|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-03-2011, 21:24 | #51 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound
INWERTER lubię twoje dywagacje...bo zazwyczaj masz racjęGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...a Oktanowy to idealny przykład dodmuchanego TDCI z pustym katem...i dobrze obciążony pokazuje pracę turbinkiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
11-03-2011, 21:49 | #52 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
|
Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound
przeciez on ma decata
|
16-03-2011, 13:29 | #53 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
|
Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound
Konkurencja mi podnosi poprzeczke Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. no moze nie do konca, bo to NoS i wtrysk wody/alkocholu !!!
263KM i 526Nm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] A jak im wesolo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
|
16-03-2011, 20:32 | #54 | |
ford::average
Zarejestrowany: 16-07-2008
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCi 183 KM i 481 Nm
Rocznik: 2004
Postów: 148
|
Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound
Cytat:
__________________
MKIII RS - diabelskie kombi, antracytowe 18", fabryka: 160 KM i 385 Nm, chip + mody: 183 KM i 481 Nm http://i29.tinypic.com/dcy99d.jpg |
|
17-03-2011, 09:34 | #55 | |
Postów: n/a
|
Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound
Cytat:
|
|
17-03-2011, 10:08 | #56 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 10-11-2010
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo
Silnik: 2,2TDCi, Big IC, wydech, Chip
Rocznik: 2005
Postów: 36
|
Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound
NOS? słyszałem że lepiej jest Wodę z etanolem wtryskiwać do diesla...
Jaki jest koszt na rynku NOS a jaki Wody+Etanolu? |
09-04-2011, 14:33 | #57 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
|
Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound
Z raci ze od poczatku mialem problem z Hamulcami na przedniej osi (notoryczne przegrzewanie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) pokusilem sie o zakup nowych tarcz. Poprawienie sily hamulcow jest nieodzownie zwiazane ze zwiekszaniem mocy silnika !!!
Wczesniej juz mialem wymienione klocki na Greenstuff, i musze powiedziec ze to beznadziejne rozwiazanie z punktu uzytkowaniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. orginalna tarcza Ford wiecznie fioletowa (popekala prominiowo na calym obwodzie, miejwiecej po srodku powierzchni ciernej, pekniecia 1-3cm) wiecznie brudne felgi + popiul wtapiajacy sie w lakier Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Juz mialem zamawiac tarcze EBCturbo kiedy wpadlem na to: Kinetix TX041 nawiercane+nacinane+ocynkowane(zlote) za 55£/250zl [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i teraz mam problem bo zamiast tarczy niedomaga klocek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. zresztom niedlugo nic z tych klockow nie zostanie przy moim tepie zurzycia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. szukam najmniej brudzacych klockow, ma ktos jakies pomysly???
__________________
Ostatnio edytowane przez INVERTER ; 09-04-2011 o 14:56 Powód: dodano zdiecie |
09-04-2011, 14:44 | #58 |
ford::professional
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Warszawa
Model: -
Silnik: -
Rocznik: -
Postów: 1,175
|
Re: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound
Przednie hamulce z Focusa mk2 ST swapuj...
|
09-04-2011, 15:43 | #59 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound
...dokładnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
09-04-2011, 17:58 | #60 |
Postów: n/a
|
Odp: 2.0/2.2 tdci - projekt Biturbo/turbo compound
Nie piepsz o hamulcach, gadaj co z BiTurbo?
|
|
|
|