|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-10-2012, 21:07 | #801 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-04-2009
Skąd: w-wa
Model: Mondeo MK3/Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCI 130KM/1.6 Tdci 90 KM
Rocznik: 2002/2009
Postów: 29
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Regenerowałem jeden wtrysk z prostego powodu -cena, zapłaciłem 500 do ręki a to dla mnie sporo, poza tym tylko z jednego nie można było wykasować błędu.
|
03-10-2012, 21:29 | #802 |
ford::professional
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 2008
Silnik: TDCI 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1,026
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
kolego nie można nie móc wykasować błędu dla jednego wtryskiwacza. Ktoś cię chyba w balona robi. Wykasować możesz każdy błąd (jeżeli masz czym) ewentualnie wystąpi ponownie. np. KTS-em możesz wpisać zero do wtryskiwacza sterującego i masz załatwiony problem mapy wtrysków która w magiczny sposób wyparowała - auto odpala i jedzie. Możesz skasować niektóre błedy ale nie wszystkie. Wszytkie błedy kasuje IDS lub starszy WDS.
We wtryskiwaczu nie ma żadnej logiki do programowania jest tylko elektromechanika którą steruje komputer. A jakie miałeś błędy? ktoś ci je podał? jaki mają diagnoskop ci twoi fachowcy? Pamiętaj że system Delphi to bardzo chimeryczny twór i diagnozując go czymś innym niż IDS\WDS lub orginalny Delphi możesz mieć podane błędne kody.
__________________
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Kombi 2008 czyli White Lightning mająca prawie wszystko (jak dla mnie). Było i odeszło na wieczny spoczynek: Mondeo MKIII 2.0 TDCi Kombi 2003. Było i gdzies jest Mondeo MKI, Escort rocznik '86 i parę innych ale kto je spamięta |
03-10-2012, 23:21 | #803 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Zapewne kodują wtryskiwacz testerem, który nie da rady zapisać kodu do sterownika. Pewnie konczy kodowanie komunikatem "OK" ale i tak nie zakodował. Musisz podjechać do kogos kto ma odpowiedni tester ( np. ASO Ford lub Delphi ). Jak masz blisko na Żoliborz to polecam [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]. Albo chociaż zadzwoń i wypytaj co oni na ten temat sądzą.
|
04-10-2012, 11:02 | #804 |
ford::advanced
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 09-12-2009
Skąd: Węgrów
Model: MONDEO
Silnik: 1800 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 259
|
próba przelewowa
witam chciałem wykonac samemu próbę przelewową wtrysków, ale nie mogę zdjąc tych wężyków z tych zatrzasków co się wtyka na wtrysk. Udało mi się zdjac z jednego wtrysku ale ten szlaufik się ułamał niewiem czy on taki powinień być twardy czy tak stwardniał kupiłem z sklepie motoryzacyjny jakiś od przelewów tak aby narazie siedział wiem , że musze kupić oryginalny. Powiedzcie mi czy można zrobić próbe przelewową jednego wtrysku mi wyszło 50 ml przez 4 minuty czyli leje i druga sprawa jak pozdejmowac te szlaufiki żeby niczego nie uszkodzić oni niechcą wcale się zsunąć
|
04-10-2012, 17:24 | #805 | |
ford::average
Zarejestrowany: 17-04-2011
Skąd: katowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2003
Postów: 117
|
Odp: próba przelewowa
Cytat:
|
|
04-10-2012, 17:45 | #806 |
ford::advanced
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 09-12-2009
Skąd: Węgrów
Model: MONDEO
Silnik: 1800 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 259
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
niema tam zawleczki jest taka zapinka z tyłu wtrysku i ten plastik wychodzi
|
04-10-2012, 18:22 | #807 | ||
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-04-2009
Skąd: w-wa
Model: Mondeo MK3/Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCI 130KM/1.6 Tdci 90 KM
Rocznik: 2002/2009
Postów: 29
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Cytat:
Chyba żeczywiście muszę podjechać do ASO Ford i znowu koszty bo tam drogo.Pozdrawiam. Bump: Cytat:
????Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez jziem ; 04-10-2012 o 18:52 |
||
05-10-2012, 07:33 | #808 |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
HEHE właśnie błąd spalania stukowego najczęściej wynika właśnie z powodu gubienia kodów przez ECU. Podjedź na porządnego kompa i będzie gitara.
|
05-10-2012, 08:02 | #809 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-04-2009
Skąd: w-wa
Model: Mondeo MK3/Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCI 130KM/1.6 Tdci 90 KM
Rocznik: 2002/2009
Postów: 29
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Cytat:
Pojechali do ASO Forda i jest do odbioru. Tylko krzykneli 1200 pln za co ? wymiana wtryskiwacza, wymiana uszczelek pod kolektorem, wymiana świec, wymiana uszczelki pod wtryskiwaczem, jakaś tam diagnostyka i to wszystko 1200 pln chyba za dużo nie uważacie? Ostatnio edytowane przez jziem ; 05-10-2012 o 20:48 |
|
05-10-2012, 20:33 | #810 |
Postów: n/a
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Panowie podepnę się do tematu: jakie objawy zimny silnik odpala idealnie nie dymi obroty równomiernie, silnik ciepły problemy z uruchomieniem, trzeba pokręcić rozrusznikiem odpala najpierw obroty na 500 za chwilę wskakują na 800. Pojawia się czarny dym przez chwilę jak przyspieszam na którymś z biegów. W zeszłym roku regenerowane 2 wtryski (nic mi nie wiadomo czy kodowane?), co ciekawe jak na ciepłym silniku zgaszę i za chwilę chcę odpalić pali normalnie, jak postoi powyżej 20 minut problem się powtarza. Dzisiejsza wizyta w ASO Elbląg - bląd czujnik spalania stukowego pierwszego cylindra, pan z serwisu jakiś był niepewny tego co mówi i określił że jest tam ich 1 (czujniki :l) na każdy cylinder Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., na moją prośbę kodowania na nowo wtrysków upierał się że trzeba najpierw wymienić czujnik a dopiero kodować wtryski. Sam już nie wiem co jest prawdą, ale czytając forum na pewno jest tu więcej logiki niż dzisiaj w ASO. Panowie prosiłbym o jakąś poradę i jeśli macie to jakieś namiary na dobry warsztat od wtrysków Forda w warmińsko mazurskim. Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc.
|