|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
25-04-2011, 08:18 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-03-2008
Skąd: Wa-wa
Model: Focus II
Silnik: 1.8Tdci
Rocznik: 2005
Postów: 57
|
Odp: Focus 2.0 TDCI chip + DPF aut
Heko,po zaślepieniu egra zmieniałeś dodatkowo program,czy te zmiany na wykresie wynikają tylko z zaślepienia.Pytam,bo zaślepiłem egr ,ale czeka mnie jeszcze wymiana intercoollera bo nie trzyma ciśnienia i ciekawy jestem,czy mogę liczyć na podobny wzrost momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów.
|
25-04-2011, 08:27 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-03-2009
Skąd: Poznań
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 12
|
Odp: Focus 2.0 TDCI chip + DPF aut
Mam pytanie do właścicieli focusów 2.0. Jak wyglądała v-max przed i po chipie? Chciałbym na podstawie tego parametru oszacować moje auto. Pzdr
|
25-04-2011, 10:23 | #13 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Focus 2.0 TDCI chip + DPF aut
...to była tylko próba zaślepiania egr w celu sprawdzenia czy późne wstawanie momentu jest spowodowane niesprawnym zaworem...ale tak nie było, a programowo w delphi to raczej ciężka sprawa
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
25-04-2011, 19:11 | #14 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 06-01-2005
Skąd: Ostrołęka
Model: Mercedes E200 Avantgarde
Silnik: Pb + turbo + chip - 220KM/
Rocznik: 2013
Postów: 747
|
Odp: Focus 2.0 TDCI chip + DPF aut
nie kojarzę gdzie ten komp jest, ale u mnie coś na kształt kompa jest zamocowane we wnęce koła zapasowego i wygląda jak jakiś sterownik i jest boscha - możliwe to ?? Jeżeli tak to jaki to ma wpływ na możliwości tuningowe ?
pzdr
__________________
FORD CLUB POLSKA - JESTEM ZNOWU, Ford to jakaś choroba przewlekła - wraca w najmniej spodziewanym czasie Wypuśćcie tuczniki, podpalcie wychodek, będziemy mieli nowego naczelnika |
25-04-2011, 20:22 | #15 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Focus 2.0 TDCI chip + DPF aut
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
26-04-2011, 05:57 | #16 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 06-01-2005
Skąd: Ostrołęka
Model: Mercedes E200 Avantgarde
Silnik: Pb + turbo + chip - 220KM/
Rocznik: 2013
Postów: 747
|
Odp: Focus 2.0 TDCI chip + DPF aut
heko, ale możliwe żeby to było we wnęce koła zapasowego ??
__________________
FORD CLUB POLSKA - JESTEM ZNOWU, Ford to jakaś choroba przewlekła - wraca w najmniej spodziewanym czasie Wypuśćcie tuczniki, podpalcie wychodek, będziemy mieli nowego naczelnika |
26-04-2011, 09:30 | #17 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Focus 2.0 TDCI chip + DPF aut
..nie sądzęGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
01-05-2011, 19:33 | #18 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-03-2008
Skąd: Wa-wa
Model: Focus II
Silnik: 1.8Tdci
Rocznik: 2005
Postów: 57
|
Odp: Focus 2.0 TDCI chip + DPF aut
heko,czy możliwe jest zaślepienie egra i elektroniczne jego wyłączenie aby nie wyrzucało błędów.U mnie w 1.8tdci wyłączono egr,ale wyrzuca błąd USTERKA UKŁADU SILNIKA,po za tym samochód normalnie jeżdzi,przyśpiesza,nie brakuje mocy.Słyszałem z ASO,że się nie da go wyłączyć,aby nie było błędów,jaka jest prawda?Focus II 1.8 tdci 2005r. 145kn/380nm.Czy możliwe jest,że się coś uszkodziło w elektryce,gdyż były wcześniejsze próby zaślepienia egra samą blaszką bez wyłączania elektryki w celu sprawdzenia,jaka jest różnica bez niego?
|
01-05-2011, 21:45 | #19 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Focus 2.0 TDCI chip + DPF aut
..Foka II 1.8 jest na siemensie i szczerze mówiąc ciężko byłoby wyłączyć go elektronicznie...nie jest to niemożliwe, ale może być bardzo pracochłonneGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
02-05-2011, 05:52 | #20 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-03-2008
Skąd: Wa-wa
Model: Focus II
Silnik: 1.8Tdci
Rocznik: 2005
Postów: 57
|
Odp: Focus 2.0 TDCI chip + DPF aut
Heko jeżdżąc z zaślepionym egerem,ale nie wyłączonym elektronicznie można coś uszkodzić?
|