|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-11-2011, 10:51 | #1 |
ford::beginner
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 18-11-2011
Skąd: okolice Bielska-Białej
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 10
|
Błąd P1300 ciśnienie doładowania jak to naprawić ?
Witam jestem tu nowy skorzystałem wyszukiwarki i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie .
SILNIK 2.0 TDDI podłączyłem autko do kompa wyskoczył błąd P1300 ciśnienia doładowania - błąd kalibracji proszę mi powiedzieć o co chodzi i jak to 'leczyć" ? dodam tylko że autko mam od 3 dni i mam wrażenie że na 2 biegu pomiędzy 2 a 3 tys. obrotów przy dodawaniu gazu przerywa na sekundę czy może to mieć związek z tym błędem ? Ostatnio edytowane przez moicz ; 18-11-2011 o 10:58 |
25-11-2011, 05:33 | #2 |
ford::beginner
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 18-11-2011
Skąd: okolice Bielska-Białej
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 10
|
Odp: Błąd P1300 ciśnienie doładowania jak to naprawić ?
nikt nie wie o co chodzi ?
|
30-11-2011, 18:10 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-03-2009
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2001
Postów: 95
|
Odp: Błąd P1300 ciśnienie doładowania jak to naprawić ?
A zdarza Ci się falowanie obrotów na zimnym silniku?
|
30-11-2011, 18:41 | #4 |
ford::beginner
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 18-11-2011
Skąd: okolice Bielska-Białej
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 10
|
Re: Błąd P1300 ciśnienie doładowania jak to naprawić ?
tylko po uruchomieniu silnika rano jak jest zimny ale to zaledwie jedna "fala"
wyjdzie na jakieś 1100 i spada na 900 i koniec nic więcej |
30-11-2011, 19:19 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-03-2009
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2001
Postów: 95
|
Odp: Błąd P1300 ciśnienie doładowania jak to naprawić ?
Odłącz wężyk podciśnienia od EGR, zatkaj ten wężyk, żeby podciśnienie nie uciekało (inaczej rzecz biorąc odłączysz EGR). Sprawdź, czy błąd dalej występuje i czy rano jest ta "fala".
|