|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-02-2013, 18:14 | #31 |
ford::beginner
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 09-02-2013
Skąd: Turek
Model: Galaxy MK1
Silnik: 2.0 v8
Rocznik: 1997
Postów: 17
|
Odp: Zmiana silnika 2,0 (FORD) na 1,9 TD (VW) czy dużo będzie z tym przeróbek itd. ?
Dzięki musze zadzwonić
|
11-02-2013, 16:28 | #32 |
ford::beginner
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 09-02-2013
Skąd: Turek
Model: Galaxy MK1
Silnik: 2.0 v8
Rocznik: 1997
Postów: 17
|
Odp: Zmiana silnika 2,0 (FORD) na 1,9 TD (VW) czy dużo będzie z tym przeróbek itd. ?
a możecie mi powiedzieć czy w wersji mk2 były montowane te same silniki 2.3 co w wersji mk1 dziś dzwoniłem o silnik był z wersji mk2 i koleś mi powiedział że silnik ma plastikowe kolektory czy ma to znaczenie ?? oraz jeszcze jedno pytanie czy osprzęt z silnika (oprócz listwy wtryskiwaczy i kolektorów) z silnika 2.0dohc pasuje do 2.3 chodzi mi o alternator itd. ponieważ większość silników sprzedawana jest goła
|
11-02-2013, 16:38 | #33 |
ford::advanced
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 16-06-2011
Skąd: Łochowo
Model: Galaxy
Silnik: 2,3
Rocznik: 2000
Postów: 240
|
Odp: Zmiana silnika 2,0 (FORD) na 1,9 TD (VW) czy dużo będzie z tym przeróbek itd. ?
One wszystkie mają kolektory ssące plastykowe 2,0 i 2,3. Sam silnik jest taki sam. Może mieć inne cewki zapłonowe, ale ty zapodajesz swoje i cały osprzęt. Na forum jest opis o przekładce.
Ostatnio edytowane przez kpkeeam ; 11-02-2013 o 16:41 |
|
|
|