|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-01-2012, 07:39 | #81 |
ford::amateur
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 06-01-2012
Skąd: Kraków - Mogilany
Model: County - Transit
Silnik: 2,5 TD
Rocznik: 1998
Postów: 1
|
Odp: Rzadkie wersje Transita
Witam
Jestem nowy na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość jeśli popełnię jakąś gafę (dotyczy to także admina). Ostatnio zakupiłem taką oto wersję transita jak na zdjęciu poniżej. Mogłem jej się przyjrzeć dokładniej i odpowiedzieć koledze. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Z informacji jakie uzyskałem w firmie County, te auta były robione tylko na wyspach. W Anglii te autka nie nazywają się Transit tylko County i tak są zarejestrowane. U nas w urzędach nie istnieje taka nazwa i urzędasy mają problem co wpisać. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Napęd przedni jest realizowany przez dyfer skonstruowany specjalnie przez firmę County. Skrzynia jest typowa jak we wszystkich transitach, ale przerobiona. Transferbox jest na kołach zębatych. Dyfer przedni ja mam niestety bez szpery. Nie mogę się doprosić u producenta o specyfikację, czy szpera w przednich mostach w ogóle występowała, bo chętnie bym, taką założył. Tu mam pytanie do kolegów z forum, czy w osiołkach występowały mosty tylne ze szperą, jeśli tak to z jakie było przełożenie? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. U mnie dyfer przedni ma przełożenie 5, a tylni 4,63, nie jestem pewien czy w skrzyni (specjalnie przerobionej przez County), nie ma czasem mechanizmu różnicowego, tak żeby oś tylnia ciągnęła zawsze mocniej czy nie. Na razie nie mogę włączyć przedniego napędu, bo auto ma uszkodzony przedni dyfer – niestety poległ atak i talerz z przodu. Być może poprzedni właściciel nie mógł dokupić tylniego dyfra o przełożeniu 5 i wstawił typowy 4,63, załączył przód i zmielił. Dzwoniłem do producenta żeby zakupić te elementy, ale ponoć już nie mają na stokach. Niestety nie jest to typowy element transita, więc…. pozostaje dorobienie. Znalazłem kilka firm dorabiających elementy przekładni ale nie wiem czy są to firmy godne polecenia. Jeśli ktoś mógłby polecić warsztat będę wdzięczny. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Jeśli ktoś chciałby obejrzeć moje autko, ewentualnie podzielić się doświadczeniami to zapraszam w okolice Krakowa – niedaleko zakopianki. Aha mój jest cały czas na angielskich blachach bo jak wiecie we wrześniu 2011 Polska została podana przez Komisję Europejską do sądu i jak nasi się nie zgodzą na rejestrację aut z kierownicą po prawej stronie będą ogromne kary dla Polski… Pożyjemy zobaczymy. Ja mam czas a autko jest w świetnym stanie, więc mi się nie spieszy. |
09-01-2012, 07:57 | #82 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Rzadkie wersje Transita
U nas te modele to biała plama - nie ma nikt z forumowiczów...
Radzę ci zajrzeć na brytyjskie forum Transita [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] tam jest dział 4x4 gdzie kwitnie intensywne życie... Ale trzeba się zarejestrować, ten dział nie jest ogólnie dostępny. Ale jest to możliwe bez kłopotów. Jest tam też trochę przydatnych linków do katalogów części do 4x4 (w pdf-ie), np tu County 4x4 Manual Beam Axle do Mk3 : [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Jeżeli trochę znasz angielski, to sporo informacji można od Angoli uzyskać...
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 11-01-2012 o 08:38 |
25-02-2012, 19:12 | #83 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 21-09-2008
Skąd: Warszawa/Gliwice
Model: Były Transit i Focus, jest Lexus is200
Silnik: 2.0tddi, 1,6 benzyna, jest 2,0 benzyna :)
Rocznik: były 2004 i 2006, jest 2001 ;)
Postów: 861
|
Odp: Rzadkie wersje Transita
dziwadło ta klapa....
__________________
Patrz w lusterka, motocykle są wszędzie!!! Transit sprzedany,Focus również zmienił właściciela... Jest śliczny Lexus is200 i jego tylne, napędzane koła |
27-02-2012, 17:59 | #84 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Rzadkie wersje Transita
Na zbliżającym się salonie samochodowym w Genewie oprócz szerokiej gamy samochodów pojawi się nieco większy akcent w postaci nowego pasażerskiego Forda Tourneo Custom Concept.
W nowym Tourneo zastosowano zewnętrzny styl o nazwie Kinetic Design, który znany jest z wielu wcześniejszych pojazdów Forda. Efekt jaki osiągnięto opiera się na muskularnej sylwetce, dużym trapezoidalnym grillu oraz nowej linii okien. Uzyskano w ten sposób nowoczesny i jednocześnie gustowny wygląd, który z pewnością przypadnie do gustu wielu użytkownikom. Nowy charakter pojazdu dopełnia bardziej eleganckie wnętrze wykonane w barwnym połączeniu beżu i czerni. W środku znajdziemy trzy rzędy siedzeń, które mogą pomieścić do ośmiu pasażerów. Fotele są regulowane, a w razie potrzeby możemy usunąć tylny rząd powiększając przestrzeń ładunkową tego Forda. Siłę napędową nowego pojazdu stanowi podkręcony 2,2-litrowy silnik Diesla Duratorq TDCi o mocy 155 KM. Wersja produkcyjna, która stawi czoła takim pojazdom jak Volkswagen Caravelle pojawi się jeszcze w tym roku. Będzie oferowana z jednostkami napędowymi o mocy: 100 KM, 125 KM oraz 155 KM, a także z dwiema opcjami rozstawu osi oraz szerokim wyborem stylu nadwozia. Nowa linia będzie przeznaczona na rynek europejski i azjatycki. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Przypomnę - tak wyglądał zamaskowany pół roku wcześniej... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. =========================================== Mam mieszane uczucia... W tym wnętrzu za dużo się dzieje, można oczopląsu dostać. Z zewnątrz za agresywny. Ale kiedy pokazał się pierwszy Focus - też miałem takie uczucia, ale z czasem przestał być dziwolągiem, a teraz to normalka... Więc prawdopodobnie ten też w końcu zaakceptuję. Cała nadzieja w tym, że będzie świetnie jeździł - tak jak inne Transity i w ogóle Fordy. Nie wiadomo, czy będzie to sprzedawane jako Transit. Być może będzie funkcjonował pod marką Tourneo, a podstawowe Transity (MkGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. będą innymi, większymi, komercyjnymi pojazdami. Ten jest wielkości poprzednich Transitów, a zaletą dotychczasowych Transitów było to, że właśnie były nieco większe od T5. Prawdopodobnie przyszły Transit Mk8 musi gonić wielkością LT, Sprintera, Ducato i rodzinkę...
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 25-11-2013 o 08:56 |
27-02-2012, 22:22 | #85 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-07-2011
Skąd: Limassol/CYPR
Model: Ford Transit/CUSTOM
Silnik: 2.5D/2.2
Rocznik: 1995/2015
Postów: 432
|
Odp: Rzadkie wersje Transita
jakis taki HYUNDAYO podobny - zwlaszcza przod. no i malutki-waski w srodku taki...
|
27-02-2012, 22:28 | #86 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-07-2011
Skąd: Otwock
Model: był Transit Euroline sprzedany 14.07.2012
Silnik: 2,5D
Rocznik: 1993
Postów: 94
|
Odp: Rzadkie wersje Transita
nie dla mnie, mam krótkie ręce, nie dosięgnę do pokręteł nawiewów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
28-02-2012, 12:16 | #87 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Rzadkie wersje Transita
Cytat:
Pozostaną wspomnienia... [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 25-11-2013 o 09:01 |
|
01-03-2012, 11:48 | #88 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 06-06-2010
Skąd: Rybnik
Model: Ford Transit
Silnik: 2,5 TD 63kW
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
Odp: Rzadkie wersje Transita
witajcie, w ramach rzadkich wersji Transita, to takie cudo znalazłem (również może pasowac do wątku Wojtka o felgach):
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. foto ze strony: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] pozdrawiam |
12-03-2012, 15:45 | #89 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Rzadkie wersje Transita
Mrożącą krew w żyłach fanatyków silnych vanów wiadomość podała witryna FastFord:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. "Fordowski nowy Transit otrzyma silnik 365PS V6 Twin Turbo" Tak więc Amerykanie zamierzają wyposażyć Transita z tylnym napędem w 365-konny silnik benzynowy EcoBoost V6, o pojemności 3,5 litra z bezpośrednim wtryskiem. Dwie sprężarki Garrett GT15 kręcą się do 170.000 obrotów wytwarzając ciśnienie 12 psi (0,86 bara). Silnik osiąga moment 420lb/ft (570 Nm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ). Niestety - taki Transit ma być dostępny tylko w Stanach... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Do niedawna ten silnik montowany był w amerykańskim F-150 pick-up.
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 12-03-2012 o 16:10 |
04-04-2012, 08:25 | #90 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Rzadkie wersje Transita
Ford Tourneo Custom Concept – przestrzeń, styl i funkcjonalność
Ford Tourneo Custom Concept, który zadebiutował podczas salonu samochodowego Genewa 2012, to prezentacja nowej stylistyki pojazdów dostawczych oraz zapowiedź całkowicie nowej rodziny jednotonowych modeli Transit, przeznaczonych do przewozu ludzi i zastosowań komercyjnych. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ford Tourneo Custom Concept zapowiada kilka nowych, ekscytujących rozwiązań, dzięki którym pojazd ten mocno kojarzy się z samochodem osobowym. „Wystarczy spojrzeć na Forda Tourneo Custom Concept, żeby wiedzieć, że będzie on stanowił nową jakość w segmencie pojazdów dostawczych”, stwierdził Stephen Odell, prezes i dyrektor wykonawczy Ford of Europe. „Nadchodząca gama naszych nowych pojazdów daje nam możliwość zainteresowania nowych klientów świeżym kierunkiem rozwoju. W pełni wykorzystujemy tę okazję”. „Z radością przedstawiamy w Genewie ten ważny dla nas model koncepcyjny. Typowe dla samochodów osobowych właściwości Forda Tourneo Custom Concept z pewnością zostaną docenione przez szeroką rzeszę klientów biznesowych oraz takich, którzy wykorzystują pojazd w celach rekreacyjnych. Genewa wydaje się idealnym miejscem na pierwszą prezentację tego samochodu”. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nowatorskie w tym segmencie rozwiązania obejmują m.in. całkowicie nowy wygląd wnętrza, w tym skoncentrowaną na kierowcy deskę rozdzielczą czy luksusowe wykończenie kabiny, która atmosferą i wysokiej jakości materiałami nawiązuje do nowoczesnego, wielomiejscowego samochodu osobowego. Ford Tourneo Custom Concept prezentuje również kilka inteligentnych innowacji, w tym regulowane w wielu płaszczyznach i wyjmowane tylne fotele, aktywowany głosem system komunikacji SYNC z funkcją Emergency Assistance czy najnowsze technologie Forda ECOnetic, umożliwiające uzyskanie niskiej emisji CO2. Dynamiczna stylistyka ------------------------- Ford Tourneo Custom Concept w jasny sposób komunikuje kierunek nowej stylistyki, jaka obejmie pojazdy użytkowe Forda, które pojawią się na rynku w późniejszym okresie 2012 roku. Dzięki zaawansowanemu, opływowemu kształtowi, Tourneo Custom Concept ma tak samo dynamiczny charakter, jak samochody osobowe Forda wykorzystujące stylistykę Kinetic Design, sprawiającą wrażenie energii uchwyconej w ruchu. „Chcieliśmy stworzyć sylwetkę z prostymi, futurystycznymi liniami i rzeczywistym poczuciem możliwości tego pojazdu”, wyjaśniał Paul Campbell, główny konstruktor w Ford of Europe. „Dzięki bardziej sportowej sylwetce, śmiało pnącej się ku górze dolnej linii okien i dużym szybom, Ford Tourneo Custom Concept wnosi coś świeżego i ekscytującego do tej klasy pojazdów”. „Zastosowanie najnowszych zasad stylistyki Kinetic Design spowodowało powstanie całkowicie nowego stylu i jakości”, dodaje. Ford Tourneo Custom Concept jest wzbogacony o kilka stylistycznych detali, takich jak chromowana obwódka osłony chłodnicy, diodowe reflektory czy 18-calowe felgi aluminiowe, nadające pojazdowi dynamiki. Luksusowe wnętrze jak w samochodzie osobowym ------------------------------------------------- Ford Tourneo Custom Concept ma całkowicie nowy wygląd wnętrza i wyznacza w tym segmencie rynku nowy poziom stylu i jakości, przypominający samochód osobowy. „Chcieliśmy zapewnić kierowcy i pasażerom podróżującym z tyłu wnętrze o takim samym standardzie wyglądu i jakości, jakiego doświadczyliby w nowoczesnym, wielomiejscowym luksusowym samochodzie osobowym, przy znacznie większej przestrzeni dla pasażerów i na bagaż”, wyjaśnia Campbell. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. „Od nowoczesnej, skoncentrowanej na kierowcy deski rozdzielczej, po luksusowe wykończenie skórą tylnej części kabiny – Ford Tourneo Custom Concept pokazuje, że wnętrze pojazdu w tej klasie może być zarówno funkcjonalne, jak i atrakcyjne”. Stylowy, wielopłaszczyznowy panel instrumentów otacza kierowcę i wykorzystuje rozwiązania blisko związane z tymi, jakie obecne są w samochodach osobowych Forda. Podobnie jak na zewnątrz, wewnątrz pojazdu dostrzec można elementy stylistyki Kinetic Design, np. dynamiczną, przypominającą kształtem skrzydło, linię górnej części panelu instrumentów. Pasażerów podróżujących z tyłu otacza przestrzeń i luksus dzięki wykończeniom optycznie połączoną z motywami obecnymi z przodu. Same tylne fotele to całkowicie nowa konstrukcja – można je w prosty sposób ustawiać w wielu konfiguracjach lub nawet wyjąć. Umożliwia to proste dostosowanie wnętrza do potrzeb biznesowych lub rekreacyjnych. Poczucie luksusu i przestrzeni pogłębia ekskluzywne, dwukolorowe wykończenie foteli z ręcznie szytej skóry z atrakcyjnymi wstawkami materiałowymi. Inteligentne nowe funkcje ---------------------------- Ford Tourneo Custom Concept ma za zadanie podkreślić, że klienci korzystający z samochodów użytkowych mogą oczekiwać takiego samego poziomu technologii, jaki oferowany jest w samochodach osobowych Forda. Inteligentne, innowacyjne funkcje obejmują: Technologie ECOnetic– zaawansowane technologie Forda zmierzające do obniżenia emisji CO2, w tym system Auto-Start-Stop i system inteligentnego ładowania akumulatora; Aktywowany głosem system komunikacjiSYNC – umożliwia on podłączenie telefonu komórkowego i odtwarzacza muzyki oraz sterowanie komendami głosowymi; Funkcja Emergency Assistance – nowa funkcja systemu SYNC, której celem jest automatyczna pomoc podróżnym w powiadomieniu odpowiednich służb ratunkowych w razie wypadku i przekazanie danych o lokalizacji pojazdu; Zaawansowany system zabezpieczeń – w tym poduszki powietrzne kierowcy, pasażera i boczne oraz kurtyny powietrzne; Kamera cofania – zintegrowana ze wstecznym lusterkiem; System ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i zmęczeniu kierowcy – najnowszy system wspomagania kierowcy alarmuje kierowcę po tym, jak system wykryje przypadkową zmianę pasa ruchu oraz gdy kierowca zacznie odczuwać zmęczenie jazdą. Bogatej liście wyposażenia towarzyszy znakomity silnik, zapewniający doskonałe osiągi i ekonomiczność. Model koncepcyjny napędzany jest udoskonaloną wersją wysokoprężnej jednostki 2.2 Duratorq TDCi o mocy 155 KM. Ford Tourneo Custom Concept powstał na globalnie stosowanej płycie podłogowej Forda, której celem było zapewnienie dynamiki przypominającej samochód osobowy, w tym zwinności i jakości jazdy, wyższego komfortu i obniżonego poziomu hałasu. „Klienci tego segmentu rynku mają znacznie wyższe wymagania odnośnie poziomu technologii, osiągów czy prowadzenia”, mówi Barry Gale, główny inżynier Ford of Europe. „Model koncepcyjny potwierdza, że wymagania takie potraktowaliśmy bardzo poważnie i że nasi klienci mogą oczekiwać satysfakcjonujących wrażeń, przypominających jazdę samochodem osobowym”. Nowa generacja pojazdów użytkowych Forda ---------------------------------------------- Debiut Forda Tourneo Custom Concept ma dodatkowy aspekt – jest zapowiedzą całkowicie nowej generacji pojazdów użytkowych Forda. Pełna gama modeli zostanie zaprezentowana w późniejszym okresie 2012 roku. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Rozpoczynający serię zmian Ford Tourneo Custom Concept podkreśla początek nowej rodziny jednotonowych pojazdów dostawczych do przewozu ludzi i bagażu, która pojawi się w Europie i na innych rynkach, choć nie będzie dostępna w Ameryce Północnej. „Bliskie nadejście całkowicie nowego pojazdu dostawczego to dla nas szczególny moment”, mówi Gale. „O nowym modelu można bardzo dużo opowiadać i z niecierpliwością czekamy na chwilę, kiedy będziemy mogli ujawnić dalsze szczegóły”. Nowa gama pojazdów napędzana będzie zaawansowanymi wersjami nowej jednostki wysokoprężnej 2.2 DuratorqTDCi, która zadebiutowała w 2011 toku. Dzięki standardowo oferowanemu systemowi Auto-Stop-Start Ford zamierza osiągnąć najniższe w tej klasie pojazdów zużycie paliwa. Dostępne będą trzy wersje mocy: 100 KM, 125 KM i 155 KM. Wszystkie wersje współpracują z ręczną, sześciostopniową skrzynią biegów i napędzają przednią oś pojazdu. Auto ma być produkowane w dwóch opcjach rozstawu osi: 4,97 m i 5,34 m oraz szerokim wyborem stylu nadwozia. Gama modeli obejmuje szeroki wybór wersji nadwozia i dwa rozstawy osi (krótki i długi), co umożliwia dobranie odpowiedniej wersji przez użytkownika. Ford zaprezentuje większe modele Forda Transit o wyższej ładowności, także w wersji z napędem na tylną oś, w późniejszym okresie 2012 roku. Będą one sprzedawane na całym świecie, w tym w Ameryce Północnej. „2012 to wyjątkowo ważny rok dla Forda, ponieważ na rynek wchodzi całkowicie nowa gama pojazdów użytkowych”, stwierdził Odell. „Nasze przodujące na rynku pojazdy użytkowe cieszą się doskonałą reputacją ze względu na ich wartość i trwałość, a nowa gama ma za zadanie poziom ten podnieść jeszcze wyżej”. =========================================== Materiał z FordFlota Biuletyn
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 04-04-2012 o 10:56 |
|
Tagi |
transit , tuning , tuning optyczny |
|
|