Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-09-2011, 15:38   #11
Jabba
ford::amateur
 
Avatar Jabba
 
Zarejestrowany: 12-06-2010
Skąd: Gdańsk Wolne Miasto
Model: Ford Galaxy [MK-I]
Silnik: 2.3 benz + LPG BRC
Rocznik: 1998
Postów: 3
Domyślnie Odp: wibracje i dławienie silnika 2,3

Witam. Miałem podobny problem. Traktor od momentu uruchomienia silnika. Zbierał się do drogi jak żółw. Wpierw na warsztat poszły świece. Wymieniłem na Motorcrafty, potem przewody. Na koniec podjechałem do gościa, który sprowadza z Anglii fordy - rozbitki i je na części dzieli. Zaporzyczyłem od niego na miejscu przekładając cewkę. HURRA!!!! Zaczął pracować normalnie. Zapłaciłem za cewkę i już wiedziałem, że muszę kupić nówkę sztukę, bo na tej chodzonej jakoś nadal mulił, ale pracował na 4 gary. Kupując nową cewkę nie bawiłem sie w jakieś przekładki tylko nowa w miejsce tej używanej. O matko , moja galaxia odżyła. Dwa dni później wymieniłem jeszcze filtr powietrza. Jest git :o) Także tu kolego Pawelew spróbowałbym takiego właśnie myku. Pozdrawiam.

__________________
Było: -Escort 1.3 benz, -Mondeo 1.8 Td
Jest - Galaxy 2.3 benz + LPG BRC
Jabba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2011, 09:05   #12
pawelew
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 27-06-2008
Skąd: Piaseczno
Model: Galaxy RS
Silnik: 2,3
Rocznik: 1998
Postów: 29
Red face Odp: wibracje i dławienie silnika 2,3

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim problemem. Wygląda na to, że ostatnie rady były trafione, bo sprawdziłem cewki poprzez ich zdjęcie na odpalonym silniku i na jednej trochę mnie popieściło pomimo użycia rękawic (także nie polecam innym takich doznań). Jedna ma wyraźne przebicia i prawdopodobnie jest przyczyną zubożenia mocy. Zmyliła mnie równa praca silnika na jałowym (ukłony dla wydajności wałka równoważącego) oraz brak widocznej różnicy stanu starych świec.

Ostatnio edytowane przez pawelew ; 13-09-2011 o 21:13
pawelew jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2011, 21:07   #13
pawelew
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 27-06-2008
Skąd: Piaseczno
Model: Galaxy RS
Silnik: 2,3
Rocznik: 1998
Postów: 29
Domyślnie Odp: wibracje i dławienie silnika 2,3

Auto odżyło na nowej cewce. Jeszcze raz wszyskim dziękuję za rady i zamykam temat.
pawelew jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2011, 09:26   #14
sp9wlc
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-11-2009
Skąd: Rybnik
Model: Galaxy Diamant
Silnik: 1.9
Rocznik: 1996
Postów: 72
Domyślnie Odp: wibracje i dławienie silnika 2,3

Pawlew uzycie rękawic ochronnych do izolowania sie od cewek napięciowych jest niewłaściwe, taka rekawica nie będzie dostatecznym izolatorem, napięcie w cewce jest znacznie wyższe,
sp9wlc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-09-2011, 08:55   #15
pawelew
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 27-06-2008
Skąd: Piaseczno
Model: Galaxy RS
Silnik: 2,3
Rocznik: 1998
Postów: 29
Domyślnie Odp: wibracje i dławienie silnika 2,3

To już wiem z doświadczenia - nawet gruba rękawica przy występującym przebiciu na cewce nie wystarczy. Ale co byś polecił w zamian do jej zdjęcia w czasie pracy?
pawelew jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:37.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.