|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-04-2012, 07:43 | #11 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Piaseczno(Wa-wa)/Ostrołęka
Model: PASSAT B8 + VOLVO V40
Silnik: Klekoty po dwa litra
Rocznik: XXI w.
Postów: 461
|
Odp: Biały dym/para spod maski
Cytat:
Możesz mieć TDDi na bank ^ ^ |
|
12-04-2012, 08:43 | #12 |
ford::average
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 22-11-2008
Skąd: Przemków
Model: focus mk1
Silnik: 1.8 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 66
|
Odp: Biały dym/para spod maski
przy nagrzewnicy możesz miec delikatnie pękniety wąż prawdopodobnie przy opaskach najcześciej przy opaskach siada drgania przecinaja go lub jakis innypłyn może od klimy wężyk zamiast w dól może sie gdzies podwinął i skrapla klima na blok silnika dlatego paruje
|
25-04-2012, 08:29 | #13 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-03-2012
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2004
Postów: 45
|
Odp: Biały dym/para spod maski
Witam ponownie,
Problem prawdopodobnie rozwiązany - po kilku dniach zauważyłem delikatny osad na plastikowej obudowie termostatu oraz ubytek płynu chłodniczego. Pojechałem do mechanika, który potwierdził wyciek. Widocznie w początkowej fazie była nieszczelność gdzieś od spodu. Wymieniłem całą obudowę z termostatem na metalową - w serwisie polecono mi takie rozwiązanie argumentując to wysoką ceną plastikowej obudowy (dwukrotnie wyższą od metalowej) oraz jej odkształcaniem pod wpływem wysokiej temperatury, co znowu doprowadzało by do wycieków (ponoć częsta przypadłość). Jeśli ktoś byłby zainteresowany, to mam namiary na sklep w Poznaniu, gdzie można kupić taką metalową obudowę wraz z termostatem. Dzięki za wszelkie wskazówki. |