Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-01-2013, 13:20   #11
gino21
ford::beginner
 
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 02-01-2013
Skąd: pl
Model: Ford Focus
Silnik: 2.0 TDCI 136 KM
Rocznik: 2004
Postów: 30
Domyślnie Odp: Szarpanie po remoncie silnika.

Odpalam auto po długim postoju, silnik głośno pracuje, obroty są równe, ruszam i czym szybciej jade ty głośniejsza praca silnika, zaczyna szarpać autem, wtedy albo wciskam sprzęgło albo dodaje gazu żeby przestało szarpać, i tak się dzieje aż auto się trochę zagrzeje. Później objawy są już takie że na ciepłym silniku przy obrotach rzędu 1500-2300 przy lekkim wcisnieciu pedału gazu oczuwam drganie tak jakby się zapowietrzał nie wiem jak to dokladniej opisać.

gino21 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-01-2013, 13:25   #12
Lechugr
ford::average
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 17-03-2012
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK3 FL ST-Line
Silnik: 1.5 Ecoboost
Rocznik: 2017
Postów: 86
Domyślnie Odp: Szarpanie po remoncie silnika.

Cytat:
Napisał gino21 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Za remont zapłaciłem dwa razy tyle, nie myślałem wtedy że wymiana silnika może być bardziej opłącalna, podobno różnie z tym bywa, teraz próbuje naprawić auto do końca i licze na jakieś podpowiedzi od forumowiczów.
Niestety przechodziłem przez to kiedyś. Remont to niby pewna opcja - wiesz co masz - ale kompletnie!! nieopłacalna. Szczególnie jak zostały jakieś "kwiatki". To smutne ale, jak nie jesteś związany emocjonalnie z autem to sprzedaj (nawet ze stratą)
Wiem że ktoś ten "kwiatek kupi" ale handlarze lepsze numery nam wciskają.
To może się stać dla Ciebie skarbonka bez dna.
Lechugr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-01-2013, 13:32   #13
gino21
ford::beginner
 
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 02-01-2013
Skąd: pl
Model: Ford Focus
Silnik: 2.0 TDCI 136 KM
Rocznik: 2004
Postów: 30
Domyślnie Odp: Szarpanie po remoncie silnika.

Nie jestem z autem związany emocjonalny, mam go już dość iale żeby go sprzedać muszę go jakoś doprowadzić do normalności, z takimi objawami nikt go nie kupi.
gino21 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-01-2013, 13:39   #14
mixann
ford::average
 
Zarejestrowany: 26-05-2011
Skąd: Przemyśl
Model: Ford Focus MK2 - Sport
Silnik: 1.6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2005/2006
Postów: 170
Domyślnie Odp: Szarpanie po remoncie silnika.

No to ja obstawiam na złe fazy wtrysku w stosunku do położenia tłoków - albo czujnik albo przestawiony rozrząd ale i też nie wykluczam rozjechanej kompresji na kolejnych cylindrach. Szkoda że nie kupiłeś nowego silnika za 1800-2000 np taki [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] bo może się okazać że wydałeś masę kasy a to i tak będzie psu na budę. Trzymam kciuki za odp diagnostykę i naprawę usterki. Podjedź do innego mechanika niech ktoś iny to oceni albo nawet zweryfikuje czy poprzednia robota jest dobrze zrobiona
mixann jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-01-2013, 16:38   #15
szejk78
ford::advanced
 
Avatar szejk78
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 27-04-2012
Skąd: Hamm(D)/Bielsko Biała
Model: Daf XF 460
Silnik: Duży :)
Rocznik: 2012
Postów: 278
Domyślnie Odp: Szarpanie po remoncie silnika.

nagraj film i zapodaj na youtube,a potem daj tu linka inaczej to jak wrózenie z fusówGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Daf XF 460 + beczka z tyłu,2 x Focus II 2.0TDCI 3D i 5D/HB 172 i 162,Mazda 323F BA 2.0 V6 bez podtlenku LPG Było:Focus I,Mondeo IV 2.0 143,Mazda 6 sport2.0 CiTD,GALANT SPORT EDITION 2.5 V6 TIP TRONIK
szejk78 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-01-2013, 17:36   #16
gino21
ford::beginner
 
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 02-01-2013
Skąd: pl
Model: Ford Focus
Silnik: 2.0 TDCI 136 KM
Rocznik: 2004
Postów: 30
Domyślnie Odp: Szarpanie po remoncie silnika.

Tak też zrobię, jutro wrzuce filmik.
gino21 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-01-2013, 17:39   #17
szejk78
ford::advanced
 
Avatar szejk78
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 27-04-2012
Skąd: Hamm(D)/Bielsko Biała
Model: Daf XF 460
Silnik: Duży :)
Rocznik: 2012
Postów: 278
Domyślnie Odp: Szarpanie po remoncie silnika.

czekamyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Daf XF 460 + beczka z tyłu,2 x Focus II 2.0TDCI 3D i 5D/HB 172 i 162,Mazda 323F BA 2.0 V6 bez podtlenku LPG Było:Focus I,Mondeo IV 2.0 143,Mazda 6 sport2.0 CiTD,GALANT SPORT EDITION 2.5 V6 TIP TRONIK
szejk78 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-01-2013, 18:02   #18
gino21
ford::beginner
 
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 02-01-2013
Skąd: pl
Model: Ford Focus
Silnik: 2.0 TDCI 136 KM
Rocznik: 2004
Postów: 30
Domyślnie Odp: Szarpanie po remoncie silnika.

Na początek zobaczcie ten filmik, mam taki odgłos przy gaszeniu silnika, natomiast jak gaszę na wcisniętym sprzęgle to ten dźwięk nie występuje, wyczytałem że to jeden z objawów dwumasy. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
gino21 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-01-2013, 23:27   #19
maciejka11
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-10-2010
Skąd: Włocławek
Model: focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 188
Domyślnie Odp: Szarpanie po remoncie silnika.

Cytat:
Napisał gino21 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
We wtorek zawożę auto do mechanika który remontował silnik, po rozmowie z nim powiedział, że sprawdzi wtryski, mówi że w silniku jest wszystko jak należy i jeśli coś będzie nie tak to może któryś wtrysk lub ta dwumasa. Tylko, że chciałbym poznać jeszcze inne opinie, może ktoś miał podobne problemy, nie chcę żeby mechanik wymienił dwumase a okaże się że problem pozostanie.
Czego dotyczyl ten remont?? Auto z 2004 roku juz by sie skonczylo?? Przeciez ten silnik powinien spokojnie z 500 tysiecy powinien wytrzymac. To moj brat do tej pory smiga Escortem z 1993 roku 1.8 D i zadnego remontu w nim nie bylo.
maciejka11 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2013, 12:15   #20
gino21
ford::beginner
 
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 02-01-2013
Skąd: pl
Model: Ford Focus
Silnik: 2.0 TDCI 136 KM
Rocznik: 2004
Postów: 30
Domyślnie Odp: Szarpanie po remoncie silnika.

Wymiana wału, jednego korbowodu, pierścieni, mechanik twierdzi że albo rozrząd wcześniej strzelił albo turbina. Stąd taka usterka.
gino21 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:05.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.