Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Fusion
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-01-2013, 22:26   #11
janonys
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-12-2011
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 20
Domyślnie Odp: Nie odpalił dziś rano przy -15 , czy to może być podgrzewacz ?

k0ksik, podpowiedz proszę czy wymiana aku rzeczywiście rozwiązała kłopot z odpalaniem po nocnych mrozach?

janonys jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2013, 08:15   #12
wmyka
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 17-01-2013
Model: Fusion
Silnik: 1,4 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 7
Domyślnie Odp: Nie odpalił dziś rano przy -15 , czy to może być podgrzewacz ?

też mam problem z paleniem fuzji. Zmieniłem akumulator i świece, nic nie pomaga. jak temperatura spada do ok. -10 muszę kręcić przynajmniej 4-5 razy. Przy - 5 za 2-3 razem odpali, ale nie jest to chyba normalne, że trzeba tak długo kręcić. podejrzewam, że przy -15 też by nie odpalił.

przegrzebując Internet, znalazłem kilka powtarzających się powodów ciężkiego rozruchu fuzji - zapowietrzone przewody paliwowe (przecieranie się przewodu), rozrusznik, pomagało podobno też aktualizowanie softa.

Ja na razie żyje z problemem bo szczęśliwie mam garaż, sprawdzanie zacznę chyba od przewodów paliwowych.

Gdyby ktoś miał podobny problem i sie z nim uporał, proszę o podsunięcie rozwiązania.
wmyka jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2013, 09:57   #13
aramis35
ford::average
 
Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: Zabrze
Model: FORD FUSION
Silnik: 1.4TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 93
Domyślnie Odp: Nie odpalił dziś rano przy -15 , czy to może być podgrzewacz ?

witam
u mnie tez byl problem z zapalaniem ,ale nie z powodu mrozu tylko z ciaglym zapowietrzaniem sie ukladu paliwowego .Na nowe przewody nie mialem zamiaru wydawac az tyle kasy wiec zaryzykowalem i wymienilem na inne .Klopotem bylo tylko znalezdz odpowiednie opaski zaciskowe natyle male zeby dobrze na calym obwodzie dolegaly . wazyki jakich uzylem sa zwykle o srednicy 8mm . w trakcie demontazu w starej gruszce stwierdzilem ze nie trzyma zaworek zwrotny ,powietrze mozna dmuchnac w obie strony ,a w nowej tylko z w jedna .na starych przewodach nie stwierdzilem nigdzie jakichs uszkodzen ,jedynie to ze na koncach przewodow wszystkie zlaczki obracac mozna bylo .Na koniec jeszcze byl maly klopot aby to wszystko poukladac tak jak bylo fabrycznie i zmiescic to wszystko pod filtrem powietrza ,tak aby wezyki nie zalamywaly sie.Dodam jeszcze ze wszystkie polaczenie delikatnie posmarowalem silikonem olejoodpornym ,i jak narazie zdaje to egzamin .
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg DSC_0021.jpg (83.7 KB, 24 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg DSC_0022.jpg (89.8 KB, 23 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg DSC_0059.jpg (87.4 KB, 23 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg DSC_0045.jpg (95.6 KB, 22 wyświetleń)
aramis35 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2013, 10:31   #14
wmyka
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 17-01-2013
Model: Fusion
Silnik: 1,4 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 7
Domyślnie Odp: Nie odpalił dziś rano przy -15 , czy to może być podgrzewacz ?

aramis35, powiedz jeszcze chopie. Jak Ci pali w mróz? jest ok? nie musisz długo "chechłać" ?
wmyka jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2013, 10:50   #15
aramis35
ford::average
 
Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: Zabrze
Model: FORD FUSION
Silnik: 1.4TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 93
Domyślnie Odp: Nie odpalił dziś rano przy -15 , czy to może być podgrzewacz ?

ostatnio nie bylo az takich mrozow zebym sie tym musial przejmowac ,zapala za pierwszym razem ,swiece grzeja sie jakies 5 sekund ,to jest doslownie migniecie.Oczywiscie dolewam takiego dodatku do paliwa jak na fotce.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg DSC_0355.jpg (83.0 KB, 15 wyświetleń)
aramis35 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2013, 10:58   #16
wmyka
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 17-01-2013
Model: Fusion
Silnik: 1,4 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 7
Domyślnie Odp: Nie odpalił dziś rano przy -15 , czy to może być podgrzewacz ?

świeczki oczywiście standardowo od ok -5 się podgrzewają? u mnie ciężko się rusza od prawie każdej ujemnej temperatury, ale poniżej -5 jest już na prawdę ciężko mimo, że podgrzewa świeczki.
jakiś dodatek też lałem, ale nie widzę różnicy.
wmyka jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2013, 11:04   #17
k0ksik
ford::average
 
Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: Sosnowiec
Model: Fusion\Focus II FL
Silnik: 1,4 TDCI \ 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2003\2008
Postów: 150
Domyślnie Odp: Nie odpalił dziś rano przy -15 , czy to może być podgrzewacz ?

Cytat:
Napisał janonys Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
k0ksik, podpowiedz proszę czy wymiana aku rzeczywiście rozwiązała kłopot z odpalaniem po nocnych mrozach?
Hej, o dziwo pomógł chodź akumulator był ostatnią rzeczą którą podejrzewałem. Bo kręcił , ale co się okazałą napięcie prądu rozruchowego bardzo szybko spadało , wyszło po podpięciu miernika. Wymieniony na nową warte silver i pali na tyk :]
k0ksik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2013, 11:05   #18
aramis35
ford::average
 
Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: Zabrze
Model: FORD FUSION
Silnik: 1.4TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 93
Domyślnie Odp: Nie odpalił dziś rano przy -15 , czy to może być podgrzewacz ?

moze juz swiece sie skonczyly i nie podgrzewaja mimo ze kontrolka sie swieci,podobna sytuacje mialem w seacie ,po wymianie swiec seacik jak nowy byl ,zapalal nawet przy -23za pierwszym razem.

Bump:
Cytat:
Napisał k0ksik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Hej, o dziwo pomógł chodź akumulator był ostatnią rzeczą którą podejrzewałem. Bo kręcił , ale co się okazałą napięcie prądu rozruchowego bardzo szybko spadało , wyszło po podpięciu miernika. Wymieniony na nową warte silver i pali na tyk :]
a jeszcze napisz czy na jesieni zagladales do aku czyli ,sprawdzenie wody ,profilaktyczne ladowanie ,to przynosi efekty.
aramis35 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2013, 20:07   #19
janonys
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-12-2011
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 20
Domyślnie Odp: Nie odpalił dziś rano przy -15 , czy to może być podgrzewacz ?

U mnie bąble powietrza widać w przewodzie między gruszką a silnikiem, a na odpalonym silniku "pieni się". Zastanawiam się czy jeśli to byłoby jedynym powodem słabego odpalania, to identyczny kłopot nie powinien być przy temperaturach dodatnich?

Ale co mnie zastanawia: identyczne bąble i "pianę" mam w Lagunie 2.0dci i brak jakichkolwiek kłopotów z paleniem nawet przy -18. Pytałem o to w ASO Renault podczas przeglądu i stwierdzili, że to normalne w silnikach CR. I co o tym myśleć?
janonys jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-01-2013, 07:35   #20
aramis35
ford::average
 
Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: Zabrze
Model: FORD FUSION
Silnik: 1.4TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 93
Domyślnie Odp: Nie odpalił dziś rano przy -15 , czy to może być podgrzewacz ?

U mnie tez w tym miejscu od czasu do czasu zauwazam powietrze , przy sprawdzaniu raz w tygodniu co sie dzieje pod maska,pompowanie gruszka przepycha je do zbiornika.Dzisiaj u mnie -8 i zapalil bez najmniejszego problemu,tak jak zawsze.
aramis35 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:16.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.