Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 19-10-2011, 22:07   #41
maciaba
ford::specialist
 
Avatar maciaba
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
Domyślnie Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)

Skasowalem ten blad tydzien temu, dzis sie podpinalem do kompa po tygodniowym jezdzeniu na lpg i go nie bylo, jednak w trakcie jak byl podpiety komputer przegazowywalem troche auto, i znowu sie pojawil. Regulacje LPG robie sobie sam, mam oprogramowanie i kabel, czasy wtrysku gazu ustawiam tak zeby byly niemal identyczne jak na benzynie w przypadku wolnych obrotow, reszte mapy ustawia autoregulacja.

Co to jest dokladnie te MAP?

Swiece i kable mam nowe, takze to odpada.
Przewody podcisnieniowe - nie wiem jak to wyglada i gdzie to jest.
Jak wyzej.

No mi wlasnie w PCMSCAN pokazuje caly czas 0, tak samo jak rzekomo, napiecie sondy choc nie wiem na ile to pewne, jutro podepne sie easyodb, ale z tego co juz teraz odpalilem program, to nie wiem gdzie sie znajduje taka zakladka, mam wersje 2.2.0.


Ostatnio edytowane przez maciaba ; 19-10-2011 o 22:10
maciaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2011, 09:42   #42
deku
Junior Moderator
 
Avatar deku
 
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 20-03-2008
Skąd: Trójmiasto
Model: Galaxy mk2
Silnik: 2.3+LpgTech516
Rocznik: 2000
Postów: 783
Domyślnie Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)

Cytat:
Napisał maciaba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ScanMaster nie dziala mi na 64 bitowym systemie a innego nie mam.
To fakt, zapomniałem, że też kombinowałem i w końcu zainstalowałem wirtualnego XP'ka na 64-bitowym Windows 7.

Pisz na priv, może jakoś się ustawimy i podłączę się do Ciebie swoim lapkiem, chociaż na pojawiające się błędy nie poradzę.


MAP - Manifold Absolute Pressure - czujnik ciśnienia absolutnego w kolektorze dolotowym

Ostatnio edytowane przez deku ; 20-10-2011 o 14:31
deku jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2011, 14:58   #43
gorny7
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 07-11-2008
Skąd: Kalisz
Model: Galaxy MKII
Silnik: 2,3 ben/gaz
Rocznik: 2000
Postów: 505
Domyślnie Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)

ww programie Easy obd !!
wchodzisz
go line vehicle

jak wszystko sie podświetli to
Show Live data
zakladka show Fuel Trims
i na dole w Show Fuel Trims ja mam LTFT ok 3,0+- , STFT też podbnie 3,0 -+

zakładka Show Flow & Preeasure w Mass Air Flow (MAF -powietrze przepływające przez popularny przepływomierz- Przepływka) 2,8-3,0 g/s lub 0,4 lb/min

zakładka Oxygen (sonda lambda)
oscyluje w granicach 0,08 -0,8 V
przy pełnym bucie lambda powinna stanać wysoko cały czas np 0.8V

dane z biegu jałowego przy średnim nagrzaniu samochodu na lpg ford Galaxy 2,3

MAF- czyjnik przepływu powietrza do kolektora
MAP -czujnik ciśnienia powietrza może podawać podciśnienie w kolektorze ssącym

porównaj dane se swoim autem
ale trudno wg mnie jednoznacznie powiedzeć że nie jest to wina LPG ja bym jezdzil tylko na benzynie dłużej
bo wydaje mi sie że juz LPG wykluczyłeś

P.s jak w Autroniku jest tylko regulacja na wolnych a póżniej sam wszystko ustawia no to... prawie jak Landi Renzo ha ,ha
__________________
Galaxy MKII 2,3ben/gaz Stag200/ był Scorpion Mini jest Tur Slim /Matrix HD544

Ostatnio edytowane przez gorny7 ; 20-10-2011 o 15:07
gorny7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2011, 19:46   #44
elvis3
ford::average
 
Zarejestrowany: 23-08-2007
Skąd: Wa-wa
Model: Galaxy SYLE
Silnik: 2,3 + Podtlenek LPG
Rocznik: 1998
Postów: 129
Domyślnie Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)

Cytat:
Napisał maciaba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
14,5 w miescie to spoko wynik, mi zzera 20l i nie krece go nigdy do 3 tys obrotow.. paranoja. A nie wiem jak sprawdzic sonde
Ja mam to samo też pali 20 L tez ten sam błąd i a w programie PCMSCAN brak wskazań sondy same proste kreski jedynie co pokazuje to obroty ale też z sufitu bo na wolnych obrotach skaczą 600-2500 coś poj... albo ten program albo ELM
elvis3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2011, 20:30   #45
maciaba
ford::specialist
 
Avatar maciaba
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
Domyślnie Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)

Dobra, sprawdzilem dzis wszystko. Sonda działa, bynajmniej napięcie oscyluje wiec wydaje sie ok.

Sprawa z MAP i MAF, banalna, dwa tyg temu odpialem przeplywke zeby zobaczyc jak auto bedzie pracowac i o tym zapomnialem, po podpieciu blad zniknal Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wartosci na wolnych obrotach po rozgrzaniu silnika do ok 80 stopni C - 2,33 g/s - 0,3 lb/min (troche mało w porównaniu do Twoich wyników).

STFT i LTFT - tutaj sa cuda na kiju. Podaje wartosci dla rozgrzanego silnika:

Wolne obroty - STFT - 9,38%, LTFT - 25% i stoi.
Lekkie zwiekszenie obrotow - STFT - 9,4%, LTFT - 0,78% i skacze.
Zaraz po odpaleniu nagrzanego auta - STFT - 25,78%, LTFT - 5,47%.

Aha, zapomnialem dodac, pomiary wykonalem na benzynie, po przelaczeniu na LPG zadnych zmian.

Silnik zaraz po odpaleniu lubi mi falowac obrotami ale lekko, nie dochodzi do 1200, pozniej ten problem znika. Aha, i ostatnio pojawil sie objaw dziwny, mianowicie podczas spadania obrotow spadaja troche "za nisko" i silnik sie lekko przydusza, wczesniej tego nie bylo. Jak troche pojade to wraca wszystko do normy i na wolnych pracuje bardzo dobrze, poza tym spadaniem z obrotow za nisko. Czasami lekko poszarpuje (lekkie wibracje) na wolnych

Co do autronika - jest mozliwosc regulacji wszystkiego. Sam ustawia, mialem na mysli to, ze ja tam nie ingeruje, bo ciezko ustawic te same czasy gdy tak skacze po mapie ktora ma ok 100 pol. Autoregulacja - poprawka wolnych obrotow bo lubi poszarpywac po autoregulacji - tak ja to robie.

Ostatnio edytowane przez maciaba ; 20-10-2011 o 20:37
maciaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2011, 10:43   #46
deku
Junior Moderator
 
Avatar deku
 
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 20-03-2008
Skąd: Trójmiasto
Model: Galaxy mk2
Silnik: 2.3+LpgTech516
Rocznik: 2000
Postów: 783
Domyślnie Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)

Cytat:
Napisał maciaba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Aha, i ostatnio pojawil sie objaw dziwny, mianowicie podczas spadania obrotow spadaja troche "za nisko" i silnik sie lekko przydusza, wczesniej tego nie bylo
też z tym ostatnio walczę
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
deku jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2011, 11:26   #47
maciaba
ford::specialist
 
Avatar maciaba
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
Domyślnie Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)

A co z tymi korektami i lekko zanizona wartoscia przeplywki?
maciaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2011, 11:29   #48
djibiza
ford::specialist
 
Avatar djibiza
 
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Zagłębie używanych złomów / Gniezno
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2009
Postów: 870
Domyślnie Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)

Witam Kolegów. Panowie kupiłem elma 327 z myślą o skasowaniu błędu poduszki. Ale opowiem po kolei. Zmieniałem kierownice w moim galaxym. Oczywiście odłączony aku, odczekane te 10-15 min, potem zacząłem zmieniać kierownice. Założyłem nową, wszystko w odwrotnej kolejności. Poduszkę wsadziłem z powrotem swoją. Podłączyłem aku i wyskoczył błąd poduchy. Kupiłem teraz elm 327. Połączyłem się z moim autkiem. Robię odczyt błędów.....wyskoczyły 2. Przepływomierz i Niezidentyfikowany Błąd :| Oba skasowałem. Ale poducha nadal się świeci. Odpaliłem autko przejechałem się, po czym na nowo połączyłem z elmem i teraz żadnych błędów nie ma. Pomoże mi ktoś jak skasować te poduchę? Program PCMSCAN

Ostatnio edytowane przez djibiza ; 21-10-2011 o 11:32
djibiza jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2011, 11:35   #49
deku
Junior Moderator
 
Avatar deku
 
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 20-03-2008
Skąd: Trójmiasto
Model: Galaxy mk2
Silnik: 2.3+LpgTech516
Rocznik: 2000
Postów: 783
Domyślnie

Cytat:
Napisał djibiza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Panowie kupiłem elma 327 z myślą o skasowaniu błędu poduszki.
A jaśki to nie VAGiem się obsługuje?

Cytat:
Napisał maciaba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
STFT i LTFT - tutaj sa cuda na kiju. Podaje wartosci dla rozgrzanego silnika:

Wolne obroty - STFT - 9,38%, LTFT - 25% i stoi.
Lekkie zwiekszenie obrotow - STFT - 9,4%, LTFT - 0,78% i skacze.
Zaraz po odpaleniu nagrzanego auta - STFT - 25,78%, LTFT - 5,47%.
Resetowałeś komputer?

Ostatnio edytowane przez Agnesqa ; 29-10-2011 o 00:39 Powód: pkt 21 regulaminu
deku jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2011, 11:45   #50
maciaba
ford::specialist
 
Avatar maciaba
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
Domyślnie Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)

Nie, Tobie kolego to nie pomoglo wiec czemu i mi mialoby pomoc? Powiedz jak sie to robi to sprobuje, choc nie sadze zeby to pomoglo.
maciaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:27.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.