Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-09-2011, 17:19   #11
FrostiGMR
ford::average
 
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 29-06-2008
Skąd: Lublin/Jabłonna
Model: Volvo V40
Silnik: 1.9 DI
Rocznik: 1999
Postów: 167
Domyślnie Odp: escort 1.8 TD Lucas - dymienie

Jeśli TD szedł od ok 2200 obr ostro, a teraz nie ma tej pożądanej reakcji, to może oznaczać brak ciśnienia do wysterowania większej dawki paliwa w pompie. Turbinę i booster w pompie łączy cienka rureczka z wężykami, ona potrafi pęknąć, a wężyki zmursieć, i wtedy ciśnienie sterowania boosterem ulatuje w atmosferę a pompa podaje ropkę jak bez turbo. Trzeba opatrzeć dokładnie tą rurkę i węzyki i ich połączenia, a efekt może powodować potem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.). Dodam że ta rurka (fi ok 4mm ) jest dość mało widoczna nad łączeniem skrzyni z silnikiem, da się namacać przy pompie i turbinie, a reszta po palcu się dojdzie.

FrostiGMR jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:25.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.