Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford S-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-03-2013, 12:12   #11
RafałB
ford::expert
 
Avatar RafałB
 
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
Domyślnie Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci

Ja tylko dodam Panowie że po wymianie zaworków EGR,niestety szarpanie przy ok.1900obr/min czasem jest,więc to nie to...

__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual.
RafałB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-03-2013, 15:48   #12
dikileiden
ford::professional
 
Avatar dikileiden
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
Domyślnie Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci

Cytat:
Napisał RafałB Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja tylko dodam Panowie że po wymianie zaworków EGR,niestety szarpanie przy ok.1900obr/min czasem jest,więc to nie to...
Kolego nie wprowadzaj innych w błąd , to nie jest zaworek EGR tylko albo sterowania tubina lub przepustnica . Najwyższy czas zaślepic EGR ;-)
dikileiden jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-03-2013, 16:53   #13
RafałB
ford::expert
 
Avatar RafałB
 
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
Domyślnie Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci

Cytat:
Napisał dikileiden Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kolego nie wprowadzaj innych w błąd , to nie jest zaworek EGR tylko albo sterowania tubina lub przepustnica
Tyle że w opisie nazwy aukcji jest napisane: zarór EGR,ciśnieniowy turbiny - czy jakoś tak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual.
RafałB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-03-2013, 17:46   #14
dikileiden
ford::professional
 
Avatar dikileiden
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
Domyślnie Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci

Tylko ze w opisie jest napisane ze kilku modeli , nie tylko s-max. Po za tym trzeba trochę znać budowę silnika żeby nie pisać bzdur. Pisałes ze nie masz problemu z EGR , a tu proszę wychodzi na to ze właśnie u ciebie padł EGR.
dikileiden jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-03-2013, 20:03   #15
logar4
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 11-09-2006
Skąd: Warszawa
Model: S-MAX
Silnik: 1,6 EcoBoost
Rocznik: 2011
Postów: 228
Domyślnie

A ja bym sprawdzil rure intercooleta, pewnie jest peknieta to czesta awaria w 2.0 tdci

PRG
__________________
Logar 4. / Wawa
Fiesta 2009, 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Ford S-MAX 1,6 EcoBoost 2011
logar4 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-03-2013, 23:46   #16
dikileiden
ford::professional
 
Avatar dikileiden
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
Domyślnie Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci

Cytat:
Napisał logar4 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A ja bym sprawdzil rure intercooleta, pewnie jest peknieta to czesta awaria w 2.0 tdci

PRG
pęknięta rura intercoolera była częstą awarią silnika 2.0 TDCi ale konstrukcji Forda , w najnowszych 2.0 TDCi konstrukcji PSA takie awarie się nie zdarzają.
dikileiden jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-03-2013, 06:01   #17
andree74
ford::average
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 26-04-2009
Skąd: Skawa
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 154
Domyślnie Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci

No u mnie tez gwizda podczas przyspieszania,glownie w zakresie obrotow 1500/2300 i bardziej gdy silnik jest zimny.Gdy osiagnie wlasciwa temp. juz gwizdy sa mniej slyszalne.Dodam tylko ze u mnie podobnie gwizdze tez gdy silnik z obrotow "schodzi".Przyspieszenie Ok,nie dymi (chyba,bo mam DPF).Z takimi efektami przejechalem okolo 75 tys. km.Rura od intercolera sucha,turbo suche.Po zgaszeni silnika cisza.I badz tu madry.
andree74 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-03-2013, 06:39   #18
dikileiden
ford::professional
 
Avatar dikileiden
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
Domyślnie Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci

No Panowie musi gwizdać bo jest turbo , tylko że trzeba rozróżnić ''zdrowe '' gwizdanie od ''chorego''.
dikileiden jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-03-2013, 08:06   #19
andree74
ford::average
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 26-04-2009
Skąd: Skawa
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 154
Domyślnie Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci

Gwizdanie w miom przypadku... to chyba to drugie,poniewaz kiedy mam "nowych "pasazerow na pokladzie to sie rozgladaja i mowia: gdzie ta karetka jedzie...
andree74 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-03-2013, 08:26   #20
RafałB
ford::expert
 
Avatar RafałB
 
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
Domyślnie Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci

Cytat:
Napisał dikileiden Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a tu proszę wychodzi na to ze właśnie u ciebie padł EGR.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale skąd takie wnioski dalekoidące?

Autko chodziło i chodzi super,tylko czasem baaardzo rzadko delikatnie poszarpuje przy stałej prędkosći obr,nie wiem może wina paliwa...żeby egr był padnięty to chyba byłoby to bardziej czuć i widać nie?

Takie wniosek co podałeś,jest równy z tym co podają że np padła turbina bo ktoś mocy nie ma a okazuje się że fitr paliwa nie zmieniany dawno...spokoje Kolego,EGR mam sprawny w 100%,serwiisuje autko TYLKO W ASO i jak byłem na przeglądzie 4kkm temu wszystko grało tak jak i teraz gra,a te szarpanie ma jak widze większość z nas...
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual.
RafałB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:22.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.