|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-05-2011, 11:08 | #931 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
u mnie bardziej moc robiła swoje bo moment miałem strasznie niski, do 3000obr auto nie jechało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
no i sie checkował czasem, na słabszym programie (zwykły chip) tylko raz wywaliło sprężynkę. na drugim biegu przy prawie zerowym obciążeniu. temat jest o 2.5T i 2.2TDCI więc więcej nie śmiecę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez wilhelm ; 19-05-2011 o 11:19 |
30-05-2011, 15:49 | #932 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Czy wie ktoś może jakie są różnice mechaniczne pomiędzy 2,2TDCI 175PS a wersją 2,2TDCI 200PS???
|
30-05-2011, 19:26 | #933 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-12-2007
Skąd: SK
Model: S-max Titanium S
Silnik: 2.2 IceWhite
Rocznik: 2010
Postów: 193
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Z tego co mnie sie udalo dowiedziec - ale to nic pewnego.... to podobno program + inna (mocniejsza) turbina.
wiem o czym myslisz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
________________________________________ FORD at stable: S-max2.2 TitaniumS 09/2010r Dodatkowo w garażu:S-max-2007,FocusII,FistaMK7-2010 http://www.motostat.pl/user_images/23267/icon1.png |
31-05-2011, 10:41 | #934 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
A co heko sądzi na temat turbiny od 2,2TDCI 200PS do naszych + programik???do zrobienia u Ciebie heko?....o ile to takie proste jak nam się wydaje....ewentualnie ma ktoś jakieś namiary na taką turbinę i zna jej koszt???
|
31-05-2011, 10:49 | #935 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
jak chcecie iść w tym kierunku to może jakieś big turbo?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
31-05-2011, 10:58 | #936 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Tak rzuciłem bo pewnie ta od wersji 200PS jest najbardziej kompatybilna również pod względem gabarytów zewnętrznych
|
01-06-2011, 10:40 | #937 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Tak się zastanawiam jak jest z tym RTS-em, bo to że nie czyta Mondeo 2,2TDCI po 2008 to każdy wie ale czy nie udałoby się go użyć do wprowadzania programów(2-3 o różnej specyfikacji,profesjonalnie przygotowanych na hamowni)) w warunkach domowych ale nie przez OBD tylko łącząc go z kompem(no oczywiście po wcześniejszych instrukcjach jak to zrobić) ...bo przecież tak wprowadzane są dane podczas chipowania....czekam na info bo bardzo ciekawi mnie ta kwestia
|
01-06-2011, 11:49 | #938 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
niema takiej możliwości, to jest flascher OBD i innego protokołu nie obsłuży
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
01-06-2011, 12:41 | #939 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Cytat:
|
|
01-06-2011, 13:30 | #940 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
...tak....BDM, czyli do operacji na sterowniku, koszt takiego ok. 15...25tzł. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
Tagi |
2.2tdci , 2.5t , chip , chiptuning , hamownia , mondeo mk4 |
|
|