|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-05-2011, 20:03 | #1 |
ford::amateur
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 14-05-2011
Skąd: Września
Model: Scorpio
Silnik: 2.0
Rocznik: 1995
Postów: 2
|
Wieloryb gaśnie.
Witam. Ostatnimi czasy borykam się z problemem gasnącego silnika na niskich obrotach... Z góry pisze, że jestem kompletnym noob'em jeśli chodzi o sprawy "podmaskowe". Sprawa wygląda tak. Wszystko ładnie pięknie chodziło, aż do czasu. Pewnego ładnego dnia wracam sobie z miasta, zatrzymuje się na skrzyżowaniu, a silnik gaśnie. No nic, odpalam, i znowu zgasł. Robię to znowu i gdyby nie to, że trzymałem lekko pedał gazu to znowu by zgasł. Zdarza się czasem, że nie gaśnie (temp. silnika raczej nie ma na to wpływu). Ogólnie, jeżdżę już parę dni na takim gasnącym silniku i jakoś sobie radzę. Chociaż dzisiaj jak wyjeżdżałem z domu to, jadąc gdzieś 20km/h na 2 (chwile po starcie) tak przerywał, że nieporozumienie. Tak jakby nie miał mocy, czy zaraz miał za chwilę zgasnąć. Dodałem trochę gazu i się zaczął nadzwyczajnie szybko zbierać... Poza tym, nie zawsze po zatrzymaniu gaśnie. Czasem powiedzmy jadę z 30-40km/h i jak spróbuję jechać na sprzęgle to obroty silnika spadają do 0 i koniec. Z tego co już czytałem to może być to silnik krokowy... Jak go sprawdzić i gdzie on się znajduje? Czy lepiej dać to komuś kto się na tym zna? Nie chciałbym czegoś jeszcze bardziej popsuć. Aha, z tego co mi wiadomo, to kolektor ssący był swego czasu dziurawy i był spawany... Czy to może być przyczyną?
|
15-05-2011, 17:01 | #2 |
ford::average
Imię: RAFAŁ
Zarejestrowany: 11-02-2008
Skąd: GORZÓW WLKP 66-400 centrum
Model: SCORPIO 92-94 R.sedan błękitna perła
Silnik: 2.0 DOHC
Rocznik: 1993
Postów: 60
|
Odp: Wieloryb gaśnie.
no kolektor tez ale jak piszesz zobacz silnik krokowy jest on tuz obok zamka przedniej maski może uszczelki padły albo sam silniczek.z doswiadczenia mojego i kolegów z forum to zakup orginalny nowy nie oszczędzaj na tanich zamiennikach one krótko wytzymuja a jak ze swiecami.kablami wysokiego napiecia i kopułą i palcem rozdzielacza??
|
15-05-2011, 23:45 | #3 |
ford::amateur
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 14-05-2011
Skąd: Września
Model: Scorpio
Silnik: 2.0
Rocznik: 1995
Postów: 2
|
Odp: Wieloryb gaśnie.
Jutro obadam... Jak ten silniczek krokowy sprawdzić? I całą resztę? Byłbym wdzięczny gdybyś mi to opisał co i jak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
16-05-2011, 12:37 | #4 | |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,202
|
Odp: Wieloryb gaśnie.
Cytat:
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą |
|
20-08-2011, 05:43 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-09-2004
Skąd: LEGNICA
Model: MONDEO MkIII Kombi
Silnik: 2.0 TDDI 90km
Rocznik: 2005
Postów: 37
|
Odp: Wieloryb gaśnie.
Przede wszystkim sprawdź stan wiązki elektrycznej silnika! Szczególnie dwóch skręconych przewodów idących pod kolektor ssący idących z czujnika położenia wału.
__________________
Mondeo MKIII Kombi 2005r. 2.0 TDDI Scorpio 2.0 8V 96r |
23-08-2011, 14:43 | #6 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 19-05-2011
Skąd: szwecja
Model: scorpio
Silnik: 2.0
Rocznik: 1996
Postów: 9
|
Odp: Wieloryb gaśnie.
przeplywomierz na 100,wymien go sam to mialem
|