|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-01-2012, 11:40 | #21 |
Postów: n/a
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Maksymalne obroty, jak napisane to tyle ile silnik wytrzyma,nie ma w tym typie niestety obrotomierza, ale pisałem że silnik mało z ramy nie wyskoczy,pisałem że na zatkanym całkowicie dolocie powietrza nic się nie zmienia z obrotami, tylko silnik jakby ciągnął pod górę.
|
26-01-2012, 13:35 | #22 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Bierze lewe powietrze.. i to dużą dziurą.
Musisz poszukać... |
26-01-2012, 16:27 | #23 | |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: Słupsk
Model: Ford Focus
Silnik: 1398
Rocznik: 2001
Postów: 26
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Cytat:
|
|
26-01-2012, 21:00 | #24 |
Postów: n/a
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Właśnie teraz, wróciłem od kolegi syna który ma warsztat samochodowy, przyniósł komputer do domu, i sprawdził, wszystkie czujniki są ok, komputer pokazał że silnik ma wysokie obroty 3500, ale nie pokazał żadnej przyczyny, ani jak naprawić, więc przyjechałem do domu i problem istnieje nadal.
|
26-01-2012, 22:52 | #25 | |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Cytat:
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
|
27-01-2012, 06:02 | #26 | ||
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: Słupsk
Model: Ford Focus
Silnik: 1398
Rocznik: 2001
Postów: 26
|
Cytat:
Cytat:
Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 27-01-2012 o 12:14 |
||
27-01-2012, 07:33 | #27 | |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Cytat:
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
|
27-01-2012, 09:09 | #28 |
Postów: n/a
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Witam Wszystkich, no i już po problemie, właśnie przed chwilą usunąłem usterkę która powodowała tak wysokie obroty. Dziękuje tym, którzy stawiali na fałszywe powietrze, jak i reszcie która swoimi radami pomagała mi rozwiązać problem.
Jak zwykle bywa, była to drobnostka. Szczególnie pragnę podziękować VoytaSsowi, najbardziej On mie dopingował. Przyczyną był brak plastikowego zaworka między pokrywą zaworów silnika a wężem gumowym łączącym pokrywę z kolektorem dolotowym. Ja ten zaworek znalazłem w bagażniku zakupionego samochodu i nie wiedziałem do czego służy, ponieważ samochód kupiłem z silnikiem w proszku, w bagażniku. Na tym kończę temat, jeszcze raz dziękuję. |
27-01-2012, 09:13 | #29 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Nie ma za co.
Spokojnego i jak najdłuższego użytkowania życzę. |