|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-09-2011, 15:38 | #11 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 12-06-2010
Skąd: Gdańsk Wolne Miasto
Model: Ford Galaxy [MK-I]
Silnik: 2.3 benz + LPG BRC
Rocznik: 1998
Postów: 3
|
Odp: wibracje i dławienie silnika 2,3
Witam. Miałem podobny problem. Traktor od momentu uruchomienia silnika. Zbierał się do drogi jak żółw. Wpierw na warsztat poszły świece. Wymieniłem na Motorcrafty, potem przewody. Na koniec podjechałem do gościa, który sprowadza z Anglii fordy - rozbitki i je na części dzieli. Zaporzyczyłem od niego na miejscu przekładając cewkę. HURRA!!!! Zaczął pracować normalnie. Zapłaciłem za cewkę i już wiedziałem, że muszę kupić nówkę sztukę, bo na tej chodzonej jakoś nadal mulił, ale pracował na 4 gary. Kupując nową cewkę nie bawiłem sie w jakieś przekładki tylko nowa w miejsce tej używanej. O matko , moja galaxia odżyła. Dwa dni później wymieniłem jeszcze filtr powietrza. Jest git :o) Także tu kolego Pawelew spróbowałbym takiego właśnie myku. Pozdrawiam.
__________________
Było: -Escort 1.3 benz, -Mondeo 1.8 Td Jest - Galaxy 2.3 benz + LPG BRC |
12-09-2011, 09:05 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 27-06-2008
Skąd: Piaseczno
Model: Galaxy RS
Silnik: 2,3
Rocznik: 1998
Postów: 29
|
Odp: wibracje i dławienie silnika 2,3
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim problemem. Wygląda na to, że ostatnie rady były trafione, bo sprawdziłem cewki poprzez ich zdjęcie na odpalonym silniku i na jednej trochę mnie popieściło pomimo użycia rękawic (także nie polecam innym takich doznań). Jedna ma wyraźne przebicia i prawdopodobnie jest przyczyną zubożenia mocy. Zmyliła mnie równa praca silnika na jałowym (ukłony dla wydajności wałka równoważącego) oraz brak widocznej różnicy stanu starych świec.
Ostatnio edytowane przez pawelew ; 13-09-2011 o 21:13 |
13-09-2011, 21:07 | #13 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 27-06-2008
Skąd: Piaseczno
Model: Galaxy RS
Silnik: 2,3
Rocznik: 1998
Postów: 29
|
Odp: wibracje i dławienie silnika 2,3
Auto odżyło na nowej cewce. Jeszcze raz wszyskim dziękuję za rady i zamykam temat.
|
14-09-2011, 09:26 | #14 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-11-2009
Skąd: Rybnik
Model: Galaxy Diamant
Silnik: 1.9
Rocznik: 1996
Postów: 72
|
Odp: wibracje i dławienie silnika 2,3
Pawlew uzycie rękawic ochronnych do izolowania sie od cewek napięciowych jest niewłaściwe, taka rekawica nie będzie dostatecznym izolatorem, napięcie w cewce jest znacznie wyższe,
|
15-09-2011, 08:55 | #15 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 27-06-2008
Skąd: Piaseczno
Model: Galaxy RS
Silnik: 2,3
Rocznik: 1998
Postów: 29
|
Odp: wibracje i dławienie silnika 2,3
To już wiem z doświadczenia - nawet gruba rękawica przy występującym przebiciu na cewce nie wystarczy. Ale co byś polecił w zamian do jej zdjęcia w czasie pracy?
|