|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-04-2011, 22:08 | #71 |
ford::professional
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,663
|
Odp: Kasowanie kontrolki wtrysku
Wszystkim, którzy maja problemy z turbiną o zmiennej geometrii proponuję zajrzeć tutaj (naprawdę warto) -> [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ].
|
25-06-2011, 15:13 | #72 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-06-2011
Skąd: WALBRZYCH
Model: ford mondeo mkIII
Silnik: 130 KM DIESEL
Rocznik: 2002
Postów: 6
|
Odp: Kasowanie kontrolki wtrysku
Witam od dwoch m-cy mam mundka 2002 diesel 130 km sciagniety z Niemiec,przejechalem 2 m-ce i 4 tys km,bez zarzutu do dzis rana,gdy wsiadlem i porzekrecilem stacyjke nie zgasla mi slynna sprezynka kontroli swiec tylko caly czas mruga,nie moglem odpalic auta,w koncu gdy zapalil zadymil na niebiesko taka chmura dymu ze masakra,i silnik nierowno pracuje chociaz obroty wolne trzyma,przejechalem sie kawalek ale jest taki jakis dziwny,nierowna praca i troche jakby na wolniejszych obrotach slabszy,we wtorek pojade pod kompa go podlaczyc,jednak jak sie tu na forum naczytalem to podejrzewam slynny wtrysk,czy ktos mial z was takie objawy i moze cos napisac nie zalamujac mnie przy tym....
|
03-07-2011, 14:08 | #73 |
ford::beginner
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 20-10-2007
Skąd: Lublin
Model: MK 4
Silnik: 2.0 TDCI 140KM>163KM
Rocznik: 2011
Postów: 25
|
Odp: Kasowanie kontrolki wtrysku
Witam.
Czy to prawda / tak się wypowiedział jeden z forumowiczów kilka postów wczesniej/, że problem opiłków w układzie paliwowym oraz występowanie ich w pompie wtryskowej - nie dotyczy modeli po lifcie? Moje MK3 jest z 2006 i stoi obecnie w warsztacie. Mechanik stwierdził, że m.inn do płukania jest cały układ paliwowy łacznie z bakiem,regeneracją pompy, wtrysków i to właśnie ze względu na opiłki które znalazł w mojej pompie. Więc jak to jest...? |
03-07-2011, 18:44 | #74 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-11-2006
Skąd: Warszawa
Model: MK3
Silnik: 2,0TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 452
|
Odp: Kasowanie kontrolki wtrysku
Każda pompa może się uszkodzić.
|
07-03-2012, 18:56 | #75 |
ford::amateur
Imię: marcin
Zarejestrowany: 23-02-2012
Skąd: poznan
Model: mondeo tdci
Silnik: 2.0 130ps
Rocznik: 2002
Postów: 1
|
Odp: Kasowanie kontrolki wtrysku
witam wiem ze temat stary ale wybrałem sie do Szwecji i juz na miejscu zaswieciła mi sie sprerzynka mruga cały czas mam ok.1000km. do domu czy moge z tym jechac stracił moc ale najbardziej chodzi mi oto czy dojade co byscie poradzili
|
25-11-2012, 20:25 | #76 |
ford::beginner
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-08-2012
Skąd: Giżycko
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 17
|
Odp: Kasowanie kontrolki wtrysku
Witam mam problem z żółta kontrolka w kształcie sprężynki miga tuż pod wskaźnikami temperatury ( płatek śniegu czerwony i pomarańczowy) z lewej strony panelu. Pierwszy raz zapaliła mi się w sierpniu przy dynamicznej jeździe ponad 140km/h w momencie przyspieszania gdy załańcza się turbina. Po zapaleniu się kontrolki silnik osłab tak jakby ktoś mu odebrał kopa i z 130KM zrobiło się 60KM. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu ponownym wszystko wróciło do normy. powtórzyła mi się ta sytuacja może jeszcze z 2 razy w ciągu tygodnia i od tamtej pory był spokój aż do dzisiaj. Jade sobie dynamicznie przyspieszam mam już 100km/h i przełączam na piątkę a tu raptownie kontrolka się zapala tracę moc i pozostała mi spokojna jazda bo tym razem zgaszenie auta i ponowny rozruch nie pomaga miga cały czas,( praca silnika zrobiła sie głośniejsza niż przed awarią) dodatkowo przy zimnym silniku teraz gdy odpalam wciskam pedał gazu do oporu a on wskazuje mi 1000obr/min dopiero po jakichś 10-15 sekundach zaczyna skakać 1000-2000 a po pół minucie dopiero normalnie reaguje silnik na pedał gazu.zaznaczam ze wcześniej tego nie było oczywiście toważyszy temu biały dym . wcześniej miałem tylko problem z rana na zimnym silniku odpalam auto i miałem wahania obrotów przez jakieś 30 sekund między 900-1200 i dosyć sporo dymił na biało, potem się uspokajało i normowało ale to jeszcze przed tym jak zapaliła mi się zółta kontrolka sprężynka. Może jest ktoś kto jest mi w stanie pomóc ? naprowadzić na trop z tego co się zorientowałem to może być coś z wtyczkami podgrzewania paliwa lub przekaźnikami pompy wtryskowej.
PS: czy to mogą być wtryski? może się tylko wtrysk zawiesił? Ostatnio edytowane przez Ciapek1114 ; 25-11-2012 o 20:52 |
26-11-2012, 07:21 | #77 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
|
Odp: Kasowanie kontrolki wtrysku
|
26-11-2012, 10:36 | #78 |
ford::average
Imię: Adam
Zarejestrowany: 05-11-2008
Skąd: Tczew
Model: 2szt. Mondeo Ghia Kombi
Silnik: 2.0 TDCi 130 KM Automat
Rocznik: 2005
Postów: 55
|
Odp: Kasowanie kontrolki wtrysku
Ja bym wymienił czujnik położenia wałka rozrządu. Miałem kiedyś coś takiego i mi pomogło, ale nie wiem jak może być u ciebie. Koszt nie duży 100zł, sam zmieniasz. Kup oryginalny szary - nie czarny, bo te często nawalają. Jeżeli masz czarny to może masz walnięty.
|
26-11-2012, 19:11 | #79 | |
ford::beginner
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-08-2012
Skąd: Giżycko
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 17
|
Odp: Kasowanie kontrolki wtrysku
Cytat:
Chociaż mam przeczucie ze to coś z pompą bo wyskoczyły mi te błędy na kompie P1665 P1664 P2336 ten ostatni pokazało mi ze nie znany a te dwa pierwsze pisało coś o braku komunikacji z pompą i coś tam jeszcze Aha i jak przekręcam stacyjkę to wogóle nie słychać żeby pompa się zakańczała. A gdy postoi 6-8 godzin to żeby go odpalić to muszę się nakręcić z 6 razy po 15 sekund zanim załapie dymi mocno na biało-fioletowo potem odpala ale ma słabe obroty potem sie stabilizuje i po jakichś 2 minutach zaczyna chodzić normalnie ale głośno i ciągle w trybie awaryjnym Ostatnio edytowane przez Ciapek1114 ; 26-11-2012 o 19:38 |
|
26-11-2012, 22:43 | #80 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
|
Odp: Kasowanie kontrolki wtrysku
Oj, Ciapek, Ciapek,.. jak Ty jeszcze mało wiesz o swoim samochodzie.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pompy nie usłyszysz bo jej nie ma. A jeśli tester nie wie co to za błąd P2336 to ten tester jest do d... Znajdź kogoś w okolicy, kto posiada tester umożliwiający kodowanie wtrysków i wpiszcie kod wtryskiwacza na 1-szy cylinder. Sprężynka zniknie i auto odżyje ( tylko nikt nie wie na jak długo ). I nie daj sobie kitu wciskać, że ktoś Ci zakodował ( bo mu tak tester wyświetlił ), a spręzynka dalej miga i ten błąd nie znika. Sprężynka zgaśnie tylko po PRAWIDŁOWYM zakodowaniu. Samo potwierdzenie przez tester, że zakodował nie wystarczy.
|