Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 03-10-2012, 21:07   #801
jziem
ford::beginner
 
Avatar jziem
 
Zarejestrowany: 24-04-2009
Skąd: w-wa
Model: Mondeo MK3/Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCI 130KM/1.6 Tdci 90 KM
Rocznik: 2002/2009
Postów: 29
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Regenerowałem jeden wtrysk z prostego powodu -cena, zapłaciłem 500 do ręki a to dla mnie sporo, poza tym tylko z jednego nie można było wykasować błędu.

jziem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-10-2012, 21:29   #802
Kapsel_lg
ford::professional
 
Avatar Kapsel_lg
 
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 2008
Silnik: TDCI 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1,026
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

kolego nie można nie móc wykasować błędu dla jednego wtryskiwacza. Ktoś cię chyba w balona robi. Wykasować możesz każdy błąd (jeżeli masz czym) ewentualnie wystąpi ponownie. np. KTS-em możesz wpisać zero do wtryskiwacza sterującego i masz załatwiony problem mapy wtrysków która w magiczny sposób wyparowała - auto odpala i jedzie. Możesz skasować niektóre błedy ale nie wszystkie. Wszytkie błedy kasuje IDS lub starszy WDS.
We wtryskiwaczu nie ma żadnej logiki do programowania jest tylko elektromechanika którą steruje komputer.

A jakie miałeś błędy? ktoś ci je podał? jaki mają diagnoskop ci twoi fachowcy? Pamiętaj że system Delphi to bardzo chimeryczny twór i diagnozując go czymś innym niż IDS\WDS lub orginalny Delphi możesz mieć podane błędne kody.
__________________
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Kombi 2008 czyli White Lightning mająca prawie wszystko (jak dla mnie). Było i odeszło na wieczny spoczynek: Mondeo MKIII 2.0 TDCi Kombi 2003. Było i gdzies jest Mondeo MKI, Escort rocznik '86 i parę innych ale kto je spamięta
Kapsel_lg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-10-2012, 23:21   #803
Boblo
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Zapewne kodują wtryskiwacz testerem, który nie da rady zapisać kodu do sterownika. Pewnie konczy kodowanie komunikatem "OK" ale i tak nie zakodował. Musisz podjechać do kogos kto ma odpowiedni tester ( np. ASO Ford lub Delphi ). Jak masz blisko na Żoliborz to polecam [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]. Albo chociaż zadzwoń i wypytaj co oni na ten temat sądzą.
Boblo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2012, 11:02   #804
bunia24
ford::advanced
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 09-12-2009
Skąd: Węgrów
Model: MONDEO
Silnik: 1800 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 259
Domyślnie próba przelewowa

witam chciałem wykonac samemu próbę przelewową wtrysków, ale nie mogę zdjąc tych wężyków z tych zatrzasków co się wtyka na wtrysk. Udało mi się zdjac z jednego wtrysku ale ten szlaufik się ułamał niewiem czy on taki powinień być twardy czy tak stwardniał kupiłem z sklepie motoryzacyjny jakiś od przelewów tak aby narazie siedział wiem , że musze kupić oryginalny. Powiedzcie mi czy można zrobić próbe przelewową jednego wtrysku mi wyszło 50 ml przez 4 minuty czyli leje i druga sprawa jak pozdejmowac te szlaufiki żeby niczego nie uszkodzić oni niechcą wcale się zsunąć
bunia24 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2012, 17:24   #805
avix
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-04-2011
Skąd: katowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2003
Postów: 117
Domyślnie Odp: próba przelewowa

Cytat:
Napisał bunia24 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
witam chciałem wykonac samemu próbę przelewową wtrysków, ale nie mogę zdjąc tych wężyków z tych zatrzasków co się wtyka na wtrysk. Udało mi się zdjac z jednego wtrysku ale ten szlaufik się ułamał niewiem czy on taki powinień być twardy czy tak stwardniał kupiłem z sklepie motoryzacyjny jakiś od przelewów tak aby narazie siedział wiem , że musze kupić oryginalny. Powiedzcie mi czy można zrobić próbe przelewową jednego wtrysku mi wyszło 50 ml przez 4 minuty czyli leje i druga sprawa jak pozdejmowac te szlaufiki żeby niczego nie uszkodzić oni niechcą wcale się zsunąć
coś ty narobił... je się sciąga całe z tym plastikiem z wtryskumasz taką zawleczkę ona jest dobrze widoczna
avix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2012, 17:45   #806
bunia24
ford::advanced
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 09-12-2009
Skąd: Węgrów
Model: MONDEO
Silnik: 1800 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 259
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

niema tam zawleczki jest taka zapinka z tyłu wtrysku i ten plastik wychodzi
bunia24 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2012, 18:22   #807
jziem
ford::beginner
 
Avatar jziem
 
Zarejestrowany: 24-04-2009
Skąd: w-wa
Model: Mondeo MK3/Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCI 130KM/1.6 Tdci 90 KM
Rocznik: 2002/2009
Postów: 29
Angry Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Cytat:
Napisał Kapsel_lg Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
kolego nie można nie móc wykasować błędu dla jednego wtryskiwacza. Ktoś cię chyba w balona robi. Wykasować możesz każdy błąd (jeżeli masz czym) ewentualnie wystąpi ponownie. np. KTS-em możesz wpisać zero do wtryskiwacza sterującego i masz załatwiony problem mapy wtrysków która w magiczny sposób wyparowała - auto odpala i jedzie. Możesz skasować niektóre błedy ale nie wszystkie. Wszytkie błedy kasuje IDS lub starszy WDS.
We wtryskiwaczu nie ma żadnej logiki do programowania jest tylko elektromechanika którą steruje komputer.

A jakie miałeś błędy? ktoś ci je podał? jaki mają diagnoskop ci twoi fachowcy? Pamiętaj że system Delphi to bardzo chimeryczny twór i diagnozując go czymś innym niż IDS\WDS lub orginalny Delphi możesz mieć podane błędne kody.
Dziś powiedzieli, że nie mogą wykasować błędu spalenia stukowego i zamówią ten czujnik spalania stukowego bo już nie wiedzą co robić. Ale mi się wydaję że powinni wymienić czujnik położenia wałka rozrządu czy mam racje?
Chyba żeczywiście muszę podjechać do ASO Ford i znowu koszty bo tam drogo.Pozdrawiam.

Bump:
Cytat:
Napisał Boblo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zapewne kodują wtryskiwacz testerem, który nie da rady zapisać kodu do sterownika. Pewnie konczy kodowanie komunikatem "OK" ale i tak nie zakodował. Musisz podjechać do kogos kto ma odpowiedni tester ( np. ASO Ford lub Delphi ). Jak masz blisko na Żoliborz to polecam [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]. Albo chociaż zadzwoń i wypytaj co oni na ten temat sądzą.
Bardzo prawdopodobne bo mówili, że kod zostaje zatwierdzony ale ciągle świeci się "sprężynka". Spalanie stukowe cały czas wychodzi chcą wymienić czujnik spalania stukowego ale przecież "chyba powinni wymienić czujnik położenia wału korbowego, tak mi się wydaję na taki [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
????Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez jziem ; 04-10-2012 o 18:52
jziem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2012, 07:33   #808
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

HEHE właśnie błąd spalania stukowego najczęściej wynika właśnie z powodu gubienia kodów przez ECU. Podjedź na porządnego kompa i będzie gitara.
Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2012, 08:02   #809
jziem
ford::beginner
 
Avatar jziem
 
Zarejestrowany: 24-04-2009
Skąd: w-wa
Model: Mondeo MK3/Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCI 130KM/1.6 Tdci 90 KM
Rocznik: 2002/2009
Postów: 29
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Cytat:
Napisał Deryll Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
HEHE właśnie błąd spalania stukowego najczęściej wynika właśnie z powodu gubienia kodów przez ECU. Podjedź na porządnego kompa i będzie gitara.
Dziś zadzwoniłem do tych bałwanów i powiedziałem że mają jechać do ASO Forda i zakodować wtryskiwacze na porządnym sprzęcie bo chcieli się dobierać już do sterownika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pojechali do ASO Forda i jest do odbioru. Tylko krzykneli 1200 pln za co ?
wymiana wtryskiwacza, wymiana uszczelek pod kolektorem, wymiana świec, wymiana uszczelki pod wtryskiwaczem, jakaś tam diagnostyka i to wszystko 1200 pln chyba za dużo nie uważacie?

Ostatnio edytowane przez jziem ; 05-10-2012 o 20:48
jziem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2012, 20:33   #810
wiosen1
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Panowie podepnę się do tematu: jakie objawy zimny silnik odpala idealnie nie dymi obroty równomiernie, silnik ciepły problemy z uruchomieniem, trzeba pokręcić rozrusznikiem odpala najpierw obroty na 500 za chwilę wskakują na 800. Pojawia się czarny dym przez chwilę jak przyspieszam na którymś z biegów. W zeszłym roku regenerowane 2 wtryski (nic mi nie wiadomo czy kodowane?), co ciekawe jak na ciepłym silniku zgaszę i za chwilę chcę odpalić pali normalnie, jak postoi powyżej 20 minut problem się powtarza. Dzisiejsza wizyta w ASO Elbląg - bląd czujnik spalania stukowego pierwszego cylindra, pan z serwisu jakiś był niepewny tego co mówi i określił że jest tam ich 1 (czujniki :l) na każdy cylinder Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., na moją prośbę kodowania na nowo wtrysków upierał się że trzeba najpierw wymienić czujnik a dopiero kodować wtryski. Sam już nie wiem co jest prawdą, ale czytając forum na pewno jest tu więcej logiki niż dzisiaj w ASO. Panowie prosiłbym o jakąś poradę i jeśli macie to jakieś namiary na dobry warsztat od wtrysków Forda w warmińsko mazurskim. Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc.
  Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:46.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.