Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Kupujemy auto
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-02-2012, 20:21   #11
Krzychu_Ghia
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Wady i zalety Scorpio

Cytat:
Napisał lukas_ko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Auto ma służyć raczej okazjonalnie na wypady rodzinne .
W takim razie jest sens zakładania gazu ?

Ja mam mk2 niestety nie crosworth i jestem bardzo zadowolony.Wieloryb mi się podoba, ale niestety słysze strasznie złe opinie zwłaszcza od taksówkarzy.Najlepiej niech sie wypowiadaja posiadacze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Ostatnio edytowane przez Krzychu_Ghia ; 18-02-2012 o 20:30
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-02-2012, 20:37   #12
mouzes
ford::advanced
 
Avatar mouzes
 
Zarejestrowany: 03-03-2007
Skąd: Łódź
Model: 525, Smart 600 turbo brabus
Silnik: 2,5l. m51b25, 600ccm turbo75KM
Rocznik: 1995, 1999
Postów: 341
Domyślnie Odp: Wady i zalety Scorpio

Tak, ale w mk1 i w mk2 był ciutkę inny silnik (BOA) niż w mk3 (BOB) i mimo kilku koni mniej, jest to dużo bardziej udana konstrukcja (myslę że własnie dlatego KAT zdecydował się na zeswapowanie swojego mk2 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) niż w wielorybie.

Wieloryb w cosie to też bardzo dobre auto, niestety bardzo, bardzo często zaniedbane (głównie przez niewiedzę poprzednich użytkowników). Myślę jednak że kwota 10 tysięcy w zupełności powinna wystarczyć na zakup auta z silnikiem, w którym nie słychać rozrządu, regenerację wiązek i wszelkie inne zbędne i niezbędne naprawy. A potem już tylko dbać i cieszyć się z jazdy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Osobiście sugerowałbym wieloryby po liftingu, gdyż w nich problem wiązek już nie występuje, a i z wyglądu są troszkę przyjemniejsze niż przedlifty (mimo że przedliftowe tylne lampy z blendą podobają mi się dużo bardziej niż te poliftowe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale to już kwestia gustu[[; )

Jeśli będziesz szukał auta w Niemczech, to warto szukać takiego, które będzie miało już wymienioną wiązkę (będzie to wpisane w książkę serwisową). Wbrew pozorom trafiają się takie przypadki. Niemcy lubią jak im wszystko działa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i stać ich na to [[;

Co do gazu ... ja bym strzelał w BLOSa.
mouzes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-02-2012, 18:25   #13
kat
ford::professional
 
Zarejestrowany: 08-09-2004
Skąd: KATowice
Model: E38
Silnik: 2,8 24v
Rocznik: 97 Shadow Line
Postów: 1,166
Domyślnie

Cytat:
Napisał mouzes Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak, ale w mk1 i w mk2 był ciutkę inny silnik (BOA) niż w mk3 (BOB) i mimo kilku koni mniej, jest to dużo bardziej udana konstrukcja (myslę że własnie dlatego KAT zdecydował się na zeswapowanie swojego mk2 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) niż w wielorybie.
Miedzy innymi dlatego,ale tez dlatego,ze jestem zakochany w mk2

Cytat:
Napisał mouzes Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wieloryb w cosie to też bardzo dobre auto, niestety bardzo, bardzo często zaniedbane (głównie przez niewiedzę poprzednich użytkowników).
swiete slowa
napisalem o nich wyzej,nie liczyli sie z kosztami

Cytat:
Napisał mouzes Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Myślę jednak że kwota 10 tysięcy w zupełności powinna wystarczyć na zakup auta z silnikiem, w którym nie słychać rozrządu, regenerację wiązek i wszelkie inne zbędne i niezbędne naprawy.
nie do konca,chociaz zycze koledze,zeby takie trafil

Cytat:
Napisał mouzes Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Osobiście sugerowałbym wieloryby po liftingu, gdyż w nich problem wiązek już nie występuje,
teoretycznie,zostaly poprawione,co nie znaczy ,ze nie wystepuje

Cytat:
Napisał mouzes Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a i z wyglądu są troszkę przyjemniejsze niż przedlifty (mimo że przedliftowe tylne lampy z blendą podobają mi się dużo bardziej niż te poliftowe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale to już kwestia gustu
wlasnie
mi sie bardziej np podoba przedlift

Cytat:
Napisał rabbit1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a ty masz krokodyla czy wieloryba w cosworcie????i jak to u ciebie przebiegało jak go kupiłeś jakieś problemy i ile włożyłeś w niego na starcie???
ja mam krokodyle
ja w sama klimatyzacje w mk2 -2,9 wsadzilem 3tysiace,bo wszystko bylo robione na nowych czesciach
4 miechy temu blacha 2 tysiace
a gdzie reszta??
mysle,ze do 10 tysiecy spokojnie doszedlem,robocizny nie licze ,bo jest moja
niedawno dostal boa pod maske,wiec koszty znowu urosly,a tak sobie silnika nie wyjalem z innego i od razu wlozylem,jeszcze bylo co nieco dolozone
a kupilem tylko za 3 tysiace+oplaty i byl naprawde w ladnym stanie

a od momentu jak kupilem drugiego mk2 w dohcu ( tez byl zadbany i duzo zrobione) to wlozylem do niego ok 3 tys,zeby wygladal tak jak ja chce i zeby wszystko dzialalo

Wszystko zalezy od tego czy chce ktos jezdzic, czy patrzec i narzekac
Druga sprawa,ze mi grzebanie przy aucie sprawia przyjemnosc i to lubie

co do boba to mam okazje w takim grzebac non stop od poczatku jak zostal kupiony,a zostal kupiony w naprawde ladnym stanie,ze zrobionym rozrzadem i teoretycznie wiazkami

Cytat:
Napisał Krzychu_Ghia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W takim razie jest sens zakładania gazu ?
wlasnie,jak na sobote i neidziele,to zostawic No LPG

Cytat:
Napisał Krzychu_Ghia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
crosworth
cosworth

Cytat:
Napisał Krzychu_Ghia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
i jestem bardzo zadowolony.
bo w twoim to nie za bardzo sie jest co zepsuc,a jak silnik padnie to wymienisz na inny

Cytat:
Napisał Krzychu_Ghia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
słysze strasznie złe opinie zwłaszcza od taksówkarzy.
ja bym sie ich opiniami wogole nie sugerowal ,widzialem juz silniki po takich co to oleju przez 100 tysiecy nie zmienili i lyzeczka wyskrobywany byl z dekla,a z wentylowanych tarcz zrobily sie lite lub wypadaly blachy z klockow,ktorych zabraklo

Ostatnio edytowane przez TOMAS ; 19-02-2012 o 18:38 Powód: regulamin pkt21
kat jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-02-2012, 21:00   #14
mouzes
ford::advanced
 
Avatar mouzes
 
Zarejestrowany: 03-03-2007
Skąd: Łódź
Model: 525, Smart 600 turbo brabus
Silnik: 2,5l. m51b25, 600ccm turbo75KM
Rocznik: 1995, 1999
Postów: 341
Domyślnie Odp: Wady i zalety Scorpio

ja jednak bym gaz założył. Bo jeśli auto weekendowe, to znaczy że raczej nie będzie używane do powolnych przejażdżek. A jeśli tak, to niestety, ale nie będzie palił 15 litrów ...

mój jak go dobrze podeptałem to potrafił wziąć i 30, a było to zwykłe 12V a nie cosworth...

Co nie zmienia faktu że chętnie stałbym się posiadaczem następnego mk1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mouzes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-03-2012, 17:32   #15
hazb
ford::beginner
 
Avatar hazb
 
Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 28-01-2012
Skąd: Warszawa
Model: scorpio MK3 cosworth
Silnik: 2,9
Rocznik: 1995
Postów: 15
Domyślnie Odp: Wady i zalety Scorpio

sam kupiłem cossa, jest teraz w łodzi u NASZEGO, a ja sam poszedłem do roboty aby kasę po cichu przed żonka "szporowac". Jak jej sie przyznam to chyba tylko dl 1/3 kosztów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
wiązka do zrobienia, uszczelki "okulary" do wymiany, jakiś magik co miał wcześniej to cacko nawet cewkę źle poskręcał. Ja dojechałem i czekam aż dobrzy Ludzie mi go przywrócą do eksploatacji. Dla mnie warto poczekać dla tej odrobiny "luksusu". Więc odbiór z "rzeźniczej" będzie dla mnie świętem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
hazb jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-06-2012, 12:39   #16
playandwin24
ford::average
 
Avatar playandwin24
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 22-07-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Scorpio
Silnik: 2.0 8v 120 KM
Rocznik: 1993
Postów: 75
Domyślnie Odp: Wady i zalety Scorpio

Cytat:
Cytat:
Napisał Krzychu_Ghia Zobacz post
i jestem bardzo zadowolony.
bo w twoim to nie za bardzo sie jest co zepsuc,a jak silnik padnie to wymienisz na inny
Hm... na FST rzadko kiedy się słyszy takie dobre słowa o DOHC... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Te silniki są niedoceniane... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Był Ford Mondeo mkI 2.5 V6, ale oddał za mnie życie
Jest Ford Scorpio mkII 2.0 8v 120KM
playandwin24 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-06-2012, 21:10   #17
pepicosi
ford::professional
 
Zarejestrowany: 07-12-2008
Skąd: krzczonów
Model: scorpio A8/focus
Silnik: 4,2 4X4/bob 4x4 msb/2.0tdci
Rocznik: 96/99/2006
Postów: 1,241
Domyślnie Odp: Wady i zalety Scorpio

jak ci uszczelka padnie to ją docenisz
pepicosi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-06-2012, 16:30   #18
playandwin24
ford::average
 
Avatar playandwin24
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 22-07-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Scorpio
Silnik: 2.0 8v 120 KM
Rocznik: 1993
Postów: 75
Domyślnie Odp: Wady i zalety Scorpio

Padła rok temu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Był Ford Mondeo mkI 2.5 V6, ale oddał za mnie życie
Jest Ford Scorpio mkII 2.0 8v 120KM
playandwin24 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:12.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.