|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-01-2012, 18:27 | #1 |
Postów: n/a
|
nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Nadal walczę z wysokimi obrotami, od 3 tygodni nie używam
auta do jazdy,co było do zrobienia z rurkami podciśnienia zrobiłem, krokowy zawór 3 razy czyściłem, niestety nic nie pomogło. Dostałem podpowiedzi, ale to za mało, proszę o jeszcze, jest to silnik 2 litrowy 8 zaworowy, wersja amerykańska, benzyna, skrzynia automatyczna, ma tylko maksymalne obroty po odpaleniu, pali na dotyk, na benzynie i gazie jednakowo. Nie dotykam się do elektroniki,nawet nie mogę znależć gniazda do podłączenia komputera aby sprawdzić w warsztacie, proszę dobrych ludzi o poradę. |
22-01-2012, 19:12 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Spróbuj może samoadaptacji komputera?
|
22-01-2012, 21:29 | #3 |
Postów: n/a
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Dzięki, ale już ze 3 razy próbowałem tej adaptacji,
nic to nie dało, nadal wariackie obroty. |
23-01-2012, 06:24 | #4 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Gniazdo do kompa powinno być przy bezpiecznikach w kabinie po stronie kierowcy.
Pod kierownicą. |
23-01-2012, 09:37 | #5 |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: Słupsk
Model: Ford Focus
Silnik: 1398
Rocznik: 2001
Postów: 26
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
jak bedzies zpodpięty pod komputer sprawdz czy czujnik temperatury cieczy chłodzacej nie zwarjował zwróc szczególna uwage na niego
moze byc tak ze jest uszkodzony i pokazuje cały czas zimny silnik |
23-01-2012, 16:53 | #6 |
Postów: n/a
|
Witaj neo2223,czujnik jest dobry,pokazuje prawidłową temp silnika na wskażniku, włącza się również wentylator, dzisiaj zaobserwowałem taki objaw
,, jak poruszałem kablami przy wtryskach benzyny to jakby chciał chodzić na wolniejszych obrotach, jak puściłem znowu maksymalne obroty. Rano jak odpaliłem to chwilę chodzi nawet na za wolnych obrotach, chwila i wraca do wariackich obrotów,Już nie mam siły dalej walczyć. Do VoyTasSa, nie ma gniazda tam gdzie pisałeś, koło lewego słupka jest jakaś czarna puszka, w środku dużo kabli,na pudełku napisane Ford 98ag14n003 bc, niżej pbt jeszcze niżej amp niżej 967146 Ostatnio edytowane przez Marek ; 27-01-2012 o 04:41 Powód: pkt.21 |
23-01-2012, 18:09 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
http://imageshack.us/photo/my-images/19/zdjcie038g.jpg/
Tuż obok bezpieczników... tam gdzie półeczka pod kierownicą. Jak zdejmiesz kawałek plastiku to zobaczysz |
23-01-2012, 18:48 | #8 |
Postów: n/a
|
Do WoyTassa, zaraz pójdę poszukać.
Byłem sprawdzić,bezpieczniki są identyczne jak na tym obrazie z linku, są na identycznym wsporniku, ale obok jest pusta przestrzeń i nie ma złącza, może ktoś z kolegów na forum ma amerykańską wersję jak moja, i wie gdzie znajduje się to zakichane złącze, to proszę napisać, z góry dziękuję. Ostatnio edytowane przez Agnesqa ; 23-01-2012 o 23:07 Powód: pkt 21 regulaminu |
23-01-2012, 22:22 | #9 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
jakie ma obroty, znaczy ile
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
24-01-2012, 04:46 | #10 |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 14-12-2008
Skąd: Szczecin
Model: Ford mondeo MK4
Silnik: 1.8 TDCI 125 km
Rocznik: 2008
Postów: 196
|
Odp: nadal walczę z wysokimi obrotami silnika
Ja mialem kiedys podobną sytuacje ze swoim focusem czyli z obrotami ,wariowały na wolnych obrotach, nie pomogło zadne czyszczenie przepustnicy ani czyszczenie silniczka krokowego. Podjechałem do BEMO MOTORS w Szczeinie i kupiłem sobie nowy regulator biegu jałwego[silniczek krokowy] odkreciłem dwie srubki ,wyciągnołem wytczke a zalozyłem nowy i problem znikł .
|