Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-03-2013, 08:46   #21
dareczek75
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 07-09-2011
Model: galaxy
Silnik: 2.0
Rocznik: 1996
Postów: 44
Domyślnie Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc

Panowie
Uszczelka pod głowice 100zł
Komplet pierścieni 100zł
Uszczelki pod kolektory 50zł
OLEJ + FILTR 100ZŁ
W tym własny wkład w rozebranie silnika bezcenny.

dareczek75 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2013, 08:53   #22
bartixr
ford::expert
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
Domyślnie Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc

aha Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

zobaczymy w jakim masz stanie zawory, prowadnice w głowicy, panewki pewnie przytarte.. a może wał krzywy, a może korbowód podgięty.

Jak masz progi na tulejach to wymiana pierścieni jest bezsensowna -brak szczelności i Jeszcze większe zużycie oleju w okresie docierania.
A jak masz owal tuleji to wogóle po zawodach.

Zdejmując głowice grzech nie zrobić zaworów.
bartixr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2013, 12:56   #23
dareczek75
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 07-09-2011
Model: galaxy
Silnik: 2.0
Rocznik: 1996
Postów: 44
Domyślnie Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc

Kolego juz wcześniej pisałem że uszczelniacze zaworowe były wymieniane przez mechanika .Jak by w samochopdzie tak jak pisałeś było wszystko uszkodzone to silnik by nie pracował tak jak pracuje .a pracuje tak równo ze sam sie dziwię że tak pracuje a bierze tyle oleju.

Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 12-03-2013 o 13:00 Powód: Zbędne cytowanie
dareczek75 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2013, 13:11   #24
bartixr
ford::expert
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
Domyślnie Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc

uszczelniacze to nie wszystko przyjacielu, luz zawór prowadnica jaki jest ?
zawory same się nie dotrą jak też giazda niedofrezują -a może mają wżery już ?
Majac zdjętą głowice wypadałoby ja zrewidować.

no to się zdziwisz, z tymi wadami jakie wymeiniłem jeźdzą auta ito całekiem nieźle. Sam zmuszony byłem jeździłem autem z zgiętym korbowodem (podgiętym) i przejechał ponad 2000km. Też myślałem że to pierścienie a po rozebraniu okazało się, że to korba. ( pierścienie tez były pęknięte, oleju zjadał 1 litr na 150 km). Zimny nie miał prawie kompresji, jak się rozgrzał jechał całkiem przyzwoicie.
Oczywiście remont nieopłacalny, drugi motor za 800 zł wskoczył w nadwozie i ma się wyśmeinicie.

Ja teoretyzuje, napiszesz jak rozbierzesz.
bartixr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2013, 17:48   #25
dareczek75
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 07-09-2011
Model: galaxy
Silnik: 2.0
Rocznik: 1996
Postów: 44
Domyślnie Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc

Mój ma kompresje czy jest zimny czy rozgrzany.mój łyka na 700km cały stan oleju a jak się orientuje to od min do max wchodzi 700ml

Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 13-03-2013 o 07:04 Powód: Zbędne cytowanie
dareczek75 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2013, 19:04   #26
kpkeeam
ford::advanced
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 16-06-2011
Skąd: Łochowo
Model: Galaxy
Silnik: 2,3
Rocznik: 2000
Postów: 240
Domyślnie Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc

Mój też łyka i tylko dolewam. Nie robię z tym nic bo nie chcę ładować kasy (czsy ciężkie) choć tylko mnie by kosztowały części. Jak kupiłem galaxy to już w tedy przechodziłem to samo z chęciami i kupiłem trochę gratów. po głębszym zastanowieniu nie będę się bawił w takie inwestycje bo nikt później tego nie doceni. Nauczyłem się tego po poprzednich autach.
kpkeeam jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2013, 19:20   #27
Przemek_PC
ford::professional
 
Zarejestrowany: 24-04-2009
Model: Galaxy
Silnik: 2,3+LPG automat GHIA
Rocznik: 1999
Postów: 999
Domyślnie

Sorry panowie ale to srednia przyjemnosc jechac za takim smierdzielem palacym olej. Nie stac was na remont silnika? To moze kupcie tanszy samochod, taki na ktorego utrzymanie wystarczy wam pieniedzy.
Co do tematu to moje Mondeo po wymianie nadpalonych zaworow zaczelo brac olej w duzych ilosciach, podejrzewalem wadliwie wymienione uszczelniacze jednak nie to okazalo sie zrodlem problemu a pierscienie. Po wymianie pierscieni zuzycie oleju bylo w normie.
__________________
http://www.motostat.pl/user_images/9533/icon4.png

Ford Galaxy 1999, 2,3+LPG, automat, GHIA, kapitańskie fotele - wspaniały towarzysz podróży
Przemek_PC jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2013, 20:38   #28
bartixr
ford::expert
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
Domyślnie Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc

Przemek PC, masz taki przycisk obieg wewnętrzny, naciskasz włącza się klimatyzacja i możesz sobie stworzyć swój mikroklimat
Ja bardzo często korzystam.

ps. kiedyś jeździło się syrenami, trabantami, maluchami .. starami, jelczami i nikt nie narzekał na zapach.
bartixr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2013, 22:25   #29
kpkeeam
ford::advanced
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 16-06-2011
Skąd: Łochowo
Model: Galaxy
Silnik: 2,3
Rocznik: 2000
Postów: 240
Domyślnie Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc

Baxtir dobrze gadasz. Co do zapachu, to spalając około1l na 1000km zapachu za samochodem w czasie jazdy nie wyczujesz. Wyczówalny byłby przy wyższych obrotach podczas postoju i najlepiej w pomieszczeniu.
kpkeeam jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2013, 23:30   #30
maciaba
ford::specialist
 
Avatar maciaba
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
Domyślnie Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc

Nie wiem w jakim stanie musiałby być ten silnik Forda (jeden z najbardziej udanych zresztą) żeby zostawiać za sobą chmurę dymu od spalonego oleju.
__________________

Efekt Krugera - Dunninga
maciaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:19.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.