|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-11-2011, 13:01 | #1 |
ford::average
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 12-01-2011
Skąd: Białystok
Model: Scorpio Mk1/Mk3
Silnik: 2.9l 12v6 145kM + Blos/2.9l 24v6 206kM
Rocznik: '87 '96
Postów: 58
|
Za mały parownik na ilość koni?
Witam, posiadam parownik firmy Landi Renzo model SE81
Tutaj opis: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] W opisie piszę że jest on przystosowany do max 136kM, mój scorpio ma 145kM, pytanie brzmi czy mam wymieniać parownik bo jest o 9kM słabszy? Czy taka mała różnica nie zrobi mu problemu? Chcę wstawić pod niego blosa i stąd takie pytanie. Pozdrawiam Kamil_20
__________________
Moje Scorpiony. http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=141079 http://forum.fordclubpolska.org/show...03#post1977903 |
04-11-2011, 18:55 | #2 |
Postów: n/a
|
Odp: Za mały parownik na ilość koni?
parownik powinien być większy niż moc silnika z zapasem, czyli dla Twojego silnika cos takiego http://nagaz24.pl/reduktor-brc-eco-s...1438,p,pl.html
Ale skoro chcesz dac BLOS'a, to żaden z nich. Musi być podciśnieniowy , cos takiego http://nagaz24.pl/podcisnieniowe,c,575,p,pl.html, ale zapytaj Struny, On Ci doradzi, bo BLOS'a ma w małym palcu Ostatnio edytowane przez Slawko ; 04-11-2011 o 18:58 |
18-11-2011, 09:02 | #3 |
ford::average
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 12-01-2011
Skąd: Białystok
Model: Scorpio Mk1/Mk3
Silnik: 2.9l 12v6 145kM + Blos/2.9l 24v6 206kM
Rocznik: '87 '96
Postów: 58
|
Odp: Za mały parownik na ilość koni?
Odświeżam temat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak na razie wszystko działa bez problemowo, parownik boczna śruba wykręcona tyle ile się dało, silnik odżył, nie poznaje go, szybko wkręca się na obroty na postoju jak i podczas jazdy, nie dusi się oraz nie brak mu mocy. Regulacja oczywiście wstępna z instrukcji przygotowanej przez Użytkowników: Struna oraz Maup. Duża śruba od 0 do 2.5 obrotu, oraz małą od 0 do 1.5 obrotu. Tu kilka zdjęć po zabiegu: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moje Scorpiony. http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=141079 http://forum.fordclubpolska.org/show...03#post1977903 |
27-11-2011, 22:35 | #4 |
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Odp: Za mały parownik na ilość koni?
Instrukcja ta została przygotowana aby jakkolwiek wyregulować blosa do czasu regulacji właściwej ( co też jest w niej napisane Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ). Pamiętasz, że to tylko zgrubne ustawienia? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Masz duże auto, sporo miejsca.. Może znajdziesz miejsce na wskaźnik AFR na stałe? Moim zdaniem najlepsza opcja.
|