|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-05-2012, 22:13 | #21 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-05-2008
Skąd: Gdynia
Model: Mundek MK4 Titanium
Silnik: 2,0TDCi 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 77
|
Odp: potrzeba spotkania się z MK4 2,0TDCi
to mi sie powalilo, ze 8 maja to niedziela Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wtorek pasi, ale 14-16 to ludziska w pracy siedza. 19 to bardziej dogodna godzina. moze zeby za duzo nie kombinowac ustalmy autorytatywnie, ze widzimy sie we wtorek 8 maja o 19 na skwerze pod oceanarium. na ten parking na wisniewskiego moga nas juz chyba tak pozno nie wpuscic. niech tylko pojawi sie prznajmniej jedno mk4 2.0 tdci Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. bo od tego sie w sumie zaczelo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
07-05-2012, 06:15 | #22 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 24-04-2011
Skąd: Gdynia
Model: S MAX , FOCUS
Silnik: 2.0 TDCI 140 km , 2.0 TDCI
Rocznik: 2010 , 2011
Postów: 207
|
Odp: potrzeba spotkania się z MK4 2,0TDCi
bede
|
08-05-2012, 11:54 | #23 | |
ford::average
Zarejestrowany: 23-05-2008
Skąd: Gdynia
Model: Mundek MK4 Titanium
Silnik: 2,0TDCi 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 77
|
Odp: potrzeba spotkania się z MK4 2,0TDCi
Cytat:
dupa. zwołałem spotkanie muszę się wyłamać. okazało się, że to co mnie gwiżdże to nie turbina a rolka na pasku akcesoriów. huczy coraz mocniej. akuratnie mechanik przyjmie mi dzisiaj auto i na jutro będę miał, więc nie mam czym podjechać, chyba, ze rowerem. tak więc sorki,a le jako organizator nie dam rady być |
|
08-05-2012, 19:00 | #24 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 24-04-2011
Skąd: Gdynia
Model: S MAX , FOCUS
Silnik: 2.0 TDCI 140 km , 2.0 TDCI
Rocznik: 2010 , 2011
Postów: 207
|
Odp: potrzeba spotkania się z MK4 2,0TDCi
Ja bylem a reszta nawalila . Zadnego fordzika nie bylo nic zero nul
|
08-05-2012, 22:15 | #25 |
Minęło 9 lat i nic
Zarejestrowany: 01-02-2009
Skąd: Suchy Dwór
Model: Mk4 Mondeo Ghia X automat; Fiesta
Silnik: 2.3 Duratec/161KM; 1.25/82KM
Rocznik: 2009; 2010
Postów: 324
|
Odp: potrzeba spotkania się z MK4 2,0TDCi
To na Janka Wiśniewskiego frekwencja była o 200 % większa. popaj i jaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Mk4 Mondeo Ghia X, 2.3 Duratec 161 KM, automat, hatchback, Panter Black + dodatki |
09-05-2012, 11:25 | #26 | |
ford::average
Zarejestrowany: 23-05-2008
Skąd: Gdynia
Model: Mundek MK4 Titanium
Silnik: 2,0TDCi 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 77
|
Odp: potrzeba spotkania się z MK4 2,0TDCi
Cytat:
diagnoza okazała się jednak błędna, to nie rolki, nie turbina, a pompa wspomagania. podobno ma pomóc wymiana płynu i odpowietrzenie, na forum też to pisali. coraz bardziej mnie wkurza ta gwarancja 12, co się nie dzieje to nic jej nie podlega. o ile rozumiem wyłączenia eksploatacyjne, ale takie coś jak pompa wspomagania to ewidentnie powinna byc tym objęta. trzeba rozważyć dalszy sens tej gwarancji. jeszcze raz sorki za nawalenie. |
|
09-05-2012, 22:59 | #27 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 28-11-2009
Skąd: Poznań/Zamość
Model: Było Mondeo
Silnik: Było 1.5 EB
Rocznik: Było 2015
Postów: 17
|
Odp: potrzeba spotkania się z MK4 2,0TDCi
Również przepraszam za swoją nieobecność ale niestety wypadły mi ważne sprawy nie mogłem się przetransportować do Gdyni
|
10-05-2012, 05:54 | #28 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-05-2008
Skąd: Gdynia
Model: Mundek MK4 Titanium
Silnik: 2,0TDCi 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 77
|
Odp: potrzeba spotkania się z MK4 2,0TDCi
tak gwoli wyjaśnienia problemu. edmund naprawiony. jakiś idiota dolewając ołynu do wspomagania użył innego niż powinien. zalał taki co się leje do MK3, a do MK4 trza lać inny, widać nawet po kolorze, jeden jest zielony drugi czerwony.
mechanik mówił, ze pompa dostała w dupę ale na razie jest cisza. trzeba było 3-krotnie przepłukać układ, koszt 280zł. zobaczymy czy popa przeżyje. przy okazji polecam mechanika [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ul. Żwirowa 2, Gdynia Chylonia. wcześniej mieścili się na obłużu. zawsze robiłem u nich Focusa. znają się na temacie, specjalizują się w Fordach. zawsze oferują fakturkę, potwierdzenie wykonania usługi. szczerze polecam. |
10-05-2012, 19:06 | #29 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: potrzeba spotkania się z MK4 2,0TDCi
Kolego adam131 mi te spotkanie niestety umknęło. Ale gdybyś kiedyś chciał cokolwiek zorganizować w naszej strefie, to odezwij się, zawsze będę chętny do pomocy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pozdrawiam
|
12-05-2012, 14:08 | #30 | |
Postów: n/a
|
Odp: potrzeba spotkania się z MK4 2,0TDCi
Cytat:
|
|