Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 22-01-2012, 18:27   #1
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

Nadal walczę z wysokimi obrotami, od 3 tygodni nie używam
auta do jazdy,co było do zrobienia z rurkami podciśnienia zrobiłem, krokowy zawór 3 razy czyściłem, niestety nic nie pomogło.
Dostałem podpowiedzi, ale to za mało, proszę o jeszcze,
jest to silnik 2 litrowy 8 zaworowy, wersja amerykańska, benzyna, skrzynia automatyczna, ma tylko maksymalne obroty po odpaleniu, pali
na dotyk, na benzynie i gazie jednakowo.
Nie dotykam się do elektroniki,nawet nie mogę znależć gniazda do
podłączenia komputera aby sprawdzić w warsztacie,
proszę dobrych ludzi o poradę.

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-01-2012, 19:12   #2
VoyTasS
ford::specialist
 
Avatar VoyTasS
 
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

Spróbuj może samoadaptacji komputera?
VoyTasS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-01-2012, 21:29   #3
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

Dzięki, ale już ze 3 razy próbowałem tej adaptacji,
nic to nie dało, nadal wariackie obroty.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-01-2012, 06:24   #4
VoyTasS
ford::specialist
 
Avatar VoyTasS
 
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

Gniazdo do kompa powinno być przy bezpiecznikach w kabinie po stronie kierowcy.
Pod kierownicą.
VoyTasS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-01-2012, 09:37   #5
neo2223
ford::beginner
 
Avatar neo2223
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: Słupsk
Model: Ford Focus
Silnik: 1398
Rocznik: 2001
Postów: 26
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

jak bedzies zpodpięty pod komputer sprawdz czy czujnik temperatury cieczy chłodzacej nie zwarjował zwróc szczególna uwage na niego
moze byc tak ze jest uszkodzony i pokazuje cały czas zimny silnik
neo2223 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-01-2012, 16:53   #6
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie

Witaj neo2223,czujnik jest dobry,pokazuje prawidłową temp silnika na wskażniku, włącza się również wentylator, dzisiaj zaobserwowałem taki objaw
,, jak poruszałem kablami przy wtryskach benzyny to jakby chciał chodzić na wolniejszych obrotach, jak puściłem znowu maksymalne obroty.
Rano jak odpaliłem to chwilę chodzi nawet na za wolnych obrotach, chwila i wraca do wariackich obrotów,Już nie mam siły dalej walczyć.

Do VoyTasSa, nie ma gniazda tam gdzie pisałeś, koło lewego słupka jest jakaś czarna puszka, w środku dużo kabli,na pudełku napisane Ford 98ag14n003 bc,
niżej pbt jeszcze niżej amp niżej 967146

Ostatnio edytowane przez Marek ; 27-01-2012 o 04:41 Powód: pkt.21
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-01-2012, 18:09   #7
VoyTasS
ford::specialist
 
Avatar VoyTasS
 
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

http://imageshack.us/photo/my-images/19/zdjcie038g.jpg/

Tuż obok bezpieczników... tam gdzie półeczka pod kierownicą.
Jak zdejmiesz kawałek plastiku to zobaczysz
VoyTasS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-01-2012, 18:48   #8
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie

Do WoyTassa, zaraz pójdę poszukać.

Byłem sprawdzić,bezpieczniki są identyczne jak na tym obrazie
z linku, są na identycznym wsporniku, ale obok jest pusta przestrzeń i nie ma złącza, może ktoś z kolegów na forum ma amerykańską wersję jak moja,
i wie gdzie znajduje się to zakichane złącze, to proszę napisać, z góry dziękuję.

Ostatnio edytowane przez Agnesqa ; 23-01-2012 o 23:07 Powód: pkt 21 regulaminu
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-01-2012, 22:22   #9
Rafał A.(antek)
FORD|AUTHORIZED
 
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

jakie ma obroty, znaczy ile
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C
Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu
Rafał A.(antek) jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-01-2012, 04:46   #10
Pietro71
ford::average
 
Avatar Pietro71
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 14-12-2008
Skąd: Szczecin
Model: Ford mondeo MK4
Silnik: 1.8 TDCI 125 km
Rocznik: 2008
Postów: 196
Domyślnie Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika

Ja mialem kiedys podobną sytuacje ze swoim focusem czyli z obrotami ,wariowały na wolnych obrotach, nie pomogło zadne czyszczenie przepustnicy ani czyszczenie silniczka krokowego. Podjechałem do BEMO MOTORS w Szczeinie i kupiłem sobie nowy regulator biegu jałwego[silniczek krokowy] odkreciłem dwie srubki ,wyciągnołem wytczke a zalozyłem nowy i problem znikł .
Pietro71 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:13.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.