|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-06-2011, 12:59 | #11 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Oj Panowie,Panowie...ja wiem dlaczego On to zrobił,ale ja pytam się po co to robić komuś,kto NIE MA takich objawów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
07-06-2011, 16:16 | #12 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 29-10-2006
Skąd: byl HH jest B
Model: ZB
Silnik: 1.9
Rocznik: too old
Postów: 1,069
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Cytat:
__________________
Regulamin $23 Reklama poza działem 'Ogłoszenia' bez wiedzy i zgody Administratorów jest zabroniona... - i niech mi kto powie w jaki sposób go złamałem... ps. To chyba $22 a nie $23... |
|
07-06-2011, 16:38 | #13 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-02-2004
Model: S-MAX II
Silnik: 2.0 FWD A8 190KM
Rocznik: 01-2020
Postów: 393
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Cytat:
A i zdjęcie poglądowe nie zawadzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
----> |
|
07-06-2011, 19:59 | #14 |
ford::advanced
Imię: Artur
Zarejestrowany: 12-03-2010
Skąd: Gleiwitz
Model: S-max Titanium 7 os
Silnik: 2,0 TDCI 143
Rocznik: 2007
Postów: 256
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Jeśli nic się nie dzieje to sobie nie przerobisz, bo mnie masz takiej potrzeby, ale jak będziesz miał podobne objawy to masz jak znalazł rozwiązanie
|
08-06-2011, 08:18 | #15 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Na przyszłość może sie przydać (ale oby NIE!!!) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
08-06-2011, 15:42 | #16 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 26-08-2009
Skąd: Wieliczka
Model: był s-max, teraz grand tourneo connect
Silnik: 1,5 ropniak
Rocznik: 2016
Postów: 39
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
witam,
krótka instrukcja jak to zrobiłem..........Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. po otwarciu przedniej pokrywy silnika, zdjęciu plastykowej obudowy, widać aluminiową rurkę która biegnie od kolektora wydechowego(z tyłu silnika, od sciany grodziowej, tuż obok filtra powietrza) odkręciłem tę rurkę w trzech miejscach: tzn. -kluczem typu torx, dwie śruby w kolektorze ssącym(z przodu silnika, uwaga na gumową uszczelkę, która potrafi niespodziewanie spierd....... w dół) -kluczem nasadowym 10, z tyłu silnika dwie śruby mocujące ( spokojnie tam nie ma żadnych uszczelek) -kluczem płaskim 10 mocowanie rurki (mniej więcej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. w połowie rurki. po wykręceniu rurki z egr, trzeba mieć kawałek blachy (ja zrobiłem z blachy stalowej o gr. 1mm) odrysować część mocującą (mówię o tej części która się znajduję w kolektorze wydechowym) na blaszcze, potem wyciąć odpowiedni kształt (użyłem nożyc do blachy) , nawiercić dwa otwory (otwór chyba 13mm) po wykonaniu tych czynności sprawdzić czy otwory na blaszce pokrywają sie z otworami elementu mocujcego, jeśli tak to montujemy wszystko z powrotem, oczywiście pamiętając o umieszczeniu blaszki pomiędzy elementem mocujący rurkę a kolektorem wydechowych. po skręceniu wszystkiego do kupy masz gotową zaślepkę egr.................. obecnie z blaszką przejechałem ok 2050 km i wszytko gitara. acha, dzisiaj zrobiłem chip-a w vtech w krakowie, 180 koni i 450nm a na A4 lekko z górki 235km/h ... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jako ciekawostkę dodam że po pierwszym chamowaniu nominalnie wyszło 159 koni!!!!!!!!!!!!!! ale niespodzianka od forda. powracając do tematu, zaślepka egr, dalej się sprawuję się dobrze............... Ostatnio edytowane przez piotrh ; 08-06-2011 o 15:50 |
08-06-2011, 20:53 | #17 | |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 15-03-2011
Skąd: Gdańsk
Model: Explorer
Silnik: 2.3
Rocznik: 2020
Postów: 36
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Cytat:
Czyli zaoszczędzisz trochę na paliwie ale: NOx reacts with ammonia, moisture, and other compounds to form nitric acid vapor and related particles. Small particles can penetrate deeply into sensitive lung tissue and damage it, causing premature death in extreme cases. Inhalation of such particles may cause or worsen respiratory diseases such as emphysema, bronchitis it may also aggravate existing heart disease. NOx reacts with volatile organic compounds in the presence sunlight to form Ozone. Ozone can cause adverse effects such as damage to lung tissue and reduction in lung function mostly in susceptible populations (children, elderly, asthmatics). Ozone can be transported by wind currents and cause health impacts far from the original sources. The American Lung Association estimates that nearly 50 percent of United States inhabitants live in counties that are not in ozone compliance. NOx destroys ozone in the stratosphere. Ozone in the stratosphere absorbs ultraviolet light, which is potentially damaging to life on earth. NOx from combustion sources does not reach the stratosphere; instead, NOx is formed in the stratosphere from photolysis of nitrous oxide. NOx also readily reacts with common organic chemicals, and even ozone, to form a wide variety of toxic products: nitroarenes, nitrosamines and also the nitrate radical some of which may cause biological mutations. Recently another pathway, via NOx, to ozone has been found that predominantly occurs in coastal areas via formation of nitryl chloride when NOx comes into contact with salt mist. skutecznie podtruwasz swoje bezpośrednie otoczenie. |
|
09-06-2011, 07:58 | #18 | |
ford::average
Zarejestrowany: 20-04-2009
Skąd: kuj-pom
Model: S-MAX Platinium X
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 94
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Cytat:
Czyli środowisko otrzymuje 0,00000000000000000000001 % zanieczyszczeń więcej. A globalne ocieplenie?!
__________________
abstynent, ale nie fanatyk... |
|
09-06-2011, 08:37 | #19 |
ford::professional
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: S-Max FL +Mondeo5Vig
Silnik: 2.0TDCi 140KM +180KM
Rocznik: 09.2010 +08.2017
Postów: 1,467
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Wystarczy parkować w garażu, gdzie spaliny tak szybko się nie rozpraszają i można sobie "troszkę" nawdychać...
Ale summa summarum - nie ma co przesadzać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
09-06-2011, 08:39 | #20 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-12-2007
Model: Mondeo MkIII
Silnik: 2,0TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 310
|
Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Bardziej bym się bał niewłaściwej mieszanki - zbyt ubogiej (za dużo tlenu).
Ale że udało się zaślepić i nie otrzymać słynnej "sprężynki" i błędów silnika? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Koledzy w mondkach mają rozkminione, które silniki można pozbawić tego wspaniałego wynalazku, a które obrażały się za to na swoich właścicieli... ZTCP w 2.0 TDCI nie można było tego bezkarnie zrobić. Pozdrawiam m. |