|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-02-2013, 23:29 | #1 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Legnica
Model: Escort
Silnik: 1.6 16v zetec
Rocznik: 1996
Postów: 22
|
piszczenie paska klinowego (ślizganie się )
Witam ledwo co zmieniłem maglownice a, tu znów problem strasznie piszczał pasek klinowy oddałem do mechanika. Powiedział że, to wina napinacza wymienił założył nowy pasek tydzień jazdy i znów to samo już mnie szlak trafia teraz sedno, czy możliwe że, któreś koło pasowe jest do wymiana jak to zrobić i jakie mogą być koszty fiesta 1997r 1.8D ze wspomaganiem. Dodam jeszcze że, najbardziej piszczy zaraz po odpaleniu autka przez 10 sek. potem tylko lekkie popiskiwanie na luzie
Ostatnio edytowane przez poli166 ; 12-02-2013 o 23:35 |
13-02-2013, 13:56 | #2 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Legnica
Model: Escort
Silnik: 1.6 16v zetec
Rocznik: 1996
Postów: 22
|
Odp: piszczenie paska klinowego (ślizganie się )
A wiec okazalo sie ze winna jest pompa wspomagania wymiana nie wchodzi na razie w gre mam pilniejsze wydatki .Czy mozna jakos zdemontowac wspomqganie jezeli tak to jak i jakiego paska po tym zabiegu uzyc dlugosc sorry ze nie ma polskich znakow ale pisze z kom
|
13-02-2013, 17:30 | #3 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
|
Odp: piszczenie paska klinowego (ślizganie się )
jesli masz bicepsy jak Pudzian to zakładaj mniejszy pasek z pominęciem wspomagania i myśl o ponownej wymianie maglownicy,jak zmienisz pasek to musisz zmienić maglownice bez wspomagania inne przełozenie
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW |
13-02-2013, 23:11 | #4 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Legnica
Model: Escort
Silnik: 1.6 16v zetec
Rocznik: 1996
Postów: 22
|
Odp: piszczenie paska klinowego (ślizganie się )
bicepsów jak pudzian nie mam ale pierwsze moje autko to była R19 bez wspomagania a miała fele 15cali i kapcie szerokie z przodu na 215 a z tyłu na 225 i dawałem jakoś radę, pompę wymienię mam nadzieje że, przez jakieś 10 dni nic się chyba nie spierdzieli jeszcze bardziej po pominięciu pompy
|
14-02-2013, 01:10 | #5 |
ford::advanced
Imię: Arek
Zarejestrowany: 11-06-2010
Skąd: Wrocław
Model: Mondek / Transit Connect
Silnik: 2,0 tdci /1,5 Ecoblue
Rocznik: 2018 / 2022
Postów: 496
|
Odp: piszczenie paska klinowego (ślizganie się )
Owszem, ale autka bez wspomagania pozwalają kręcić kierownicą lżej niż podobne z uszkodzonym wspomaganiem.
Jak ogólnie daje rade to poprostu korzystaj z autka |
15-02-2013, 14:03 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-08-2008
Skąd: Toruń
Model: Fiesta
Silnik: 1,3 endura
Rocznik: 1997
Postów: 78
|
Odp: piszczenie paska klinowego (ślizganie się )
Rację ma i Stasiek49 i Arkmyl12 a zrobisz i tak jak będziesz chciał(bez urazy)
|
15-02-2013, 16:23 | #7 |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: piszczenie paska klinowego (ślizganie się )
Zastosuj kalafonię lub smar do pasów transmisyjnych są lepkie że silnik nie da rady.
|
16-02-2013, 10:36 | #8 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
|
Odp: piszczenie paska klinowego (ślizganie się )
Cytat:
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW |
|
26-02-2013, 23:15 | #9 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Legnica
Model: Escort
Silnik: 1.6 16v zetec
Rocznik: 1996
Postów: 22
|
Odp: piszczenie paska klinowego (ślizganie się )
problem rozwiązany wymieniłem pompę wspomagania i problem ustał ale teraz mam inny. Mianowicie wymieniłem elektro zawór od nagrzewnicy bo go nie było zamiast niego 2 kawałki miedzianej rurki wsio działało jakiś tydzień, teraz znów leci tylko ciepłe powietrze, elektro zawór sprawny sprawdziłem, panel sprawny sprawdziłem, dziwne jest to że, po wyjęciu tego czegoś nie wiem jak się to nazywa od strony pasażera w nogach przykręcone na jedną śrubę kiedy odkręcę to coś i wyjmę z tej wnęki że wisi na kablu to zaczyna dmuchać zimnym jak tylko włożę to z powrotem na miejsce od razu dmucha na ciepło dodam że, po wyjęciu taka płytka czerwona bardzo się nagrzewa że, nie można w ręce utrzymać
|
27-02-2013, 06:52 | #10 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
|
Odp: piszczenie paska klinowego (ślizganie się )
rezystor nagrzewnicy,jest słaby styk na kablach,wyczyścić złączki albo wymienić na nowe
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW |