Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-03-2012, 17:16   #1
Buncol29
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-05-2009
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 16
Domyślnie Duratec HE - Spadek mocy po nagrzaniu

Witam Panowie. Nie znalazłem żadnej konkretnej informacji mimo przejrzenia wielu podobnych wątków. Mianowicie mam następujący problem: Samochód na zimnym silniku ma kopa i wgniata w fotel w pełnym zakresie obrotów. Niestety na ciepłym od dłuższego czasu brak mocy szczególnie w wyższych zakresach obrotów. Powyżej 3 tys to już tylko wyje i w ogóle nie ciągnie. Indentyczna, lub jeszcze gorsza sytuacja jest na LPG (świezo po przeglądzie instalacji) Odpada zatem kwestia pompy paliwa, świece (motorcraft-NGK) i przewody (NGK) nowe. Olej świeży, filtr powietrza również. Wydaje się ze MAP sensor również sprawny gdyż przecież teraz nie ma wysokich temperatur. Jedyne co mi sie pali to check engine, ale to się paliło już odadawna nawet wtedy gdy z mocą nie było żadnych problemów. Cewka stara, ale musi być dobra bo to od razy wychodzi przy LPG.
podsumowując:
1. Duży spadek mocy na ciepłym silniku, szczególnie na wyższych obrotach
2. Identyczna sytuacja na instalacji LPG
3. Silnik pracuje płynnie , nie szarpie nie dławi sie. Po prostu nie ma mocy ani przyspieszenia.
4. Sytuacja niezależna od temperatury zewnętrznej.
5. Pali się check engine bez wskazania konkretnych błędów.

Generalnie po przeczytaniu podobnych tematów nie znalazłem podpowiedzi gdzie szukać.

Buncol29 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2012, 10:18   #2
Buncol29
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-05-2009
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 16
Domyślnie Odp: Duratec HE - Spadek mocy po nagrzaniu

Na razie wiadomo ze kom wywala niską wydajnośc katalizatora. Ma zostać zastąpiony strumienicą. Jeśli sytuacja sie nie poprawi będa brali pod uwagę uszczelkę pod głowicą lub wypalone gniazda zaworów
Buncol29 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:59.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.