|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-03-2013, 12:12 | #11 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci
Ja tylko dodam Panowie że po wymianie zaworków EGR,niestety szarpanie przy ok.1900obr/min czasem jest,więc to nie to...
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
17-03-2013, 15:48 | #12 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
|
Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci
Cytat:
|
|
17-03-2013, 16:53 | #13 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci
Cytat:
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
|
17-03-2013, 17:46 | #14 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
|
Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci
Tylko ze w opisie jest napisane ze kilku modeli , nie tylko s-max. Po za tym trzeba trochę znać budowę silnika żeby nie pisać bzdur. Pisałes ze nie masz problemu z EGR , a tu proszę wychodzi na to ze właśnie u ciebie padł EGR.
|
17-03-2013, 20:03 | #15 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-09-2006
Skąd: Warszawa
Model: S-MAX
Silnik: 1,6 EcoBoost
Rocznik: 2011
Postów: 228
|
A ja bym sprawdzil rure intercooleta, pewnie jest peknieta to czesta awaria w 2.0 tdci
PRG
__________________
Logar 4. / Wawa Fiesta 2009, 1.6L Duratec-16V Ti-VCT Ford S-MAX 1,6 EcoBoost 2011 |
17-03-2013, 23:46 | #16 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
|
Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci
Cytat:
|
|
18-03-2013, 06:01 | #17 |
ford::average
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 26-04-2009
Skąd: Skawa
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 154
|
Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci
No u mnie tez gwizda podczas przyspieszania,glownie w zakresie obrotow 1500/2300 i bardziej gdy silnik jest zimny.Gdy osiagnie wlasciwa temp. juz gwizdy sa mniej slyszalne.Dodam tylko ze u mnie podobnie gwizdze tez gdy silnik z obrotow "schodzi".Przyspieszenie Ok,nie dymi (chyba,bo mam DPF).Z takimi efektami przejechalem okolo 75 tys. km.Rura od intercolera sucha,turbo suche.Po zgaszeni silnika cisza.I badz tu madry.
|
18-03-2013, 06:39 | #18 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
|
Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci
No Panowie musi gwizdać bo jest turbo , tylko że trzeba rozróżnić ''zdrowe '' gwizdanie od ''chorego''.
|
18-03-2013, 08:06 | #19 |
ford::average
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 26-04-2009
Skąd: Skawa
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 154
|
Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci
Gwizdanie w miom przypadku... to chyba to drugie,poniewaz kiedy mam "nowych "pasazerow na pokladzie to sie rozgladaja i mowia: gdzie ta karetka jedzie...
|
18-03-2013, 08:26 | #20 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Gwizd przy przyśpieszaniu - 2,0 tdci
Cytat:
Autko chodziło i chodzi super,tylko czasem baaardzo rzadko delikatnie poszarpuje przy stałej prędkosći obr,nie wiem może wina paliwa...żeby egr był padnięty to chyba byłoby to bardziej czuć i widać nie? Takie wniosek co podałeś,jest równy z tym co podają że np padła turbina bo ktoś mocy nie ma a okazuje się że fitr paliwa nie zmieniany dawno...spokoje Kolego,EGR mam sprawny w 100%,serwiisuje autko TYLKO W ASO i jak byłem na przeglądzie 4kkm temu wszystko grało tak jak i teraz gra,a te szarpanie ma jak widze większość z nas...
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
|