|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-05-2012, 07:09 | #21 | |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
Odp: Katalizator, zastąpić rura, czy strumienica
Cytat:
|
|
06-05-2012, 09:03 | #22 |
ford::beginner
Imię: Marek
Zarejestrowany: 01-08-2007
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK2
Silnik: Zetec 1,8
Rocznik: 2000
Postów: 32
|
Odp: Katalizator, zastąpić rura, czy strumienica
Racja sorry pomyliłem się :-) heh
__________________
Pozdrawiam Marek ;-) __________________________________________________ ______________________________ Skoda 125L + LPG -> Opel CORSA B -> Mondeo MK2 -> ?? Porsche 911 Carrera Turbo ?? ;-) |
06-05-2012, 10:28 | #23 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
Odp: Katalizator, zastąpić rura, czy strumienica
A ja na Allegro widziałem kiedyś tłumiki przelotowe w kształcie kata i to chyba jest najlepsze i najtańsze rozwiązanie
Pozdrawiam
__________________
Emmm |
27-09-2013, 23:38 | #24 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 06-12-2008
Model: Focus
Silnik: 2.0i
Rocznik: 2006
Postów: 7
|
Odp: Katalizator, zastąpić rura, czy strumienica
witam, mam focusa mk2 2.0 benzyna 145KM jakiś czas temu pojawiła się kontrolka check engine pojechałem na diagnostykę i powiedzieli mi że to wina katalizatora, błąd skasowali i powiedzeli żebym lepszego paliwa zalał i na wyższych obrotach pojeździł tak też z robiłem ale błąd znowu się pojawił po tygodniu, znowu skasowali błąd i wspomnieli o emulatorze na sondę lambdę za katalizatorem i nie powinno być problemów z błędem, w między czasie podczas jazdy z kontrolką silnika nagle zgasła pomyślałem że udało się przepchać katalizator, niestety moje szczęście nie trwało długo kilka dni temu znowu to samo i zaczynam się zastanawiać jakby tu się tego problemu pozbyć nie wymieniając katalizatora, czy emulator to dobre rozwiązanie czy lepiej jakiś tłumik przelotowy, albo rurę.
jeszcze jedno pytanie czy zapchany katalizator ma wpływ na spalanie? z góry dziękuję za odpowiedź. |
20-02-2014, 16:30 | #25 | |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 14-08-2005
Skąd: Poznań
Model: Ford Mondeo MK3 kombi
Silnik: 1,8 benzyna
Rocznik: 2004
Postów: 196
|
Odp: Katalizator, zastąpić rura, czy strumienica
Cytat:
__________________
MKP, FCP |
|
21-02-2014, 09:02 | #26 |
ford::expert
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Lubelskie
Model: Fiat Linea
Silnik: 1,3 Mjet
Rocznik: 2007
Postów: 2,002
|
Odp: Katalizator, zastąpić rura, czy strumienica
Jak jest zapchany katalizator to auto jest zamulone także więcej trzeba go piłować , więc i więcej spali , tak na chłopski rozum.
Nie polecam strumienicy , miałem , strasznie jakoś pierdział, jak motorynka. Wymieniłem na tłumik przelotowy i dźwięk normalny. Nie ma co się oszukiwać bez kata będzie inny dźwięk. Pamiętajcie , że po wycięciu kata trzeba dać tulejkę na drugą sondę aby checka nie wywalało. Pierwsza sonda jest od mieszanki i ma pracować jak sinusoida a druga za katem to kontrolna czy kat sprawny i ma mieć stałą wartość ok 0,4-0,5v . Co do zatruwania środowiska , jak ktoś nie ma pojęcia to niech lepiej nie pisze. Prawda, taka , że będzie więcej szkodliwe ale bez przesady. Na forum wrzucałem skan z analizatora spalin i wszystko jest w normie. Kopciuchy bardziej zatruwają niż pb bez kata.
__________________
Był Fiat 126p, Fiat Uno, Vw Jetta , Mondeo MK1 Jest Mondeo Hatchback MK3 Ghia 2002r 2.0 PB+LPG Black Panther |