|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-02-2013, 09:26 | #71 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.
Cytat:
Napisze jeszcze raz: nie zaślepiałem EGRa bo wg.mnie jest to nie potrzebne...a buczą zaworki od niego,jak masz buczenie to kup najlepiej 2 i będzie ok Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na pewno nie będzie to kasa wyrzucona w błoto.. Ja zamówiłem 1szt ale chyba domówie jeszcze 1 i będzie komplet,jak już sie zabierać do tego to odrazu do 2szt i mieć z głowy. U mnie też tylko BUCZY,nic więcej: nie szarpie,bez błędów,autko chodzi super,ale ....wkurza mnie te buczenie,robi wioche jakbym jakimś 30 letnim trupkiem podjeżdzał pod dom Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. Ostatnio edytowane przez RafałB ; 22-02-2013 o 09:29 |
|
22-02-2013, 15:17 | #72 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
|
Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.
Dorze by było sprecyzować , dlaczego są dwa zawory . Czy jeden jest od turbo a drugi od EGR-u ?
|
22-02-2013, 15:28 | #73 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.
Cytat:
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
|
22-02-2013, 15:39 | #74 |
Feel The Difference
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,032
|
Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.
Jeden jest od przepustnicy z tego co pamiętam, było już o tym pisane, znajdę to wrzucę link.
o mam http://forum.fordclubpolska.org/show...=102464&page=2 |
23-02-2013, 00:54 | #75 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
|
Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.
Panowie ile jest tych zaworów , czy tylko te dwa po prawej stronie (obok puszki filtra powietrza) ? Obsłuchiwałem te dwa i to nie one buczą tylko coś z tyłu koło EGR-u , czy jest tam jeszcze jeden ?
|
23-02-2013, 09:07 | #76 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.
Cytat:
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
|
23-02-2013, 12:10 | #77 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
|
Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.
Łapałem , nasłuchiwałem i buczy coś z tyłu w okolicach EGR-u . Na pewno to nie te zaworki , one nawet nie drgają (podczas buczenia). A po za tym to patrząc na zdjęcia EGR-u 2.0 TDCi to ten zawór jest sterowany elektrycznie a nie ciśnieniowo , to po co tu mowa o zaworku EGR-u. To wychodzi na to że te dwa zaworki są od turbiny i od przepustnicy.
Ostatnio edytowane przez dikileiden ; 23-02-2013 o 12:21 |
23-02-2013, 12:32 | #78 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.
Typek co sprzedaje ma w nazwie tych zaworków zapisane tak:
"ZAWÓR EGR TURBINY, PRZETWORNIK CIŚNIENIA, ZAWÓR ELEKTRO-MAGNETYCZNY konwerter ciśnienia turbosprężarki, sterowanie spalinami" .... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
23-02-2013, 13:23 | #79 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
|
Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.
No to jesteśmy w d.pie. No nic wymienię nowe zaworki , jak nie będzie buczało to spoko , ale jak będzie nadal to będzie wielkie ......... Po za tym zawór sterujący EGR-em przeważnie jest wbudowany w EGR.
Ostatnio edytowane przez jvc ; 23-02-2013 o 14:58 Powód: wulgaryzmy ! |
24-02-2013, 09:10 | #80 |
ford::amateur
Imię: Adam
Zarejestrowany: 16-02-2012
Skąd: Jasło
Model: s-max, transit 2.2 tdci
Silnik: 140km ,125km
Rocznik: 2008,2014
Postów: 6
|
Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.
Witam . Przypnę się do tematu ,w ubiegłym tyg. byłem u mechanika wymienić klocki hamulcowe i powiedziałem mu o tym buczeniu bo u mnie też jest i to czasem do pół minuty buczy .Odp.jego była taka-to nic poważnego tak ma być wg.niego to jest jakieś wyrównanie ciśnienia sterowane komputerem ,mówił żeby nie zawracać sobie głowy,bo wymiana zaworków lub innych części to tylko strata pieniędzy a i tak bedzie buczało.
|
|
|
|