|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-10-2011, 22:07 | #41 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)
Skasowalem ten blad tydzien temu, dzis sie podpinalem do kompa po tygodniowym jezdzeniu na lpg i go nie bylo, jednak w trakcie jak byl podpiety komputer przegazowywalem troche auto, i znowu sie pojawil. Regulacje LPG robie sobie sam, mam oprogramowanie i kabel, czasy wtrysku gazu ustawiam tak zeby byly niemal identyczne jak na benzynie w przypadku wolnych obrotow, reszte mapy ustawia autoregulacja.
Co to jest dokladnie te MAP? Swiece i kable mam nowe, takze to odpada. Przewody podcisnieniowe - nie wiem jak to wyglada i gdzie to jest. Jak wyzej. No mi wlasnie w PCMSCAN pokazuje caly czas 0, tak samo jak rzekomo, napiecie sondy choc nie wiem na ile to pewne, jutro podepne sie easyodb, ale z tego co juz teraz odpalilem program, to nie wiem gdzie sie znajduje taka zakladka, mam wersje 2.2.0. Ostatnio edytowane przez maciaba ; 19-10-2011 o 22:10 |
20-10-2011, 09:42 | #42 | |
Junior Moderator
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 20-03-2008
Skąd: Trójmiasto
Model: Galaxy mk2
Silnik: 2.3+LpgTech516
Rocznik: 2000
Postów: 783
|
Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)
Cytat:
Pisz na priv, może jakoś się ustawimy i podłączę się do Ciebie swoim lapkiem, chociaż na pojawiające się błędy nie poradzę. MAP - Manifold Absolute Pressure - czujnik ciśnienia absolutnego w kolektorze dolotowym
__________________
[Zasady panujące na forum] [Jak zmienić tytuł wątku] [Regulamin] [Zasady umieszczania ogłoszeń] Ford Galaxy MK2 2.3 [Galaxy - popularne tematy] Ostatnio edytowane przez deku ; 20-10-2011 o 14:31 |
|
20-10-2011, 14:58 | #43 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 07-11-2008
Skąd: Kalisz
Model: Galaxy MKII
Silnik: 2,3 ben/gaz
Rocznik: 2000
Postów: 505
|
Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)
ww programie Easy obd !!
wchodzisz go line vehicle jak wszystko sie podświetli to Show Live data zakladka show Fuel Trims i na dole w Show Fuel Trims ja mam LTFT ok 3,0+- , STFT też podbnie 3,0 -+ zakładka Show Flow & Preeasure w Mass Air Flow (MAF -powietrze przepływające przez popularny przepływomierz- Przepływka) 2,8-3,0 g/s lub 0,4 lb/min zakładka Oxygen (sonda lambda) oscyluje w granicach 0,08 -0,8 V przy pełnym bucie lambda powinna stanać wysoko cały czas np 0.8V dane z biegu jałowego przy średnim nagrzaniu samochodu na lpg ford Galaxy 2,3 MAF- czyjnik przepływu powietrza do kolektora MAP -czujnik ciśnienia powietrza może podawać podciśnienie w kolektorze ssącym porównaj dane se swoim autem ale trudno wg mnie jednoznacznie powiedzeć że nie jest to wina LPG ja bym jezdzil tylko na benzynie dłużej bo wydaje mi sie że juz LPG wykluczyłeś P.s jak w Autroniku jest tylko regulacja na wolnych a póżniej sam wszystko ustawia no to... prawie jak Landi Renzo ha ,ha
__________________
Galaxy MKII 2,3ben/gaz Stag200/ był Scorpion Mini jest Tur Slim /Matrix HD544 Ostatnio edytowane przez gorny7 ; 20-10-2011 o 15:07 |
20-10-2011, 19:46 | #44 | |
ford::average
Zarejestrowany: 23-08-2007
Skąd: Wa-wa
Model: Galaxy SYLE
Silnik: 2,3 + Podtlenek LPG
Rocznik: 1998
Postów: 129
|
Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)
Cytat:
|
|
20-10-2011, 20:30 | #45 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)
Dobra, sprawdzilem dzis wszystko. Sonda działa, bynajmniej napięcie oscyluje wiec wydaje sie ok.
Sprawa z MAP i MAF, banalna, dwa tyg temu odpialem przeplywke zeby zobaczyc jak auto bedzie pracowac i o tym zapomnialem, po podpieciu blad zniknal Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wartosci na wolnych obrotach po rozgrzaniu silnika do ok 80 stopni C - 2,33 g/s - 0,3 lb/min (troche mało w porównaniu do Twoich wyników). STFT i LTFT - tutaj sa cuda na kiju. Podaje wartosci dla rozgrzanego silnika: Wolne obroty - STFT - 9,38%, LTFT - 25% i stoi. Lekkie zwiekszenie obrotow - STFT - 9,4%, LTFT - 0,78% i skacze. Zaraz po odpaleniu nagrzanego auta - STFT - 25,78%, LTFT - 5,47%. Aha, zapomnialem dodac, pomiary wykonalem na benzynie, po przelaczeniu na LPG zadnych zmian. Silnik zaraz po odpaleniu lubi mi falowac obrotami ale lekko, nie dochodzi do 1200, pozniej ten problem znika. Aha, i ostatnio pojawil sie objaw dziwny, mianowicie podczas spadania obrotow spadaja troche "za nisko" i silnik sie lekko przydusza, wczesniej tego nie bylo. Jak troche pojade to wraca wszystko do normy i na wolnych pracuje bardzo dobrze, poza tym spadaniem z obrotow za nisko. Czasami lekko poszarpuje (lekkie wibracje) na wolnych Co do autronika - jest mozliwosc regulacji wszystkiego. Sam ustawia, mialem na mysli to, ze ja tam nie ingeruje, bo ciezko ustawic te same czasy gdy tak skacze po mapie ktora ma ok 100 pol. Autoregulacja - poprawka wolnych obrotow bo lubi poszarpywac po autoregulacji - tak ja to robie. Ostatnio edytowane przez maciaba ; 20-10-2011 o 20:37 |
21-10-2011, 10:43 | #46 | |
Junior Moderator
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 20-03-2008
Skąd: Trójmiasto
Model: Galaxy mk2
Silnik: 2.3+LpgTech516
Rocznik: 2000
Postów: 783
|
Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
[Zasady panujące na forum] [Jak zmienić tytuł wątku] [Regulamin] [Zasady umieszczania ogłoszeń] Ford Galaxy MK2 2.3 [Galaxy - popularne tematy] |
|
21-10-2011, 11:26 | #47 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)
A co z tymi korektami i lekko zanizona wartoscia przeplywki?
|
21-10-2011, 11:29 | #48 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Zagłębie używanych złomów / Gniezno
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2009
Postów: 870
|
Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)
Witam Kolegów. Panowie kupiłem elma 327 z myślą o skasowaniu błędu poduszki. Ale opowiem po kolei. Zmieniałem kierownice w moim galaxym. Oczywiście odłączony aku, odczekane te 10-15 min, potem zacząłem zmieniać kierownice. Założyłem nową, wszystko w odwrotnej kolejności. Poduszkę wsadziłem z powrotem swoją. Podłączyłem aku i wyskoczył błąd poduchy. Kupiłem teraz elm 327. Połączyłem się z moim autkiem. Robię odczyt błędów.....wyskoczyły 2. Przepływomierz i Niezidentyfikowany Błąd :| Oba skasowałem. Ale poducha nadal się świeci. Odpaliłem autko przejechałem się, po czym na nowo połączyłem z elmem i teraz żadnych błędów nie ma. Pomoże mi ktoś jak skasować te poduchę? Program PCMSCAN
Ostatnio edytowane przez djibiza ; 21-10-2011 o 11:32 |
21-10-2011, 11:35 | #49 | ||
Junior Moderator
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 20-03-2008
Skąd: Trójmiasto
Model: Galaxy mk2
Silnik: 2.3+LpgTech516
Rocznik: 2000
Postów: 783
|
Cytat:
Cytat:
__________________
[Zasady panujące na forum] [Jak zmienić tytuł wątku] [Regulamin] [Zasady umieszczania ogłoszeń] Ford Galaxy MK2 2.3 [Galaxy - popularne tematy] Ostatnio edytowane przez Agnesqa ; 29-10-2011 o 00:39 Powód: pkt 21 regulaminu |
||
21-10-2011, 11:45 | #50 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: Diagnostyka ELM (silniki benzynowe)
Nie, Tobie kolego to nie pomoglo wiec czemu i mi mialoby pomoc? Powiedz jak sie to robi to sprobuje, choc nie sadze zeby to pomoglo.
|
|
|
|