Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-03-2012, 15:06   #1
gustawson
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-02-2012
Skąd: Częstochowa
Model: Ford Focus
Silnik: 999
Rocznik: 2018
Postów: 15
Domyślnie Silnik krokowy LPG a obroty silnika.

Witam!

Po załozeniu silnika krokowego do instalacji ELPIGAZ, obroty silnika pływają w zakresie 800-1200 obrotów bez obciążenia typu światła dmuchawa itp.

Minusowa klema była odłączona na 30 minut.

Jak wyregulować te obroty?


Dodam, że jest to pełny wtrysk.
Do tej pory zamiast krokowego była wstawiona śruba.

gustawson jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2012, 15:20   #2
darmodziej
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,099
Domyślnie Odp: Silnik krokowy LPG a obroty silnika.

Nie wystarczy wstawić silnik krokowy (atuator), trzeba później instalację wyregulować.
I jeszcze jedno, czy po podłączeniu akumulatora zrobiłeś samoadaptację?
darmodziej jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2012, 15:24   #3
gustawson
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-02-2012
Skąd: Częstochowa
Model: Ford Focus
Silnik: 999
Rocznik: 2018
Postów: 15
Domyślnie Odp: Silnik krokowy LPG a obroty silnika.

Właśnie, jak ją wyregulować?

Nie wiem jak się robi samoadaptacje i mnie szczerze teraz tym zaskoczyłeś.
gustawson jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-03-2012, 12:58   #4
morus
Zablokowany
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 06-10-2011
Skąd: Puszczykowo
Model: Fiesta
Silnik: 1300i
Rocznik: 1995
Postów: 254
Domyślnie

Cytat:
Napisał gustawson Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dodam, że jest to pełny wtrysk.
gustawson Taki stan rzeczy nie powinien Cię dziwić - do pełnego wtrysku sekwencja bardziej "bezkolizyjna" jest...chyba, że pełny wtrysk, to jednopunktowy wtrysk benzyny, na co wskazywałby rocznik. O samoadaptacji: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

gustawson: opis samoadaptacji:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Ostatnio edytowane przez Marek ; 10-03-2012 o 09:52
morus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-03-2012, 15:16   #5
darmodziej
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,099
Domyślnie Odp: Silnik krokowy LPG a obroty silnika.

Cytat:
Napisał gustawson Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Właśnie, jak ją wyregulować?

Nie wiem jak się robi samoadaptacje i mnie szczerze teraz tym zaskoczyłeś.
W załączniku masz opis samoadaptacji zaczerpnięty z książki „Ford Mondeo - Sam naprawiam”.
Instalację gazową niech Ci wyreguluje jakiś fachowiec. Lepiej wydać trochę pieniędzy i mieć to zrobione dobrze, niż mieć ciągle problemy. Ja też mam instalację II generacji i nie mam z nią żadnych problemów, więc Mondeo wcale nie musi mieć sekwencji.
Pozdrawiam.
Przepraszam, nie zauważyłem, że to jest Escort.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg Samoadaptacja.jpg (45.9 KB, 29 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez darmodziej ; 07-03-2012 o 15:26
darmodziej jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-03-2012, 21:54   #6
gustawson
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-02-2012
Skąd: Częstochowa
Model: Ford Focus
Silnik: 999
Rocznik: 2018
Postów: 15
Domyślnie Odp: Silnik krokowy LPG a obroty silnika.

Dzięki za zainteresowanie się moim problem i rozjaśnienie mi procesu samoadaptacji.
Zrobię to.

Dzisiaj zauważyłem, że po zagrzaniu się silnika i przejściu na gaz nie mógł wejść na wysokie obroty (dusił się). Przypadkiem częściowo zakryłem dolot powietrza znajdujący sie przy filtrze powietrza. Wysokie obroty powrocily jazda normalna.
Co może być przyczyna tego że po zakryciu częsciowo dolotu chodzi normalnie? Przepływomierz powietrza czy może sonda, a może zupełnie coś innego?
gustawson jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:01.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.