Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford S-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 22-02-2013, 09:26   #71
RafałB
ford::expert
 
Avatar RafałB
 
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
Domyślnie Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.

Cytat:
Napisał dikileiden Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
RafałB- wyczuwam w twoich odpowiedziach ironię , cos jak bys pozjadal wszystkie rozumy,chyba ze masz zły dzień , to nie odpisuj. Pytam tez innych użytkowników .
Nie wiem gdzie widzisz ironię?Chyba coś źle zrozumiałeś.... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Napisze jeszcze raz: nie zaślepiałem EGRa bo wg.mnie jest to nie potrzebne...a buczą zaworki od niego,jak masz buczenie to kup najlepiej 2 i będzie ok Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na pewno nie będzie to kasa wyrzucona w błoto..

Ja zamówiłem 1szt ale chyba domówie jeszcze 1 i będzie komplet,jak już sie zabierać do tego to odrazu do 2szt i mieć z głowy.

U mnie też tylko BUCZY,nic więcej: nie szarpie,bez błędów,autko chodzi super,ale ....wkurza mnie te buczenie,robi wioche jakbym jakimś 30 letnim trupkiem podjeżdzał pod dom Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual.

Ostatnio edytowane przez RafałB ; 22-02-2013 o 09:29
RafałB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2013, 15:17   #72
dikileiden
ford::professional
 
Avatar dikileiden
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
Domyślnie Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.

Dorze by było sprecyzować , dlaczego są dwa zawory . Czy jeden jest od turbo a drugi od EGR-u ?
dikileiden jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2013, 15:28   #73
RafałB
ford::expert
 
Avatar RafałB
 
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
Domyślnie Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.

Cytat:
Napisał dikileiden Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czy jeden jest od turbo a drugi od EGR-u ?
Też nie wiem tego na pewno,ale wychodzi na to że one są jakoś chyba połączone z EGR i Turbo...tak przynajmniej wychodzi po nazwach...
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual.
RafałB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2013, 15:39   #74
jvc
Feel The Difference
 
Avatar jvc
 
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,032
Domyślnie Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.

Jeden jest od przepustnicy z tego co pamiętam, było już o tym pisane, znajdę to wrzucę link.

o mam
http://forum.fordclubpolska.org/show...=102464&page=2
__________________
Pozdrawiam
Mirek




Mój mondek
...Powered by heko...


Bądź
NIEBIESKI-zarejestruj się





jvc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2013, 00:54   #75
dikileiden
ford::professional
 
Avatar dikileiden
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
Domyślnie Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.

Panowie ile jest tych zaworów , czy tylko te dwa po prawej stronie (obok puszki filtra powietrza) ? Obsłuchiwałem te dwa i to nie one buczą tylko coś z tyłu koło EGR-u , czy jest tam jeszcze jeden ?
dikileiden jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2013, 09:07   #76
RafałB
ford::expert
 
Avatar RafałB
 
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
Domyślnie Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.

Cytat:
Napisał dikileiden Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Panowie ile jest tych zaworów , czy tylko te dwa po prawej stronie (obok puszki filtra powietrza) ? Obsłuchiwałem te dwa i to nie one buczą tylko coś z tyłu koło EGR-u , czy jest tam jeszcze jeden ?
Nikt nie pisał nigdzie że jest więcej niż 2,więc albo buczy Ci coś innego (inny dźwięk) albo złap za oba przy buczeniu to łatwiej wyczujesz który to...
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual.
RafałB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2013, 12:10   #77
dikileiden
ford::professional
 
Avatar dikileiden
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
Domyślnie Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.

Łapałem , nasłuchiwałem i buczy coś z tyłu w okolicach EGR-u . Na pewno to nie te zaworki , one nawet nie drgają (podczas buczenia). A po za tym to patrząc na zdjęcia EGR-u 2.0 TDCi to ten zawór jest sterowany elektrycznie a nie ciśnieniowo , to po co tu mowa o zaworku EGR-u. To wychodzi na to że te dwa zaworki są od turbiny i od przepustnicy.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg 158fc2d25e5cfb423f077ba711aa69d4.jpg (51.5 KB, 56 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg b40825ee8336c10a24165f9879adb9b7.jpg (59.2 KB, 46 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg b31ff3c5902f8c22c60d459f36740cda.jpg (65.6 KB, 51 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez dikileiden ; 23-02-2013 o 12:21
dikileiden jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2013, 12:32   #78
RafałB
ford::expert
 
Avatar RafałB
 
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
Domyślnie Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.

Typek co sprzedaje ma w nazwie tych zaworków zapisane tak:

"ZAWÓR EGR TURBINY, PRZETWORNIK CIŚNIENIA, ZAWÓR ELEKTRO-MAGNETYCZNY
konwerter ciśnienia turbosprężarki, sterowanie spalinami"

.... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual.
RafałB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2013, 13:23   #79
dikileiden
ford::professional
 
Avatar dikileiden
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
Domyślnie Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.

No to jesteśmy w d.pie. No nic wymienię nowe zaworki , jak nie będzie buczało to spoko , ale jak będzie nadal to będzie wielkie ......... Po za tym zawór sterujący EGR-em przeważnie jest wbudowany w EGR.

Ostatnio edytowane przez jvc ; 23-02-2013 o 14:58 Powód: wulgaryzmy !
dikileiden jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-02-2013, 09:10   #80
adamskij23
ford::amateur
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 16-02-2012
Skąd: Jasło
Model: s-max, transit 2.2 tdci
Silnik: 140km ,125km
Rocznik: 2008,2014
Postów: 6
Domyślnie Odp: Po wyłączeniu silnika buczy coś - nagrany dzwięk.

Witam . Przypnę się do tematu ,w ubiegłym tyg. byłem u mechanika wymienić klocki hamulcowe i powiedziałem mu o tym buczeniu bo u mnie też jest i to czasem do pół minuty buczy .Odp.jego była taka-to nic poważnego tak ma być wg.niego to jest jakieś wyrównanie ciśnienia sterowane komputerem ,mówił żeby nie zawracać sobie głowy,bo wymiana zaworków lub innych części to tylko strata pieniędzy a i tak bedzie buczało.
adamskij23 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:32.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.