|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-05-2011, 18:19 | #1831 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 13-04-2008
Skąd: Chełm
Model: Toyota Celica 2.0 GT 6 gen.
Silnik: 2.0 Pb 170KM,
Rocznik: 1998
Postów: 589
|
Odp: Dogrzewacz
Cytat:
|
|
07-05-2011, 19:14 | #1832 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Bochnia
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90KM ANU
Rocznik: 2001
Postów: 262
|
Odp: Dogrzewacz
Osobiscie jedną jeszcze bym próbe zrobił.Wymontuj czujniki cieczy niech wiszą na kablach i zobacz co wtedy??To powinno wykluczyc sterownik jezeli przejdzie kilka grzań poprawnie,oczywiscie przed 85 stopni go wyłącz bo złapie błedy.Chociaż nie, przecież czujniki bedą wymontowane.Pozdrawiam.
Ostatnio edytowane przez falcon226 ; 07-05-2011 o 19:17 |
07-05-2011, 20:08 | #1833 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 13-04-2008
Skąd: Chełm
Model: Toyota Celica 2.0 GT 6 gen.
Silnik: 2.0 Pb 170KM,
Rocznik: 1998
Postów: 589
|
Odp: Dogrzewacz
Cytat:
Podobnie myślałem, ale chciałem je po kolei wymontować, podpiąć pod omomierz, wrzucić do garnka z wodą i powoli podgrzewać-obserwując temp. i oporność. Twoja wersja też chyba będzie ok.-jak je wymontuję to się nie nagrzeje i sterownik nie dostanie sygnału- przegrzanie. Ogólnie wygląda mi to chyba na czujnik-ale czy tylko cieczy? Płomienia w sumie też może wskazywać sterownikowi brak płomienia i wtedy odłącza paliwo... Dodam jeszcze, że silnik dmuchawy jest dość głośny. Na dole łożysko było lekko podrdzewiało-oczyściłem to i kapnąłem lekko oleju. Słychać tam padające łożysko ale obraca się bez oporów. To może być też przyczyną? Sterownik może to widzieć jako przycinający się silniczek? Ostatnio edytowane przez cowboy ; 07-05-2011 o 23:12 Powód: Dodałem o silniczku |
|
08-05-2011, 22:11 | #1834 |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Dogrzewacz
Silnik dmuchawy to raczej nie, chodziaż chodzi jak sieczkania.
Podmień sterownik z innego pieca i bedziesz juz wiedział, czy siedzi sterownik czy coś w samym piecu. Po co wyjmować czujniki i je 'gotować', jak chcesz to napiszę ci jaką powinny miec rezystancję. Pozdr. |
08-05-2011, 23:38 | #1835 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 13-04-2008
Skąd: Chełm
Model: Toyota Celica 2.0 GT 6 gen.
Silnik: 2.0 Pb 170KM,
Rocznik: 1998
Postów: 589
|
Odp: Dogrzewacz
Cytat:
przy 22*C 11kΩ 38*C 5.6 kΩ 58*C 2.7 kΩ 78*C 1.4 kΩ 98*C 740 ohm Tak to ma wyglądać mniej więcej? Pracują w całym zakresie temp.więc czujniki chyba zdrowe. Do trzeciego -palnikowego nie mogę się dostać, bo urwałem długą śrubę póki co:< Pod koniec tyg. będę miał inny sterownik, więc je podmienię na próbę. |
|
09-05-2011, 09:07 | #1836 |
ford::beginner
Imię: Deny
Zarejestrowany: 04-04-2011
Skąd: Gdańsk
Model: MK 2 Galaxy
Silnik: 2.8 V6 204 KM
Rocznik: 2002
Postów: 36
|
Odp: Dogrzewacz
Podłączam się do tematu i pytam szanownego gremium - w jaki sposób w TDI 115KM z 2001 r. ten dogrzewacz jest zasilany (własna pompka - jeśli tak to gdzie się ona znajduje; z obwodu za filtrem?)? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
>>> Jeśli nie namieszałem, to pomogłem więc jak będziemy się mijać to głośno zatrąb!!! <<< |
10-05-2011, 12:33 | #1837 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-01-2010
Skąd: LHR
Model: Galaxy
Silnik: 1.9tdi 115 AUY
Rocznik: 2000
Postów: 17
|
Odp: Dogrzewacz
Cytat:
Sądzę, że jest tak i u Ciebie A tutaj link może pomoże [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
|
10-05-2011, 21:16 | #1838 | |
ford::beginner
Imię: Deny
Zarejestrowany: 04-04-2011
Skąd: Gdańsk
Model: MK 2 Galaxy
Silnik: 2.8 V6 204 KM
Rocznik: 2002
Postów: 36
|
Odp: Dogrzewacz
Cytat:
KORYGUJĘ: z radiolinii podać: napięcie na pompkę paliwa + napięcie na pompkę wody + sterowanie na klimatronik = pełne "WEBASTO" Mylę się czy mam rację? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Piec jest analogowy? Działa po podaniu 12V?
__________________
>>> Jeśli nie namieszałem, to pomogłem więc jak będziemy się mijać to głośno zatrąb!!! <<< Ostatnio edytowane przez DeVito ; 10-05-2011 o 21:47 |
|
04-06-2011, 04:25 | #1839 |
ford::average
Imię: ryszard
Zarejestrowany: 21-05-2009
Skąd: muszyna
Model: ford galaxy
Silnik: 1.9tdi AHU 90km
Rocznik: 1998
Postów: 148
|
Odp: Dogrzewacz
witam
troche odbiegne od tematu,zrobilem wylacznik od pieca dzis zamontuje go w samochodzie,zrobilem go wedlug tego schematu,opisze jak dziala Ostatnio edytowane przez ryju1468 ; 20-10-2011 o 19:32 |
04-06-2011, 16:57 | #1840 |
ford::average
Imię: ryszard
Zarejestrowany: 21-05-2009
Skąd: muszyna
Model: ford galaxy
Silnik: 1.9tdi AHU 90km
Rocznik: 1998
Postów: 148
|
Odp: Dogrzewacz
czesc
podlaczylem wylacznik do auta i tak na 1 swieci sie dioda zielona nic nie pracuje na 0 nic nie swieci i nic nie pracuje. na 2 po chwili odpala piec i swieci sie dioda czerwona,po kilku minutch pracy silnika i pieca temperatura podniosla sie do polowy wskaznika i dioda czerwona zgasla a zaswiecila sie zielona piec"powoli" sie wylaczal,czy tak ma to(cos)dzialac?pozdrawiam |
Tagi |
diagnostyka silnika , temperatura silnika , webasto |
|
|