Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-05-2011, 18:19   #1831
cowboy
ford::specialist
 
Avatar cowboy
 
Zarejestrowany: 13-04-2008
Skąd: Chełm
Model: Toyota Celica 2.0 GT 6 gen.
Silnik: 2.0 Pb 170KM,
Rocznik: 1998
Postów: 589
Domyślnie Odp: Dogrzewacz

Cytat:
Napisał falcon226 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A czy próbowałeś ustawić piec w pozycji pracy orginalnej tak jak zamontowany jest w naszych furach.Na filmie lezy na boku i moze dlatego czasem ktoryś z czujników ma błedny odczyt i piec sie wyłącza.Pozdrawiam.
Próbowałem-chodził trochę dłużej-do ok. 55*C. Z manuala Eberszprecha wynika, że w pozycji "na boku" też powinien pracować

cowboy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2011, 19:14   #1832
falcon226
ford::advanced
 
Avatar falcon226
 
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Bochnia
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90KM ANU
Rocznik: 2001
Postów: 262
Smile Odp: Dogrzewacz

Osobiscie jedną jeszcze bym próbe zrobił.Wymontuj czujniki cieczy niech wiszą na kablach i zobacz co wtedy??To powinno wykluczyc sterownik jezeli przejdzie kilka grzań poprawnie,oczywiscie przed 85 stopni go wyłącz bo złapie błedy.Chociaż nie, przecież czujniki bedą wymontowane.Pozdrawiam.

Ostatnio edytowane przez falcon226 ; 07-05-2011 o 19:17
falcon226 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2011, 20:08   #1833
cowboy
ford::specialist
 
Avatar cowboy
 
Zarejestrowany: 13-04-2008
Skąd: Chełm
Model: Toyota Celica 2.0 GT 6 gen.
Silnik: 2.0 Pb 170KM,
Rocznik: 1998
Postów: 589
Domyślnie Odp: Dogrzewacz

Cytat:
Napisał falcon226 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Osobiscie jedną jeszcze bym próbe zrobił.Wymontuj czujniki cieczy niech wiszą na kablach i zobacz co wtedy??To powinno wykluczyc sterownik jezeli przejdzie kilka grzań poprawnie,oczywiscie przed 85 stopni go wyłącz bo złapie błedy.Chociaż nie, przecież czujniki bedą wymontowane.Pozdrawiam.

Podobnie myślałem, ale chciałem je po kolei wymontować, podpiąć pod omomierz, wrzucić do garnka z wodą i powoli podgrzewać-obserwując temp. i oporność.

Twoja wersja też chyba będzie ok.-jak je wymontuję to się nie nagrzeje i sterownik nie dostanie sygnału- przegrzanie.
Ogólnie wygląda mi to chyba na czujnik-ale czy tylko cieczy? Płomienia w sumie też może wskazywać sterownikowi brak płomienia i wtedy odłącza paliwo...


Dodam jeszcze, że silnik dmuchawy jest dość głośny. Na dole łożysko było lekko podrdzewiało-oczyściłem to i kapnąłem lekko oleju. Słychać tam padające łożysko ale obraca się bez oporów. To może być też przyczyną? Sterownik może to widzieć jako przycinający się silniczek?

Ostatnio edytowane przez cowboy ; 07-05-2011 o 23:12 Powód: Dodałem o silniczku
cowboy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-05-2011, 22:11   #1834
Stefano
ford::expert
 
Avatar Stefano
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
Domyślnie Odp: Dogrzewacz

Silnik dmuchawy to raczej nie, chodziaż chodzi jak sieczkania.
Podmień sterownik z innego pieca i bedziesz juz wiedział, czy siedzi sterownik czy coś w samym piecu.
Po co wyjmować czujniki i je 'gotować', jak chcesz to napiszę ci jaką powinny miec rezystancję.
Pozdr.
Stefano jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-05-2011, 23:38   #1835
cowboy
ford::specialist
 
Avatar cowboy
 
Zarejestrowany: 13-04-2008
Skąd: Chełm
Model: Toyota Celica 2.0 GT 6 gen.
Silnik: 2.0 Pb 170KM,
Rocznik: 1998
Postów: 589
Domyślnie Odp: Dogrzewacz

Cytat:
Napisał Stefano Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Silnik dmuchawy to raczej nie, chodziaż chodzi jak sieczkania.
Podmień sterownik z innego pieca i bedziesz juz wiedział, czy siedzi sterownik czy coś w samym piecu.
Po co wyjmować czujniki i je 'gotować', jak chcesz to napiszę ci jaką powinny miec rezystancję.
Pozdr.
Już je "pogotowałem" oba czujniki wody mają taką samą lub podobną rezystancję.
przy
22*C 11kΩ
38*C 5.6 kΩ
58*C 2.7 kΩ
78*C 1.4 kΩ
98*C 740 ohm

Tak to ma wyglądać mniej więcej?
Pracują w całym zakresie temp.więc czujniki chyba zdrowe. Do trzeciego -palnikowego nie mogę się dostać, bo urwałem długą śrubę póki co:<
Pod koniec tyg. będę miał inny sterownik, więc je podmienię na próbę.
cowboy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-05-2011, 09:07   #1836
DeVito
ford::beginner
 
Avatar DeVito
 
Imię: Deny
Zarejestrowany: 04-04-2011
Skąd: Gdańsk
Model: MK 2 Galaxy
Silnik: 2.8 V6 204 KM
Rocznik: 2002
Postów: 36
Domyślnie Odp: Dogrzewacz

Podłączam się do tematu i pytam szanownego gremium - w jaki sposób w TDI 115KM z 2001 r. ten dogrzewacz jest zasilany (własna pompka - jeśli tak to gdzie się ona znajduje; z obwodu za filtrem?)? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
>>> Jeśli nie namieszałem, to pomogłem więc jak będziemy się mijać to głośno zatrąb!!! <<<
DeVito jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-05-2011, 12:33   #1837
sylmar
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 14-01-2010
Skąd: LHR
Model: Galaxy
Silnik: 1.9tdi 115 AUY
Rocznik: 2000
Postów: 17
Domyślnie Odp: Dogrzewacz

Cytat:
Napisał DeVito Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Podłączam się do tematu i pytam szanownego gremium - w jaki sposób w TDI 115KM z 2001 r. ten dogrzewacz jest zasilany (własna pompka - jeśli tak to gdzie się ona znajduje; z obwodu za filtrem?)? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W moim końcówka 2000r pompka paliwowa do d5wz jest obok zbiornika paliwa, za filtrem paliwa jest pompka wymuszająca obieg wody.

Sądzę, że jest tak i u Ciebie

A tutaj link może pomoże [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
sylmar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-05-2011, 21:16   #1838
DeVito
ford::beginner
 
Avatar DeVito
 
Imię: Deny
Zarejestrowany: 04-04-2011
Skąd: Gdańsk
Model: MK 2 Galaxy
Silnik: 2.8 V6 204 KM
Rocznik: 2002
Postów: 36
Domyślnie Odp: Dogrzewacz

Cytat:
Napisał sylmar Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W moim końcówka 2000r pompka paliwowa do d5wz jest obok zbiornika paliwa, za filtrem paliwa jest pompka wymuszająca obieg wody.

Sądzę, że jest tak i u Ciebie

A tutaj link może pomoże [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Dzięki za cenną wskazówkę. Po analizie tego układu wnioskuję, że wystarczy: (podać napięcie na pompkę paliwa + napięcie na pompkę wody + sterowanie na klimatronik) + całość do radiolinii = pełne "WEBASTO" sterowane radiowo. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
KORYGUJĘ: z radiolinii podać: napięcie na pompkę paliwa + napięcie na pompkę wody + sterowanie na klimatronik = pełne "WEBASTO"

Mylę się czy mam rację? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Piec jest analogowy? Działa po podaniu 12V?
__________________
>>> Jeśli nie namieszałem, to pomogłem więc jak będziemy się mijać to głośno zatrąb!!! <<<

Ostatnio edytowane przez DeVito ; 10-05-2011 o 21:47
DeVito jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-06-2011, 04:25   #1839
ryju1468
ford::average
 
Avatar ryju1468
 
Imię: ryszard
Zarejestrowany: 21-05-2009
Skąd: muszyna
Model: ford galaxy
Silnik: 1.9tdi AHU 90km
Rocznik: 1998
Postów: 148
Domyślnie Odp: Dogrzewacz

witam
troche odbiegne od tematu,zrobilem wylacznik od pieca dzis zamontuje go w samochodzie,zrobilem go wedlug tego schematu,opisze jak dziala
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg 02062011111.jpg (90.7 KB, 161 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez ryju1468 ; 20-10-2011 o 19:32
ryju1468 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-06-2011, 16:57   #1840
ryju1468
ford::average
 
Avatar ryju1468
 
Imię: ryszard
Zarejestrowany: 21-05-2009
Skąd: muszyna
Model: ford galaxy
Silnik: 1.9tdi AHU 90km
Rocznik: 1998
Postów: 148
Domyślnie Odp: Dogrzewacz

czesc
podlaczylem wylacznik do auta i tak na 1 swieci sie dioda zielona nic nie pracuje
na 0 nic nie swieci i nic nie pracuje.
na 2 po chwili odpala piec i swieci sie dioda czerwona,po kilku minutch pracy silnika i pieca temperatura podniosla sie do polowy wskaznika i dioda czerwona zgasla a zaswiecila sie zielona piec"powoli" sie wylaczal,czy tak ma to(cos)dzialac?pozdrawiam
ryju1468 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
diagnostyka silnika , temperatura silnika , webasto



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:01.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.