|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-02-2012, 08:34 | #31 |
ford::beginner
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 03-02-2010
Skąd: Ciechocinek
Model: krótki i niski
Silnik: 2,5D
Rocznik: 1997
Postów: 16
|
Odp: "Gumowaty" układ kierowniczy... poremontowe zagwostki
Witam, być może kolega ma rację że transit tak ma ale muszę napisać ponownie na luźnym pasku alternatora a co za tym idzie pompy wacu to dopiero są problemy przy szybkim kierowaniu - ale ot mało już ważne jest poprawa z czego się cieszę.
Nie mogłem odszukać takiego tematu lub zbliżonego, chyba że jest to proszę Admina o przeniesienie tego tekstu we właściwe miejsce. Czy ktoś z kolegów zajmował się podniesieniem przedniego zawieszenia w transitku , otóż o co chodzi była odbudowa podłogi i regeneracja resorów u kowala po złożeniu wszystkiego głupio wygląda i bym chciał podnieść jakieś 5cm przednie zawieszenie czy w ogóle jest to możliwe ?? lub jak to zrobić - oczywiście żeby było bezpiecznie. Pozdrawiam serdecznie. |
13-02-2012, 12:18 | #32 | |
ford::average
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Wrocław / Kowary
Model: Transit / Escort Express
Silnik: 2,5 D / 1,8 TD
Rocznik: 1989 / 1996
Postów: 71
|
Odp: "Gumowaty" układ kierowniczy... poremontowe zagwostki
Cytat:
|
|
13-02-2012, 16:10 | #33 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: "Gumowaty" układ kierowniczy... poremontowe zagwostki
Cytat:
Jeżeli za wysoki jest tył, to lepiej będzie wyprostować nieco resory, niż zajmować się przodem. Jeżeli siadły sprężyny, to można je wymienić na dobre, od takiej samej wersji, ewentualnie na mocniejsze (ale w tedy będzie twardo). To można od biedy zrobić nawet na ulicy z podnośnikiem fabrycznym... Jeżeli chcesz podnieść przód o 5 cm od normalnego ustawienia, to jest to bardzo duża wartość. To dopiero będzie wyglądało dziwnie i pozmienia się ustawienie kątów kół...
__________________
Zgredzik |
|
13-02-2012, 20:08 | #34 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
Odp: "Gumowaty" układ kierowniczy... poremontowe zagwostki
Cytat:
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D |
|
13-02-2012, 22:18 | #35 |
ford::beginner
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 03-02-2010
Skąd: Ciechocinek
Model: krótki i niski
Silnik: 2,5D
Rocznik: 1997
Postów: 16
|
Odp: "Gumowaty" układ kierowniczy... poremontowe zagwostki
Witam, może coś poknociłem z tą pompą wacu lub nie do końca zrozumiałem co mechanik do mnie mówił, lecz po jego ingerencji sytuacja z układem kierowniczym się poprawiła na dobrą, ąż tak na mechanice się nie znam. A jeśli chodzi o przednie zawieszenie to jest tak podczas remontu tyłu auta resory trafiły do kowala po powrocie z kuźni są jakby mocniejsze i bardziej wygięte co mi pasuje gdyż służy mi on jako auto servisowe i jest dość mocno obładowane na granicy DMC , po ponownej zabudowie mam pomiędzy krawędzią nadkola a oponą 14calową typu C 12cm luzu, przez co trochę głupio wygląda bo nos auta jakby leżał na drodze. Odstęp przy przednim zawieszeniu jest tylko 5,5cm zdaję sobie też sprawę że mając na liczniku 290kkm to już się trochę ugniotło, lecz jako auto servisowe czasami muszę wjechać w dziwne miejsca i oprócz tylko wymiany sprężyn chciałbym troszkę je podnieść dla większego prześwitu pod belką pod silnikiem. Tu na forum jesteście znawcami w temacie transita więc może któryś z kolegów miał podobną przypadłość i potrzebę. W osobówkach przeczytałem o jakiś gumach wkładane w zwoje sprężyn, lecz tu to nie zda egzaminu za ciężkie auto. a jakie sprężyny ( w jakim sklepie się zaopatrujecie) koledzy by doradzili by wzmocnić i podnieś nos mojego transita??.
Serdecznie pozdrawiam. |
14-02-2012, 07:58 | #36 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: "Gumowaty" układ kierowniczy... poremontowe zagwostki
Potrzebowałbyś sprężyny od cięższych wersji, np. z oznaczeniem różowo-niebieskim lub różowo-czerwonym (jak wynika z wykazu, takie montowane są nawet do wersji FT150).
Trzeba wyszukać takie na szrotach specjalizujących się w Transitach, jest kilka dużych w kraju (np [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]). Ale nie mogą być niższe niż twoje, powinny być wyższe o ok 1,5-2 cm. Dobry kowal potrafi rozciągnąć nieco sprężynę na gorąco i powtórnie zahartować. Front spring colour codes for MK5 (up to '97 ) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 14-02-2012 o 08:06 |
|
|
|