|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-07-2012, 19:53 | #81 | ||
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 26-08-2009
Skąd: Wieliczka
Model: był s-max, teraz grand tourneo connect
Silnik: 1,5 ropniak
Rocznik: 2016
Postów: 39
|
Cytat:
1. Wcześniej cholernie kopcil. (Mój pierwszy post w tym temacie) 2. Wydaje mi się że trochę ciszej pracuje zwlaszcza przy rozgrzanym silniku (subiektywne odczucie), natomiast zaraz po zaslepieniu wyraźnie było polepszenie ciągu od spodu tzn. Lepiej przyspieszal od dolnych obrotów, a poza tym skończył się problem z dymieniem. 3. Tak, sam go zaslepilem. Pozdrawiam Piotr Cytat:
Kształt blaszki identyczny, natomiast bez trzech środkowych otworów. Pozdrawiam Piotr Ostatnio edytowane przez Agnesqa ; 11-07-2012 o 20:27 Powód: pkt 21 regulaminu |
||
11-07-2012, 20:27 | #82 |
FCP member
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Northwich UK/ Racibórz
Model: S-MAX Titanium / Transit T350 LWB
Silnik: TDCI 2,0 140KM Powershift / 2,2 TDCI 100KM
Rocznik: 2012/ 2013
Postów: 115
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Witam
Też mam problem z kopceniem, więc wczoraj kupiłem taką: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Wg opisu powinno podejść pod 2,0. Jutro, może w sobotę przesyłka dojdzie i zobaczymy. Być może nie trzeba będzie odkręcać rurki od kolektora, tylko przy EGR. Jak założę, dam znać. pozdrawiam slavobos |
12-07-2012, 07:27 | #83 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Czyli jak u mnie nie kopci i ładnie pracuje/przyśpiesza ...to chyba nie ma sensu "poprawiać fabryke" w ten sposób? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
12-07-2012, 10:18 | #84 | |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 26-08-2009
Skąd: Wieliczka
Model: był s-max, teraz grand tourneo connect
Silnik: 1,5 ropniak
Rocznik: 2016
Postów: 39
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Cytat:
|
|
15-07-2012, 12:41 | #85 |
ford::specialist
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 26-04-2012
Skąd: Trzebnica
Model: Mondeo Mk5 HB-ta + Fiesta ST mk8 był RSmk3
Silnik: 2.0 EB 240 by Vag Tune, 1.5eb 200KM
Rocznik: 2016, 2020
Postów: 715
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
A nie lepiej wyczyscic egr-a i dolot z nagaru i po sprawie? Ja tak zrobilem w passacie 1.9 TDI 130KM. Na sciankach egr-a i dolotu bylo jakies 5mm nagaru. Powodem dla ktorego zdecydowalem sie na czyszczenie bylo pojawiajace sie zaolejenie na styku egr - dolot. Czyszczenie przy przebiegu 290k. W s-maxie mam polowe przebiegu passata czyli okolo 150k i egr i dolot jest suchy. Jak wiekszosc TDCI s-max na wolnych obrotach potrafi puscic mala chmurke ale duzego dymienia nie ma. Przy depnieciu z wolnych obrotow jest lekkie dymienie jak w kazdym aucie bez dez dpf-a. Ja zdecydowal bym sie na czyszczenie zaworu oraz dolotu i jesli to nie przyniosloby zadnych efektow to wtedy bym zaslepial. Zawor i dolot najlepiec wykapac w nafcie kilka godzin - potem caly nagar ladnie odchodzi.
|
15-07-2012, 15:17 | #86 |
ford::professional
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Witam. Myślę, że profilaktyczne zaślepienie EGR ma sens. Przynajmniej nigdy w trasie Cię nie usidli ten wspaniały wynalazek. Zakładając oczywiście, że nie wywala błędów po zaślepieniu.
P.S czy między rurką a EGR macie orginalnie uszczelkę? Bo ja u siebie takowej nie znajduję. |
15-07-2012, 15:39 | #87 |
ford::specialist
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 26-04-2012
Skąd: Trzebnica
Model: Mondeo Mk5 HB-ta + Fiesta ST mk8 był RSmk3
Silnik: 2.0 EB 240 by Vag Tune, 1.5eb 200KM
Rocznik: 2016, 2020
Postów: 715
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Nie sadze aby przez egr auto stanelo w trasie. Ewentualnie moze kopcic i tyle.
__________________
2016 Mondeo mk5 2.0eb 240KM. 2020 FiST mk8. Był 2017 Focus RS mk3 Stage 2 385/590. |
20-07-2012, 21:18 | #88 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
No i u mnie EGR zaslepiony , przebieg 90 tys.
Plusy - auto lepiej reaguje na pedał gazu - zdecydowanie lepszy zryw na jedynce - widać zdecydowana poprawę Minusy - brak , żadnego błędu Po wymontowaniu stalowej rurki EGR - kolektor ssacy , był spory nagar w rurce od strony EGR , tak ze domyślam sie ze EGR musi być ładnie zaklejony tym syfem , rurka od strony kolektora ssacego była tylko lekko okopcona , czyli kolektor ssacy nie wymaga czyszczenia. Dodam jeszcze ze nie miałem żadnych złych objawów ze strony EGR , tylko nie chciałem zeby moje auto oddychalo takim syfem. Dodam ze nie interesuje mnie to ,co na to ekolodzy. Ostatnio edytowane przez dikileiden ; 20-07-2012 o 21:33 |
16-08-2012, 19:11 | #89 | |
ford::average
Zarejestrowany: 03-07-2010
Model: S-Max
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 182
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Cytat:
Więc postanowiłem też zaślepić egr-a. Powiedzcie mi tylko gdzie jest u nas zawór - z przodu czy z tyłu silnika. Bo od tego zależy jaką blaszkę muszę kupić. Pozdrawiam |
|
16-08-2012, 19:26 | #90 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-02-2004
Model: S-MAX II
Silnik: 2.0 FWD A8 190KM
Rocznik: 01-2020
Postów: 395
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Za silnikiem, stojąc przed podniesioną klapą silnika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nie mów, że blaszki w domu nie masz...???!
__________________
----> |
|
|
|