Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-09-2011, 08:32   #11
elektor
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 27-02-2011
Skąd: Toruń
Model: Ford Galaxy Ghia MK2
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2001
Postów: 46
Domyślnie Odp: Hamownia - zgubione konie mechaniczne

Proszę napiszcie czy prawidłowo to powinno się mierzyć na 3 biegu przy 4500 obr?

elektor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-09-2011, 10:49   #12
szantis
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: 3city
Model: sharan
Silnik: 1,9 TDII- 1XXkm/3XX Nm
Rocznik: '98/99
Postów: 245
Domyślnie Odp: Hamownia - zgubione konie mechaniczne

Logi powinno się robić na najwyższym biegu , widać wtedy wyraźniej zmiany parametrów. Niestety w naszych warunkach jesteśmy ograniczeni miejscem i przepisami....najlepiej w/g mnie 4 bieg, zacząć logowanie od ok 1,5 k rpm , pedał w podłogę, skończyć logowanie w okolicy 4-4,5 k rpm.
Logowanie dynamiczne grupy 008, 010, 011, można jeszcze statyczne 000, 001 ,003 oraz BS grupy 001,003, 011.

No i jak z tym przepływomierzem ??? Wyjaśni ktoś z wypowiadających się wcześniej jak dojść po podanych logach dobry/niedobry ???
szantis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-09-2011, 11:12   #13
silencer
ford::average
 
Zarejestrowany: 25-10-2009
Skąd: Lubelskie
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI AUY
Rocznik: 2003
Postów: 87
Domyślnie Odp: Hamownia - zgubione konie mechaniczne

Nie znam się ale może to coś pomoże:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
silencer jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-09-2011, 13:04   #14
spanky
ford::average
 
Avatar spanky
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 19-11-2010
Skąd: Mazowieckie - Otwock
Model: VAG Group
Silnik: TDI
Rocznik: 2002
Postów: 127
Domyślnie Odp: Hamownia - zgubione konie mechaniczne

elektor

zrob logi 001/003/004/008/010/011 dynamiczne , kazdy osobno od 1500 rpm do 4200 rpm 3 bieg z pedałem w podłodze.

p.s sprawności przeplywomierza nie sprawdza sie na podstawie danych z bloku 003 ... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Regulamin §23
spanky jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-09-2011, 13:23   #15
szantis
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: 3city
Model: sharan
Silnik: 1,9 TDII- 1XXkm/3XX Nm
Rocznik: '98/99
Postów: 245
Domyślnie Odp: Hamownia - zgubione konie mechaniczne

Cytat:
Napisał spanky Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
elektor

p.s sprawności przeplywomierza nie sprawdza sie na podstawie danych z bloku 003 ... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Eeee, no nie..... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a juz myślałem, że o czymś nie wiemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
szantis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-09-2011, 14:37   #16
elektor
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 27-02-2011
Skąd: Toruń
Model: Ford Galaxy Ghia MK2
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2001
Postów: 46
Domyślnie Odp: Hamownia - zgubione konie mechaniczne

Witam .Przeczytałem i wydrukowałem sobie info z linku od silencer i dzisiaj popołudniu zrobie logi a wieczorkiem wkleje. pozdrawiam
elektor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-09-2011, 19:48   #17
kuczol
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 17-06-2010
Skąd: Tychy
Model: Galaxy II
Silnik: 2.0 TDCI 115PS @ +++
Rocznik: 2008
Postów: 244
Domyślnie Odp: Hamownia - zgubione konie mechaniczne

Może być coś jeszcze, ale ja uważam że przepływka coś nie halo - na wolnych obrotach masz zadane 295 a rzeczywiste ponad 400 - miałem podobnie przed zmianą przepływki - takie przekłamania, myślałem że to był powód zaślepienia EGR, ale po zmianie na wolnych mam zadane 250 a uzyskane 270. Dynamika zdecydowanie się poprawiła po zmianie, a było to jeszcze przed wirusem. A po wirusie to już inna bajka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
kuczol jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-09-2011, 21:57   #18
szantis
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: 3city
Model: sharan
Silnik: 1,9 TDII- 1XXkm/3XX Nm
Rocznik: '98/99
Postów: 245
Domyślnie Odp: Hamownia - zgubione konie mechaniczne

Cytat:
Napisał kuczol Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Może być coś jeszcze, ale ja uważam że przepływka coś nie halo - na wolnych obrotach masz zadane 295 a rzeczywiste ponad 400 - miałem podobnie przed zmianą przepływki - takie przekłamania, myślałem że to był powód zaślepienia EGR, ale po zmianie na wolnych mam zadane 250 a uzyskane 270. Dynamika zdecydowanie się poprawiła po zmianie, a było to jeszcze przed wirusem. A po wirusie to już inna bajka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
kolega nie zrozumiał...podano logi 003 i 011...grupa 003 nie daje wytycznych na temat sprawności przepływomierza...dla podpowiedzi - wskazuje pracę EGR'a
szantis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-09-2011, 19:51   #19
kuczol
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 17-06-2010
Skąd: Tychy
Model: Galaxy II
Silnik: 2.0 TDCI 115PS @ +++
Rocznik: 2008
Postów: 244
Domyślnie Odp: Hamownia - zgubione konie mechaniczne

Cytat:
Napisał szantis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
kolega nie zrozumiał...podano logi 003 i 011...grupa 003 nie daje wytycznych na temat sprawności przepływomierza...dla podpowiedzi - wskazuje pracę EGR'a
Kolego ja to napisałem z autopsji - wtedy przy moich logach nikt nie chciał pomóc tylko każdy dogadywał aby chyba nabić posty, postawiłem na przepływkę i to był strzał w 10 (215zł za nówkę ory BOSCH to pikuś). Poza tym w grupie 3 wartość zasysanego powietrza (MAF actual) to z czego bierze ten parametr - może z księżyca? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I jak pokazuje tutaj bzdury to jest jakiś sygnał.
kuczol jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-09-2011, 20:06   #20
spanky
ford::average
 
Avatar spanky
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 19-11-2010
Skąd: Mazowieckie - Otwock
Model: VAG Group
Silnik: TDI
Rocznik: 2002
Postów: 127
Domyślnie Odp: Hamownia - zgubione konie mechaniczne

Cytat:
Napisał kuczol Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kolego ja to napisałem z autopsji - wtedy przy moich logach nikt nie chciał pomóc tylko każdy dogadywał aby chyba nabić posty, postawiłem na przepływkę i to był strzał w 10 (215zł za nówkę ory BOSCH to pikuś). Poza tym w grupie 3 wartość zasysanego powietrza (MAF actual) to z czego bierze ten parametr - może z księżyca? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I jak pokazuje tutaj bzdury to jest jakiś sygnał.
kolego , poczytaj troche o zasadzie dzialania silnika o ZS , zasadzie wyznaczania dawki,pomiarze masy powietrza itd bo to co piszesz ni jak ma sie do rzeczywistosci
__________________
Regulamin §23
spanky jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:53.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.