Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 14-08-2011, 08:22   #421
Yazgool
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Piła/Bournemouth UK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 3
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Jak to błąd komunikacji? Myślałem że błąd P0100 to Mass Air Flow (MAF) sensor or circuit, czyli jak tłumaczy większość forumowiczów, problem z przepływomierzem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No ale i tak już go nie ma. Martwi mnie jednak to dymienie, tym bardziej że nie zapala mi się "sprężynka" hmmmmm dziwne...

Yazgool jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-08-2011, 09:05   #422
Kapsel_lg
ford::professional
 
Avatar Kapsel_lg
 
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 2008
Silnik: TDCI 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1,026
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Tak mam pomysł:
Rzuć wtryskiwacze na stół probierczy bo przelewy to metoda garażowa i nie mówi tak naprawdę nic o stanie wtryskiwacza.
__________________
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Kombi 2008 czyli White Lightning mająca prawie wszystko (jak dla mnie). Było i odeszło na wieczny spoczynek: Mondeo MKIII 2.0 TDCi Kombi 2003. Było i gdzies jest Mondeo MKI, Escort rocznik '86 i parę innych ale kto je spamięta
Kapsel_lg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-08-2011, 15:19   #423
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Cytat:
Napisał Yazgool Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Myślałem że błąd P0100 to Mass Air Flow (MAF) sensor or circuit
sorry pomyliłem błąd z p1000
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-08-2011, 18:46   #424
Yazgool
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Piła/Bournemouth UK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 3
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Witam ponownie.
Mój mondek zaczął mocno stukać jak jest zimny, obawiam się o silnik. Chyba czas na wymianę wtrysków...
Sprawdziłem jakie mam i są to EJDR00501Z sprawdziłem też czy komputer widzi jakieś błędy, ale nic... kody wtryskiwaczy są poprawnie zapisane w ECU, i nie zapala sie sprężynka, więc pewnie leją? Czy źle to postrzegam?
Jeśli leją to może wystarczy wymiana dysz? Hmmm tylko jak je znaleźć? Czy ktoś mógłby mi podać numer katalogowy dyszy delphi do tego wtryskiwacza? czy to jest właściwa?: DELL133PBD czy może ta DELL134PBD
Chciałem dać auto do sprawdzenia w ASO ale jak im powiedziałem że chce sprawdzić wtryskiwacze, to mi miły Pan powiedział że stuki to nie koniecznie wtryski (no to akurat oczywiste) i kosztuje to 90 funtów + VAT (czyli 11Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. za godzinę, i z góry zapowiedział że zajmie to kilka godzin. Za 119 Funtów to ja mogę kupić wtrysk z gwarancją... ojjjj i potem zdziwienie że ludzie nie chcą jeździć do ASO...
A i jeszcze jedno, czy może mi ktoś powiedzieć gdzie jest "czujnik spalania stukowego"?


No to po części sam sobie odpowiem:
Wtryski o kodzie 3S7Q.... EJDR501Z maja końcówkę L133PBD takie mam wtryski, tylko nie zgadza mi się to, że są to wtryski od 130KM silnika a ja powinienem mieć 115... jak to możliwe?

Ostatnio edytowane przez Yazgool ; 19-08-2011 o 19:27
Yazgool jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-08-2011, 19:20   #425
patik
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-03-2011
Skąd: prawie wrocek
Model: s max titanium
Silnik: 2000
Rocznik: 2010
Postów: 33
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

jechałem sobie do Bułgarii i w Cieszynie zapaliła się kontrolka awaria układu silnika ; autko przeszło w tryb awaryjny. Assistance odholowało mnie do mechanika , który miał teoretycznie znać się na fordach - po podpięciu do kompa wyszedł błąd ciśnienia paliwa - mechanior stwierdził że to wtryskiwacze zrobił próbę przelewowa jeden pluł jak wściekły , następnego dnia auto teoretycznie miało jechać jednak nie chciało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. następna diagnoza pompa wysokiego ciśnienia zamówiona w inter carsie przybyła na miejsce następnego dnia - zamontowana i tu zonk auto nie odpala , wszelkie próby zawodzą . Mechanik poddaje się ; kontaktuje się z następnym i ten radzi mi zabrać auto od tego - diagnoza pompa wysokiego ciśnienia zatarła się i rozrzuciła opiłki metalu po całym układzie paliwowym zapychając wtryski . Odebrałem auto i nie płacąc za pompę przerzuciłem do Bielska Białego - stoi do dzisiaj - szukam wtryskiwaczy bo tych z opiłkami nie da rady zregenerować ( Siemens od dłuższego czasu nie produkuje części , kilka zakładów w Polsce odmówiło regeneracji tak to tłumaczącGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
patik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-08-2011, 19:25   #426
wrzoch
ford::expert
 
Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,680
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Cytat:
Napisał Kapsel_lg Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak mam pomysł:
Rzuć wtryskiwacze na stół probierczy bo przelewy to metoda garażowa i nie mówi tak naprawdę nic o stanie wtryskiwacza.
Witam,

Ile taka usługa może kosztować?
Czy ktoś zna jakiś warsztat w KRK gdzie zrobią to taniej niż Gładysek (200PLN/szt. + 250 demontaż i montaż spowrotem) - jakaś masakra, ale sprawdzenie polega podobno na rozebraniu na części pierwsze, oględzinach pod mikroskopem i wymianie uszczelnień, jak coś jeszcze jest nie tak, to się kontaktują i też wymieniają, ale dla mnie za drogo.
__________________
Jak mogę, to pomogę

Kontakt: wrzoch(at)gmail.com
wrzoch jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-08-2011, 20:56   #427
patik
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-03-2011
Skąd: prawie wrocek
Model: s max titanium
Silnik: 2000
Rocznik: 2010
Postów: 33
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

rzuć okiem tutaj

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
patik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-08-2011, 21:59   #428
Kapsel_lg
ford::professional
 
Avatar Kapsel_lg
 
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 2008
Silnik: TDCI 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1,026
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

a skąd jesteś. cena za wtrysk na stole to od 80 do 200 zł trafiłeś na górną półkę cenową. Montaz i demontaż to kwestia umowna.

Ten link od Patika to wg mnie nieporozumienie. 150 zł częsci to wyjdzie 550-600 zł za wtryskiwacz. Nowy można kupić za 800-900 (na gwarancji 2 lata) a jak poszukasz to może i za 700 wyrwiesz.
Uważam że regeneracja opłaca się w przypadku gdy za sztukę zapłącisz nie wiecej niż 400 zł czyli połowe ceny nowego.

Patik nie ma technologii naprawy wtryskiwaczy Siemensa dlatego Bosch Service nie podejmują się naprawy takich wtryskiwaczy. Brak jest tez części zamiennych do naprawy. CZy te siemensy to już piezzoelektryki?

Yazgool jak wtryskiwacz leje to trzeba zaworek wymienić a nie dyszę. Dysza odpowiada za rozpylanie paliwa w komorze spalania (czyli uszkodzona dysza to np. spalanie stukowe). Za lanie odpowiada zaworek, Chyba że coś innego miałeś na mysli.

Nie wiem jak w GB ale w Polsce ASO nie mają sprzętu do sprawdzania wtryskiwaczy (czyli stołu probierczego Hertridge-Delphi) więc jedyną metodą jest próba przelewowa a ona trwa kilka minut.
__________________
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Kombi 2008 czyli White Lightning mająca prawie wszystko (jak dla mnie). Było i odeszło na wieczny spoczynek: Mondeo MKIII 2.0 TDCi Kombi 2003. Było i gdzies jest Mondeo MKI, Escort rocznik '86 i parę innych ale kto je spamięta
Kapsel_lg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-08-2011, 22:06   #429
Yazgool
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Piła/Bournemouth UK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 3
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Cytat:
Napisał Kapsel_lg Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Yazgool jak wtryskiwacz leje to trzeba zaworek wymienić a nie dyszę. Dysza odpowiada za rozpylanie paliwa w komorze spalania (czyli uszkodzona dysza to np. spalanie stukowe). Za lanie odpowiada zaworek, Chyba że coś innego miałeś na mysli.
Przepraszam, miałem na myśli złe rozpylanie, a to by pasowało do objawów jakie ma moje mondeo.
Cytat:
Napisał Kapsel_lg Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie wiem jak w GB ale w Polsce ASO nie mają sprzętu do sprawdzania wtryskiwaczy (czyli stołu probierczego Hertridge-Delphi) więc jedyną metodą jest próba przelewowa a ona trwa kilka minut.
Nie wiem czy mają sprzęt, wiem tyle że od razu powiedział że zajmie to kilka godzin, jak na moje oko to chciał mnie naciągnąć. Próbę przelewową robiłem sam, i wyszła całkiem nieźle
Yazgool jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2011, 08:58   #430
Kapsel_lg
ford::professional
 
Avatar Kapsel_lg
 
Zarejestrowany: 18-06-2005
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 2008
Silnik: TDCI 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1,026
Domyślnie Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

końcówek nie sprawdzisz inaczej jak na stole. faktem jest że procedura testowa na stole trwa kilkadziesiąt minut gdyż testuje się wtryskiwacze pod różnymi obciążeniami, ciśnieniami itp.

Jak nie wiesz to się ich zapytaj czy mają lub jak chcą je sprawdzić. Może mają zaprzyjaźnioną firmę zde stołem.
__________________
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Kombi 2008 czyli White Lightning mająca prawie wszystko (jak dla mnie). Było i odeszło na wieczny spoczynek: Mondeo MKIII 2.0 TDCi Kombi 2003. Było i gdzies jest Mondeo MKI, Escort rocznik '86 i parę innych ale kto je spamięta
Kapsel_lg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:34.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.