Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-07-2011, 13:04   #11
zuko123456
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 05-09-2010
Skąd: Koszalin
Model: Mondeo Mk 3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 9
Domyślnie Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.

Masakra
Masakra
Wczoraj wsiadam do samochodu z rodzina i ruszam do domu po czym po 30 km zawracam. Samochodem nie da sie jechac! Zero przyspieszenia do 2200 obr/min dodatkowo straszne szarpanie pomiedzy 17000 - 2200 obr/min. Turbo pracuje bo syczy jak glupie. Czyzby przez nieszczelny dolot silnik podawal zwiekszona dawke paliwa,co spowodowalo wieksze kopcenie, co z kolei spowodowalo wiekszy nagar w ukladzie egr, co doprowadzilo do zawieszenia sie zaworu egr i podawania przez niego spalin do dolotu przez caly czas? Dobra to teoria? A moze cos innego? Ssuma sumarum urlop spie... Pozdrawiam cirpliwych i bogaych uzytkownikow MondkowGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

zuko123456 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-07-2011, 13:20   #12
eddek
ford::specialist
 
Avatar eddek
 
Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
Domyślnie Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.

zuko123456, zaślepiłeś EGR? U Ciebie wystarczy odłączyć rurkę podciśnienia i ją zatkać, np. gwoździem z szerokim łepkiem.
Miałeś też sprawdzić rury intercoolera.
eddek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-07-2011, 16:05   #13
zuko123456
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 05-09-2010
Skąd: Koszalin
Model: Mondeo Mk 3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 9
Domyślnie Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.

Niestety mooj mondek został pod blokiem u rodziców. Jutro ojciec zabiera go na kompa. EGR tez sprawdzi. Teraz katuje ojca mondeoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Sąsiad w swoim mondku miał podobny problem. Okazało się u niego że poza turbo padł też czujnik ciśnienia. Po komputerze bede cos wiedział na jakim polu działać. Pozdrawiam
zuko123456 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-07-2011, 09:58   #14
AdamJ.
ford::advanced
 
Avatar AdamJ.
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 22-09-2010
Skąd: Szczecin
Model: BMW E38 - siódema ;)
Silnik: 3,5 V8
Rocznik: 1998
Postów: 371
Domyślnie Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.

Stawiał bym na rurę od IC, lub zobacz czy przypadkiem przewód od filtra powietrza nie jest gdzieś pękni ety w bo przez te karbowania czasami nie widać, a znajomy miał podobny przypadek i spradzał szukał...okazało się ze tam ma spore pęknięcie.
Ciśnienie wariowało i podawało błedne dane na czujnik i stad miał takie anomalie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
AdamJ. jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-07-2011, 21:29   #15
LSW
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 09-09-2010
Skąd: Świdnik
Model: MONDEO
Silnik: 1,8
Rocznik: 2004
Postów: 1
Domyślnie Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.

zuko123456 nie ma czasu odpisac, więc ja to zrobie. Uszkodzona była rura od IC. Naprawa w serwisie kosztowała 360zł
LSW jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2011, 20:09   #16
zuko123456
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 05-09-2010
Skąd: Koszalin
Model: Mondeo Mk 3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 9
Domyślnie Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.

Zgadza się nie miałem czasuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Widze że wyjaśnione. Zakańczamy temat.
zuko123456 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2011, 10:35   #17
artista82
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 08-03-2010
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI, 130 KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
Domyślnie Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.

Cytat:
Napisał dede Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam

Jeżeli chodzi o syczenie w momencie jak wchodzi turbo to sprawdź rurę od intercoolera to grube kolanko tak u mnie było miałem tam dziurę na zgięciu od wewnętrznej strony i tak jeszcze myślę że jak masz tam dziurę to powinno być widać że silnik jest w jej okolicy usyfiony.
Dokładnie identyczną usterkę odkryłem kilka dnie temu, nawet w tym samym miejscu co kolega i oczywiście silnik uświniony, już myślałem że mi gdzieś olej wyciekaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Czy ktoś wie pod jakim ciśnieniem powietrze jest dostarczane przez tą rurę?Bo narazie zakleiłem to pęknięcie taśmą samoizolującą, ścisnąłem opaskami i problem zniknął, tylko się zastanawiam jak długo wytrzyma ta samorubkaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
artista82 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2011, 10:47   #18
Piotruś
ford::average
 
Zarejestrowany: 05-07-2011
Skąd: Strzelce Wielkie / Częstochowa
Model: ford mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDI 90osiołków
Rocznik: 2000r
Postów: 90
Domyślnie Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.

tam jest jakieś 1.5 do 2.0 bara więc sama taśma raczej krótkotrwały efekt może dać
Piotruś jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-12-2011, 23:40   #19
Zygzak
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 24-11-2008
Skąd: Pruszcz Gdanski
Model: Mondeo MK3 Ghia Kombi
Silnik: 2,0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 33
Domyślnie Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.

Proponuję srebrną taśmę naprawczą, taką wzmocnioną materiałem. Nie rozciąga się jak izolacyjna wiec jest trudniej dobrze zawinąć, ale na pewno więcej wytrzyma. Już 2 razy ją stosowałem do łatania węży w moim Mondku i dawała radę. Nie owijajcie brzegów rury bo nie zamontujecie jej ponownie i trzeba będzie poprawiać. Chyba zakupię elastyczny wkrętak do opasek, powinien ułatwić kolejną wymianę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zygzak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:30.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.