microcat i wrzucę fotkę.
Znalazłem fajny opis, poczytaj:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Cytat z tego artykułu:
Wymieniając cały układ wydechowy warto pamiętać również o wymianie akcesoriów montażowych. Są to:
- uszczelka między turbiną a katalizatorem
- uszczelka między katalizatorem a rurą przednią
- pierścień uszczelniający między rurą przednią a tłumikiem środkowym
- obejma łącząca tłumik środkowy z końcowym
- śruby oraz nakrętki
- trzy wieszaki gumowe (2 do tłumika środkowego i 1 do tłumika końcowego).

I Ty to wszystko siama?
__________________

668855686

Ostatnio edytowane przez Mariusz ; 27-03-2013 o 09:03
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-03-2013, 09:09   #24
JulkaS
ford::average
 
Avatar JulkaS
 
Imię: Julka
Zarejestrowany: 03-03-2011
Skąd: Gdynia
Model: FORD MONDEO MKIII 2.0TDCi
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: styczeń 2002
Postów: 98
Domyślnie Odp: Nierowna praca silnika ,brak mocy

Ups...to u mnie nie ma uszczelek między katalizatorem,a rurą przednią i między przednią,a tłumikiem środkowym...Dzięki.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
Pytasz czy ja sama ?...Wiesz ,że to niemożliwe...Jeśli chodzi o teorię...to czytam,czytam,czytam,dużą pomocą są świetni koledzy z forum(Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.),ale do cięższych prac muszę prosić ojca,sąsiada...Śmieją się ze mnie ,że do mojego autka podchodzę z lupą i wszystko muszę sprawdzić.Sąsiedzi dziwnie patrzą jak idę z garażu brudna...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum....Ok...Na razie ,idę obadać co i jak i napiszę wieczorem

Ostatnio edytowane przez JulkaS ; 27-03-2013 o 09:23
JulkaS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-03-2013, 09:20   #25
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Nierowna praca silnika ,brak mocy

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________

668855686

Ostatnio edytowane przez Mariusz ; 27-03-2013 o 09:22
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-03-2013, 21:24   #26
JulkaS
ford::average
 
Avatar JulkaS
 
Imię: Julka
Zarejestrowany: 03-03-2011
Skąd: Gdynia
Model: FORD MONDEO MKIII 2.0TDCi
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: styczeń 2002
Postów: 98
Domyślnie Odp: Nierowna praca silnika ,brak mocy

Rozłożyłam co nie co ,złożyłam ,zrobiłam próbę jazdy...Nie chcę zapeszać.Jutro jeszcze raz przegonię mondzia na obwodnicy i napiszę jak poszło.Dziś padam,zamarzłam w garażu...
JulkaS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2013, 08:13   #27
eddek
ford::specialist
 
Avatar eddek
 
Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
Domyślnie Odp: Nierowna praca silnika ,brak mocy

Znalazłaś jakąś nieszczelność? Jak tak, to gdzie? Mnie też czeka grzebanie pod autem, tylko nie mam garażu...
eddek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2013, 09:24   #28
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Nierowna praca silnika ,brak mocy

eddek to nie jest żadna reguła. U jednego tutaj, u innego gdzie indziej, w innym miejscu. Kopci Ci na czarno?
Po prostu posprawdzaj wszystko od A do Z (wszystkie rury i połączenia na nich).
__________________

668855686
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2013, 09:27   #29
eddek
ford::specialist
 
Avatar eddek
 
Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
Domyślnie Re: Nierowna praca silnika ,brak mocy

Na całkiem zimnym mam brak mocy, silnik się dławi i nie może wkręcić. Czasami widzę niebieski dymek jadąc w takim stanie. Po kilometrze zaczyna normalnie jechać.
Czy to mogło się stać po wymienianie oleju pół roku temu ze zwykłego 5w40 na dobry 5w30? Wypłukało się coś? Za rzadki? Czy jednak nieszczelność w rurach? Chcę dorobić sitko w odmie dla pewności. EGR zaślepiony, uszczelki w kolektorze dolotowym nowe.
eddek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2013, 09:37   #30
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Re: Nierowna praca silnika ,brak mocy

Cytat:
Napisał eddek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na całkiem zimnym mam brak mocy, silnik się dławi i nie może wkręcić. Czasami widzę niebieski dymek jadąc w takim stanie.
Hmmm, niebieski dymek, to niespalone paliwo. W przypadku nieszczelności w układzie turbo dym byłby czarny. Tak miałem w przypadku nieszczelności rury EGR-IC, kopcił na czarno, że hej, nawet jak mu dałem w pędzel na postoju.

Cytat:
Napisał eddek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czy to mogło się stać po wymienianie oleju pół roku temu ze zwykłego 5w40 na dobry 5w30? Wypłukało się coś? Za rzadki?
Na pewno nie.
__________________

668855686
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:51.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.