|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-02-2012, 19:01 | #21 |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 15-05-2011
Skąd: Płońsk
Model: FORD MONDEO MK3
Silnik: 2,0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 115
|
Odp: czy to swiece
Świece dotarły Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale pogoda nie rozpieszcza wiec pewnie będę zmuszony zlecić to mechanikowi ciekawe ile za to weźmie bo zawsze pare złoty w kieszeni
|
02-02-2012, 19:21 | #22 |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
Odp: czy to swiece
100 zł to przyzwoita cena za wymianę
|
02-02-2012, 20:28 | #23 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 31-08-2009
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 2
|
Odp: czy to swiece
Cytat:
|
|
03-02-2012, 07:30 | #24 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 29-11-2005
Skąd: Dublin
Model: MKII Ghia / MKIII ZETEC
Silnik: 2.5 V6 / 1.8
Rocznik: 1997 / 2002
Postów: 6,370
|
Odp: czy to swiece
Cytat:
__________________
Pomoc tylko na forum ! Nie pros o pomoc przez PW ! |
|
03-02-2012, 07:33 | #25 |
ford::amateur
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 16-04-2010
Skąd: Gliwice
Model: Mondeo MKIII
Silnik: 2.0 16V Duratorq TDDi (115KM)
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
Odp: czy to swiece
No to łącze się w bólu... Mam to samo, czyli wymiana aku i świec... Jak miłoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
life is the best |
03-02-2012, 08:52 | #26 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 01-12-2009
Skąd: Lublin
Model: MK3 kombi
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2003 FL
Postów: 281
|
Odp: czy to swiece
1olek - po tym iskrzeniu mozna poznac czy świeca w ogóle jeszcze zyje. Najszybciej sprawdzic mozna świeczki cegami dieca z pomiarem prądu stałego. Zakłada się je na przewód zasilający listwę którymi spięte sa świece i daje zapłon. Po kilkunastu sekundach prąd ustabilizuje się na około 44A - wtedy mamy jasnosc że wszystkie są ok. Jeśli pokaże np 33A - jedna spalona, 22A - dwie, 11A - trzy. 0A - wszystkie spalone albo spalony bezpiecznik, przekaźnik itp. Po tym pomiarze można brać się za zdejmowanie kolektora i odkręcanie listwy. Jak się już to zrobi to omomierzem można sprawdzić rezystancje poszczególnych swieczek i tym samym zlokalizować która z nich jest spalona (zdrowa swieca powinna mieć z tego co pamiętam cos koło 1,2 oma).
chociaz jesli spalona jest jedna, lub dwie - to warto moim zdaniem pokusić się o wymiane kompletu. po co rozbierać to drugi raz. Świece nie sa drogie (oryginały beru 38 zł za sztukę), roboty na poł godziny (jak sobie ktos sam zrobi) lub z 50-100 zł w warsztacie i spokój. A pochwalę swojego bolida - dzisiaj z rana -23 stopnie. 15 sekund grzania i strzał :-). I spokojnie, bezproblemowo do roboty :-). |
03-02-2012, 19:13 | #27 |
ford::specialist
Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-04-2011
Skąd: Trójmiasto
Model: Ford MK III Kombi
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2001
Postów: 527
|
Odp: czy to swiece
|