|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-09-2012, 19:39 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: PO
Model: focus mk1
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 33
|
uciekający prąd
Witam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
problem zaczął sie od tego że któregoś pięknego dnia zapaliła sie kontrolka ładowania aku...po jakimś czasie auto stanęło.. akumulator rozladowany, prosta diagnoza -alternator... tak więc oddałem auto do elektryka na regeneracje...Zadowolony odebrałem.. i pojechałem nad morze... cała droge ok 300km przejechał bez problemu. Tam postał jedną noc, rano chce odpalić i nawet centralki otworzyć nie mogłem...aku rozładowane. Jakos wróciłem do Poznania i tutaj już za pomocą miernika zacząłem działać. także Aku rozładowuje sie do ok 8v...po podłączeniu do prostownika naładowuje sie spokojnie do 12.90 i jak stoi w domu, nie podłączone do auta to napięcie trzyma. Natomiast jak podłącze w aucie i zostawie... to prąd ucieka ;/ Sprawdzilem również pobór prądu szeregowo na aku...i wyszło 0.20A ;/ a to chyba sporo za duzo.. próbowalem wyciągac po kolei bezpieczniki, aby dojśc do tego co kradnie prąd...ale przy żadnym nie spadało...Czy możliwe że przy naprawie alternatora koleś coś skaszanił ? regulator napięcia ?...Chce odstawic auto do innego elektryka...ale tak czy inaczej troche sie boje, wiec wole iść do niego bogatszy we wiedze zdobytą tutaj. Dodam jeszcze że auto nigdy nie miało problemu z zapłonem, a teraz nawet na swiezo naładowanym akumulatorze musi troche pokręcić ;/ ps. podczas gdy silnik chodzi to ładowanie na aku jest ok 14.50v wiec chyba prawidłowe Ostatnio edytowane przez piotrek200585 ; 04-09-2012 o 19:47 |
05-09-2012, 18:48 | #2 |
ford::beginner
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 17-06-2012
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo mk3
Silnik: 2000
Rocznik: 2004
Postów: 30
|
Odp: uciekający prąd
z tego co się orientuję jeśli reg napięcia padnie to morze popalić przekaźniki albo uszkodzić morze aku więc wina morze leżeć po stronie akumulatora
|
05-09-2012, 20:21 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 21-07-2010
Model: focus kombi
Silnik: 1.6 zetec
Rocznik: 2001
Postów: 369
|
Odp: uciekający prąd
sniper211
Przecież kolega Ci napisał ,że ładowanie ma idealne. Czyli regulator i alternator OK. Gdzieś po drodze prąd wcina. |
05-09-2012, 20:32 | #4 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-05-2012
Skąd: Nowy Targ
Model: Fiat Panda 100HP
Silnik: 1.4 100KM
Rocznik: 2008
Postów: 153
|
Odp: uciekający prąd
Immobiliser? Alarm? Ew taka pierdoła jak zwarcie na pamięci radia?
|
05-09-2012, 21:28 | #5 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: PO
Model: focus mk1
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 33
|
Odp: uciekający prąd
Cytat:
dziś był robiony test obciążeniowy akumulatora...facet stwierdził że zachowuje sie jak nowy ;/...także wina lezy na pewno w instalacji.. Ostatnio edytowane przez piotrek200585 ; 06-09-2012 o 12:31 |
|
07-09-2012, 10:20 | #6 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 09-06-2010
Skąd: rzeszów
Model: ffmk1kombiusa
Silnik: 2,0 benzyna
Rocznik: 2004
Postów: 2
|
Odp: uciekający prąd
i co dalej?
|
08-09-2012, 10:44 | #7 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: PO
Model: focus mk1
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 33
|
Odp: uciekający prąd
Cytat:
|
|