|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-07-2011, 13:04 | #11 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 05-09-2010
Skąd: Koszalin
Model: Mondeo Mk 3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 9
|
Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.
Masakra
Masakra Wczoraj wsiadam do samochodu z rodzina i ruszam do domu po czym po 30 km zawracam. Samochodem nie da sie jechac! Zero przyspieszenia do 2200 obr/min dodatkowo straszne szarpanie pomiedzy 17000 - 2200 obr/min. Turbo pracuje bo syczy jak glupie. Czyzby przez nieszczelny dolot silnik podawal zwiekszona dawke paliwa,co spowodowalo wieksze kopcenie, co z kolei spowodowalo wiekszy nagar w ukladzie egr, co doprowadzilo do zawieszenia sie zaworu egr i podawania przez niego spalin do dolotu przez caly czas? Dobra to teoria? A moze cos innego? Ssuma sumarum urlop spie... Pozdrawiam cirpliwych i bogaych uzytkownikow MondkowGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
04-07-2011, 13:20 | #12 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
|
Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.
zuko123456, zaślepiłeś EGR? U Ciebie wystarczy odłączyć rurkę podciśnienia i ją zatkać, np. gwoździem z szerokim łepkiem.
Miałeś też sprawdzić rury intercoolera. |
04-07-2011, 16:05 | #13 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 05-09-2010
Skąd: Koszalin
Model: Mondeo Mk 3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 9
|
Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.
Niestety mooj mondek został pod blokiem u rodziców. Jutro ojciec zabiera go na kompa. EGR tez sprawdzi. Teraz katuje ojca mondeoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Sąsiad w swoim mondku miał podobny problem. Okazało się u niego że poza turbo padł też czujnik ciśnienia. Po komputerze bede cos wiedział na jakim polu działać. Pozdrawiam
|
06-07-2011, 09:58 | #14 |
ford::advanced
Imię: Adam
Zarejestrowany: 22-09-2010
Skąd: Szczecin
Model: BMW E38 - siódema ;)
Silnik: 3,5 V8
Rocznik: 1998
Postów: 371
|
Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.
Stawiał bym na rurę od IC, lub zobacz czy przypadkiem przewód od filtra powietrza nie jest gdzieś pękni ety w bo przez te karbowania czasami nie widać, a znajomy miał podobny przypadek i spradzał szukał...okazało się ze tam ma spore pęknięcie.
Ciśnienie wariowało i podawało błedne dane na czujnik i stad miał takie anomalie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
23-07-2011, 21:29 | #15 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 09-09-2010
Skąd: Świdnik
Model: MONDEO
Silnik: 1,8
Rocznik: 2004
Postów: 1
|
Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.
zuko123456 nie ma czasu odpisac, więc ja to zrobie. Uszkodzona była rura od IC. Naprawa w serwisie kosztowała 360zł
|
12-09-2011, 20:09 | #16 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 05-09-2010
Skąd: Koszalin
Model: Mondeo Mk 3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 9
|
Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.
Zgadza się nie miałem czasuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Widze że wyjaśnione. Zakańczamy temat.
|
21-10-2011, 10:35 | #17 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 08-03-2010
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI, 130 KM
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.
Cytat:
|
|
21-10-2011, 10:47 | #18 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-07-2011
Skąd: Strzelce Wielkie / Częstochowa
Model: ford mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDI 90osiołków
Rocznik: 2000r
Postów: 90
|
Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.
tam jest jakieś 1.5 do 2.0 bara więc sama taśma raczej krótkotrwały efekt może dać
|
22-12-2011, 23:40 | #19 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-11-2008
Skąd: Pruszcz Gdanski
Model: Mondeo MK3 Ghia Kombi
Silnik: 2,0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 33
|
Odp: Syczenie w czasie pracy turbo, spadek mocy.
Proponuję srebrną taśmę naprawczą, taką wzmocnioną materiałem. Nie rozciąga się jak izolacyjna wiec jest trudniej dobrze zawinąć, ale na pewno więcej wytrzyma. Już 2 razy ją stosowałem do łatania węży w moim Mondku i dawała radę. Nie owijajcie brzegów rury bo nie zamontujecie jej ponownie i trzeba będzie poprawiać. Chyba zakupię elastyczny wkrętak do opasek, powinien ułatwić kolejną wymianę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|