|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-09-2011, 17:19 | #11 |
ford::average
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 29-06-2008
Skąd: Lublin/Jabłonna
Model: Volvo V40
Silnik: 1.9 DI
Rocznik: 1999
Postów: 167
|
Odp: escort 1.8 TD Lucas - dymienie
Jeśli TD szedł od ok 2200 obr ostro, a teraz nie ma tej pożądanej reakcji, to może oznaczać brak ciśnienia do wysterowania większej dawki paliwa w pompie. Turbinę i booster w pompie łączy cienka rureczka z wężykami, ona potrafi pęknąć, a wężyki zmursieć, i wtedy ciśnienie sterowania boosterem ulatuje w atmosferę a pompa podaje ropkę jak bez turbo. Trzeba opatrzeć dokładnie tą rurkę i węzyki i ich połączenia, a efekt może powodować potem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.). Dodam że ta rurka (fi ok 4mm ) jest dość mało widoczna nad łączeniem skrzyni z silnikiem, da się namacać przy pompie i turbinie, a reszta po palcu się dojdzie.
|