|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-10-2011, 22:06 | #751 | |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Diagnostyka VAG
Cytat:
Tylko dużo roboty kosztuje to rozbieranie i później składanie. |
|
09-10-2011, 00:00 | #752 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 05-10-2008
Skąd: Zdolny Śląsk
Model: SHARAN MKII Cruise
Silnik: BVK
Rocznik: 2006
Postów: 457
|
Odp: Diagnostyka VAG
Cytat:
|
|
09-10-2011, 11:54 | #753 |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Diagnostyka VAG
Schowek srodkowy jest mocowany jeszcze na metalowe zapinki, są na górze tam gdzie srubki, koło zawiasek, trzeba sie wpatrzyc, są tam otworki do włożenia srubokrecika do ich odblokowania.
Masz wiadomośc na PW. |
09-10-2011, 16:18 | #754 |
ford::amateur
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 05-09-2011
Skąd: Wrocław-PL/ Larvik-NO
Model: Sharan AUY
Silnik: 1,9 tdi
Rocznik: 2005
Postów: 7
|
Odp: Diagnostyka VAG
Proszę o analizę logów
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez andrzej_7777 ; 09-10-2011 o 18:11 |
10-10-2011, 20:54 | #755 | |
ford::average
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 19-11-2010
Skąd: Mazowieckie - Otwock
Model: VAG Group
Silnik: TDI
Rocznik: 2002
Postów: 127
|
Odp: Diagnostyka VAG
Cytat:
__________________
Regulamin §23 |
|
11-10-2011, 15:13 | #756 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 05-10-2008
Skąd: Zdolny Śląsk
Model: SHARAN MKII Cruise
Silnik: BVK
Rocznik: 2006
Postów: 457
|
Odp: Diagnostyka VAG
Czy można w naszych autkach zrobic tzw. długie kodowanie? Bo chciałbym w 09 uruchomić coming home. I czy da rade vagiem.
|
19-10-2011, 19:43 | #757 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 04-01-2011
Skąd: Ede Holandia-Wrocław
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 Tdi AUY 170KM/374NM
Rocznik: 2002
Postów: 210
|
Odp: Diagnostyka VAG
Prosze o analize logow narazie statyczne jutro wkleje dynamiczne
Najbardziej chodzi mi o turbo i zaplon. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 007 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 004,004 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 003,003 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 000,000 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 001 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 011,011 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 013 Ostatnio edytowane przez Duke258 ; 19-10-2011 o 20:08 |
26-10-2011, 13:13 | #758 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-06-2007
Skąd: Olsztyn
Model: Galaxy GHIA
Silnik: ASZ
Rocznik: 2005
Postów: 40
|
Diagnostyka VAG
Witam.
A czy ktoś może spróbował uruchomić podświetlenie zegarów po przekręceniu zapłonu tak jak można to zrobić w Passacie np. podświetlone same wskazówki, albo sama tarcza? pozdrawiam |
28-10-2011, 14:50 | #759 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Zagłębie używanych złomów / Gniezno
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2009
Postów: 870
|
Odp: Diagnostyka VAG
Koledzy, kupiłem taki shit: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] oczywiście żaden vag-com nie działa na moim win7 64bit ale temu się nie dziwię. W komplecie z kablem dostałem cd ze sterownikami, które są do winXP i innych 32bit systemów. Po podłączeniu kabelka mój win7 sam znalazł jakieś tam sterowniki i je zainstalował. Ściągnąłem VCDS Lite 1.1, wybrałem odpowiedni port, zrobiłem TEST, wyskoczyło okienko, że port ok i że znaleziono interfejs. Czyli niby wszystko ok. Następnie chciałem się połączyć z airbagiem i lipa, nie idzie, potem próba z innymi steownikami i z niczym nie można się połączyć, ani z abs, ani c.z itd. Na Polski VAG 2.5 i 4.9 to samo, niby port com ok ale nie mogę się z niczym połączyć. W czym leży problem? Galaxy 2.0 benzin mk1
|
28-10-2011, 17:28 | #760 | |
Junior Moderator
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 20-03-2008
Skąd: Trójmiasto
Model: Galaxy mk2
Silnik: 2.3+LpgTech516
Rocznik: 2000
Postów: 783
|
Odp: Diagnostyka VAG
Cytat:
wzorowałem sięna tym [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
[Zasady panujące na forum] [Jak zmienić tytuł wątku] [Regulamin] [Zasady umieszczania ogłoszeń] Ford Galaxy MK2 2.3 [Galaxy - popularne tematy] |
|
Tagi |
diagnostyka , elektryka , interfejs diagnostyczny , kod |
|
|